Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба різнокольорова масляна)»
Очікувана вартість
999 933,00 UAH
UA-2019-10-24-000630-c ● e72a7024a68f44b781620ff44000c532
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 999 933,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 999,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29997.99 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
«ДК 021:2015 ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба різнокольорова масляна)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба різнокольорова масляна)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, згідно Додатку 2 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 13:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ АМКУ.docx | |
28 листопада 2019 11:28 |
ТД Фарба зі змінами АМКУ.pdf | |
28 листопада 2019 11:27 |
Внесення змін фарба АМКУ.PDF | |
08 листопада 2019 16:37 |
Внесення змін до ТД фарба.PDF |
29 листопада 2019 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
29 листопада 2019 13:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ АМКУ.docx
|
||||||||
28 листопада 2019 11:28 |
ТД Фарба зі змінами АМКУ.pdf
|
||||||||
28 листопада 2019 11:27 |
Внесення змін фарба АМКУ.PDF
|
||||||||
08 листопада 2019 16:37 |
Внесення змін до ТД фарба.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:23
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 10:23
чи молжливо замість фарби МА-15 масляна, поставити ПФ-15?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, товар, що пропонується учасником повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним та іншим характеристикам учасник повинен надати відповідні документи, передбачені тендерною документацію. Дякуємо за питання.
аналоги
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:27
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 10:24
Чи можливо замість краски МА-15(масляна) поставити краску ПФ-115?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, товар, що пропонується учасником повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним та іншим характеристикам учасник повинен надати відповідні документи, передбачені тендерною документацію. Дякуємо за питання.
Щодо фасування фарби
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:49
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 11:52
Шановний Замовнику! Майже 100% вітчизняних виробників фарби ПФ-115 фасують продукцію в банку 2,8 кг. І лише одиниці, в тому числі ТОВ "Прогресс-2010" (ТМ "Maler ") фасують ПФ-115 у банку 2,4 кг. Складається враження, що замовляючи саме фасування 2,4 кг емалі ПФ-115 Ви свідомо намагаєтесь лобіювати інтереси конкретного виробника чи постачальника. Це Ваше право вимагати фасування 2,4 кг, але на нашу думку, коректно з Вашої сторони розглядати також фасування 2,8 кг, щоб відкинути підозри потенціальних учасників щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренуції серед учасників, не дискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до Тендерної документації в додатку 2 "Технічні та якісні характеристики ", а саме відкорегувати кількість товару виходячи з фасування тари 2,4кг та 2,8 кг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник) не являється кінцевим споживачем продукції, що є предметом закупівлі (фарб), а формує замовлення відповідно до вимог закладів освіти, що є у підпорядкуванні Замовника та являються кінцевими споживачами фарби. На основі аналізу кількості заявок від освітніх закладів по об’єму замовленої продукції, керуючись одним із основних для бюджетних установ принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципом максимальної економія та ефективності, Замовником вибране фасування фарб ПФ-115 в тару 2,4 кг, як найбільш оптимальне відповідно до заявок закладів освіти та досвіду використання, оскільки фарба розфасована в більші ємності, зокрема 2,8 кг, часто використовується не повністю, після чого її залишки втрачають споживчі якості та в подальшому не використовуються, що приводить до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Ваші зауваження щодо зазначення у технічних вимогах закупівлі для фарб ПФ-115 фасування в тару 2,4 кг, замовником надано перевагу певному виробнику є безпідставним, оскільки за результатами моніторингу ринку фарб, Замовником виявлено, що на ринку фарб України присутні постачальники, які мають можливість поставки фарб ПФ-115 із зазначеними в технічних вимогах характеристиками, зокрема щодо фасування у тару 2,4 кг.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за питання.
Ваші зауваження щодо зазначення у технічних вимогах закупівлі для фарб ПФ-115 фасування в тару 2,4 кг, замовником надано перевагу певному виробнику є безпідставним, оскільки за результатами моніторингу ринку фарб, Замовником виявлено, що на ринку фарб України присутні постачальники, які мають можливість поставки фарб ПФ-115 із зазначеними в технічних вимогах характеристиками, зокрема щодо фасування у тару 2,4 кг.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000630-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:51
Скарга на дискримінаційні умови щодо фасування частини предмету закупівлі
Доброго дня.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є емаль ПФ-115 (позиції 1-4) з фасуванням 2,4 кг.
Звертаємо Вашу увагу, що емалі ПФ-115 у фасуваннях, що передбачені Замовником у тендерній документації виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ТОВ «Прогрес-2010». При цьому стандартним фасуванням для вказаного виду продукції є тара ємністю 2,8 кг.
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, вимога щодо фасування предмету закупівлі емалей ПФ-115 у тару 2,4 кг, що є не стандартною для більшості виробників ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по можливості подання по позиціям 1-4 продукції у фасуванні 2,8 кг.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є емаль ПФ-115 (позиції 1-4) з фасуванням 2,4 кг.
Звертаємо Вашу увагу, що емалі ПФ-115 у фасуваннях, що передбачені Замовником у тендерній документації виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ТОВ «Прогрес-2010». При цьому стандартним фасуванням для вказаного виду продукції є тара ємністю 2,8 кг.
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, вимога щодо фасування предмету закупівлі емалей ПФ-115 у тару 2,4 кг, що є не стандартною для більшості виробників ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по можливості подання по позиціям 1-4 продукції у фасуванні 2,8 кг.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 11:54
Шановний Учаснику! Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник) не являється кінцевим споживачем продукції, що є предметом закупівлі (фарб), а формує замовлення відповідно до вимог закладів освіти, що є у підпорядкуванні Замовника та являються кінцевими споживачами фарби.
На основі аналізу кількості заявок від освітніх закладів по об’єму замовленої продукції, керуючись одним із основних для бюджетних установ принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципом максимальної економія та ефективності, Замовником вибране фасування фарб ПФ-115 в тару 2,4 кг, як найбільш оптимальне відповідно до заявок закладів освіти та досвіду використання, оскільки фарба розфасована в більші ємності, зокрема 2,8 кг, часто використовується не повністю, після чого її залишки втрачають споживчі якості та в подальшому не використовуються, що приводить до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Ваші зауваження щодо зазначенняу технічних вимогах закупівлі для фарб ПФ-115 фасування в тару 2,4 кг, замовником надано перевагу певному виробнику є безпідставним, оскільки за результатами моніторингу ринку фарб, Замовником виявлено, що на ринку фарб України присутні постачальники, які мають можливість поставки фарб ПФ-115 із зазначеними в технічних вимогах характеристиками, зокрема щодо фасування у тару 2,4 кг.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
На основі аналізу кількості заявок від освітніх закладів по об’єму замовленої продукції, керуючись одним із основних для бюджетних установ принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципом максимальної економія та ефективності, Замовником вибране фасування фарб ПФ-115 в тару 2,4 кг, як найбільш оптимальне відповідно до заявок закладів освіти та досвіду використання, оскільки фарба розфасована в більші ємності, зокрема 2,8 кг, часто використовується не повністю, після чого її залишки втрачають споживчі якості та в подальшому не використовуються, що приводить до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Ваші зауваження щодо зазначенняу технічних вимогах закупівлі для фарб ПФ-115 фасування в тару 2,4 кг, замовником надано перевагу певному виробнику є безпідставним, оскільки за результатами моніторингу ринку фарб, Замовником виявлено, що на ринку фарб України присутні постачальники, які мають можливість поставки фарб ПФ-115 із зазначеними в технічних вимогах характеристиками, зокрема щодо фасування у тару 2,4 кг.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000630-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 29 жовтня 2019 12:07
Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Доброго дня.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є Фарба масляна МА-15 (позиції 5-6). Додатком 2 визначені технічні характеристики яким повинна відповідати продукція, запропонована Учасниками. При цьому технічні характеристики для білої та кольорової фарби масляної МА-15 дещо відрізняються, зокрема за ступенем перетиру.
При цьому взагалі є незрозумілим чому Замовник встановлює різні вимоги до технічних характеристик однотипної продукції просто різних кольорів.
Звертаємо Вашу увагу, що продукцію з передбаченими Замовником у тендерній документації технічними характеристиками, виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ПрАТ «Криворізький суриковий завод».
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, встановлення різних технічних характеристик для однотипної продукції, яким повинна відповідати запропонована Учасниками продукція, при тому, що продукція з такими тех характеристиками виготовляється тільки одним виробником ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення технічних параметрів, яким повинна відповідати продукція по позиціям 5 та 6 предмету закупівлі, зокрема й встановлення допустимого рівня перетиру по позиції 6, на такому ж рівні як і по позиції 5, тобто не більше 90 мкм.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є Фарба масляна МА-15 (позиції 5-6). Додатком 2 визначені технічні характеристики яким повинна відповідати продукція, запропонована Учасниками. При цьому технічні характеристики для білої та кольорової фарби масляної МА-15 дещо відрізняються, зокрема за ступенем перетиру.
При цьому взагалі є незрозумілим чому Замовник встановлює різні вимоги до технічних характеристик однотипної продукції просто різних кольорів.
Звертаємо Вашу увагу, що продукцію з передбаченими Замовником у тендерній документації технічними характеристиками, виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ПрАТ «Криворізький суриковий завод».
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, встановлення різних технічних характеристик для однотипної продукції, яким повинна відповідати запропонована Учасниками продукція, при тому, що продукція з такими тех характеристиками виготовляється тільки одним виробником ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення технічних параметрів, яким повинна відповідати продукція по позиціям 5 та 6 предмету закупівлі, зокрема й встановлення допустимого рівня перетиру по позиції 6, на такому ж рівні як і по позиції 5, тобто не більше 90 мкм.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 16:20
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що технічні вимоги до характеристик фарб МА-15 були розроблені відповідно до ГОСТ 10503-71, котрий був введений 01.07.1972 року, в цьому документі, котрий відображає якість з якою фарба МА-15 була розроблена та якою має бути згідно задуму розробників, чітко зазначено, що ступінь перетиру має становити: білої (білил цинкових) – не більше 40 мкм; кольорової – не більше 90 мкм. Незважаючи на те, що даний стандарт втратив чинність на даний момент, декілька виробників України виготовляють фарби МА-15 відповідно до вимог даного стандарту.
Таким чином, Ваші зауваження щодо того, що зазначена в документації закупівлі технічна вимога щодо ступеню перетиру «Фарба масляна МА-15 біла» є дискримінаційною, безпідставні, оскільки на ринку фарб України присутні не менше 2-х виробників, котрі виготовляють дану фарбу із зазначеними в технічних вимогах характеристиками та/або відповідно до ГОСТ 10503-71.
Те що законодавство України дозволяє виготовити Технічні умови виробником зазначивши параметри на свій розсуд, та назвати продукт як завгодно не означає, що продукція виготовлена деякими виробниками хоч і має назву МА-15 насправді є такою по своєму наповненню.
Ваше твердження, що для «однотипної продукції» вимагаються різні показники є безпідставним тому що ступінь перетиру (зернистість) має значний вплив на якісні характеристики фарби, зокрема: рівномірність нанесення фарби, покривну здатність та здатність фарби до очищення. Чим менший ступінь перетиру фарби, тим пофарбована поверхня є більш гладкою та однорідною, а отже краще піддається очищенню.
Оскільки поверхні, пофарбовані в білий колір, потребують більш частого очищення, ніж кольорові, до зернистості білої фарби пред’явлені більш жорсткі вимоги. Таким чином, біла фарба зі ступенем перетиру 90 мкм не являється еквівалентом до фарби зі ступенем перетиру 40 мкм, оскільки має нижчі показники якості щодо гладкості та можливості багаторазового очищення. Саме тому фарба МА-15 була розроблена з такими параметрами котрі зазначені у ГОСТ 10503-71, та саме тому у додатку 2 до ТД вказані технічні характеристики котрі відповідають справжній фарбі МА-15.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, Ваші зауваження щодо того, що зазначена в документації закупівлі технічна вимога щодо ступеню перетиру «Фарба масляна МА-15 біла» є дискримінаційною, безпідставні, оскільки на ринку фарб України присутні не менше 2-х виробників, котрі виготовляють дану фарбу із зазначеними в технічних вимогах характеристиками та/або відповідно до ГОСТ 10503-71.
Те що законодавство України дозволяє виготовити Технічні умови виробником зазначивши параметри на свій розсуд, та назвати продукт як завгодно не означає, що продукція виготовлена деякими виробниками хоч і має назву МА-15 насправді є такою по своєму наповненню.
Ваше твердження, що для «однотипної продукції» вимагаються різні показники є безпідставним тому що ступінь перетиру (зернистість) має значний вплив на якісні характеристики фарби, зокрема: рівномірність нанесення фарби, покривну здатність та здатність фарби до очищення. Чим менший ступінь перетиру фарби, тим пофарбована поверхня є більш гладкою та однорідною, а отже краще піддається очищенню.
Оскільки поверхні, пофарбовані в білий колір, потребують більш частого очищення, ніж кольорові, до зернистості білої фарби пред’явлені більш жорсткі вимоги. Таким чином, біла фарба зі ступенем перетиру 90 мкм не являється еквівалентом до фарби зі ступенем перетиру 40 мкм, оскільки має нижчі показники якості щодо гладкості та можливості багаторазового очищення. Саме тому фарба МА-15 була розроблена з такими параметрами котрі зазначені у ГОСТ 10503-71, та саме тому у додатку 2 до ТД вказані технічні характеристики котрі відповідають справжній фарбі МА-15.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-24-000630-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 03 листопада 2019 20:53
Дата подання: 03 листопада 2019 20:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 22:09
рішення від 06.11.2019 № 16098+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 22:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2019 №17148.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 16:33
рішення від 21.11.2019 №17148.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до тендерної документації на підставі рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 28 листопада 2019 16:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
221 244,19
UAH з ПДВ
|
221 244,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
465 155,28
UAH з ПДВ
|
409 849,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
409 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий Київ" |
962 718,36
UAH з ПДВ
|
899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПОРТАЛ" |
970 683,00
UAH з ПДВ
|
970 683,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
973 416,00
UAH з ПДВ
|
973 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Очікує рішення |
221 244,19
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 15:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2019 17:29 |
Коментар щодо відміни: | На підставі частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
28 грудня 2019 17:29
|
Відміна закупівлі фарба.PDF |