Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інструменти
Очікувана вартість
19 460,00 UAH
UA-2019-11-15-001650-c ● e5358e1065854f73a5cddb08b7dde6ec
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Вознюк Вікторія Андріївна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:12 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 19 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 одиниця
Інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 15:22 |
2210_ДКТ_знаряддя.doc |
15 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 15:22 |
2210_ДКТ_знаряддя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти
Дата подання: 16 листопада 2019 09:29
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:18
Доброго дня!
Шановний Замовнику чи розглядаєте Ви аналоги та еквіваленти?
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Будуть розглянуті пропозиції з аналогічним товаром у разі, якщо запропонований товар буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником товару буде визначатися за всіма характеристиками.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:05
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА #2460315381 |
Переможець |
15 125,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 11:23
|
2210_Договір_інструменти_ФОП_Ліштван042.pdf | укладений |
29 листопада 2019 11:22
|