Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) "
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 07760151 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39 |
Контактна особа: |
Данилюк Наталія Володимирівна +380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Novohrad-Volynskyi Apartment Maintenance Unit of the Ministry of Defense of Ukraine |
National ID: | 07760151 |
Contact point: |
Danilyuk Natalia +380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 31 120 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 311 201,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15560.09 UAH |
Publication date: | 08 липня 2020 14:40 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 31 120 180 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 311 202 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом п’ятнадцяти днів після їх підписання, згідно Плану фінансування капітального ремонту | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 14:37 |
Проект_договору.docx | |
08 липня 2020 14:37 |
Відомість обсягів 2.17.pdf | |
08 липня 2020 14:37 |
тд 2 17 казарма.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уважно вивчивши Ваше звернення надаємо наступну інформацію: Замовником було сформовано технічне завдання відповідно до проекту. Матеріали, які плануються використовувати в процесі проведення капітального ремонту, мають відповідати сертифікатам якості. Механізми, що плануються залучати, для виконання робіт Підрядником встановлюються на власний розсуд в залежності від технології організації роботи.
Відповідно до вимог ТД, Учасник для підтвердження інформації про наявність працівників повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.
Перший та останній запис.
Відповідно до локального кошторису 2-1-5 Обгрунтування п.271 Е20-40-1 к=1,15 & C1630-721-1-3, & C1630-721-1-4
Відповідно до вимог тендерної документації невід’ємною частиною Договору є:
1. Договірна ціна на 202___ рік (Додаток № 1);
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (Додаток С) та локальних кошторисів (Додаток А до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.
До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що подаються у складі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 6.3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації).
В складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію:
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
2. Календарний графік виконаних робіт (Додаток № 2) складається у довільній формі.
Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію договору, що зазначений у Довідці про досвід виконання аналогічного договору, а також оригінал позитивного відгуку від контрагента про належне виконання такого договору.
Вимоги до договору: копія аналогічного договору повинна містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, протоколи тощо); копії всіх сторінок додаткових угод до цього договору (якщо вони були) або довідку в довільній формі від Учасника про те, що протягом дії договору зміни до нього не вносилися.
На підтвердження належного виконання договору в повному обсязі Учасник повинен надати копії усіх Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-3) за договором, що містять підписи та печатки сторін цього договору, на загальну суму, що відповідає ціні договору. Якщо до договору вносилися зміни стосовно його ціни, сума виконаних робіт відповідно актів форми КБ-3 має відповідати остаточній ціні договору з усіма змінами.
Дякуємо за звернення.
При залученні до виконання робіт субпідрядників вимоги, щодо них зазначені в п. 7 «Інформація про субпідрядника» тендерної документації.
Стосовно штатного розкладу: згідно чинного законодавства в залежності від типу укладених договорів з працівниками, їх відображають в штатному розкладі.
Перелік та вимоги встановлені для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, згідно законодавству відображені в п. 5.3 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
про скасування рішення про допуск/недопуск учасників до аукціону
по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)»
1. Щодо відхилення пропозиції «ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит»
Згідно п.5.3 Тендерної документації було передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Відповідно Учасником було подано в складі тендерної пропозиції договір оренди нежитлового приміщення № 2019/0111 від 01.11.2019 р. та не прикріплено акт приймання-передачі № 1, який відповідно до договору є його невід’ємною частиною, на що йому було висуното вимогу про усунення даного недоліку з переліком документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази з додатками, які є невід’ємною його частиною. Дану вимогу Учасник виконав в повному обсязі.
1. Замовником було встановлено п.1.7. Тендерної документації: При визначенні ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно враховувати розмір кошторисної заробітної плати, для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат). Розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 9 954,78 грн. та встановлюється незмінним на весь період капітального ремонту ОБ’ЄКТА. Проте всупереч вищевказаній вимозі Учасник надав в складі своєї пропозиції розрахунок кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складанні робіт 12 289,84 грн.
Виходячи з вищенаведеного Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію та його пропозиція відхиляється згідно ст..31 Закону. (копія протоколу додається).
2. Щодо пропозиції ПП Інтерра Буд:
1) Згідно Абзацу 16 пункту 2 Постанови КМУ від 28.02.2000 № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" в редакції Постанови КМ № 625 "Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності" від 17.07.2019 підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Згідно частини 2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» мікропідприємствами є підприємства, показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв:
- балансова вартість активів - до 350 тисяч євро;
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 700 тисяч євро;
- середня кількість працівників - до 10 осіб.
Оскільки ПП «Інтерра Буд» відповідає двом критеріям із вищезазначених, його слід віднести до мікропідприємств. З чого вбачається, що всі вимоги передбачені тендерною документацією стосовно подачі балансу та фінансової звітності Учасником були дотримані. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2) Замовником передбачалось згідно п.5.3 Тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Учасникоп ПП Інтерра Буд в реєстрі поданих документів за № 14 було подано договір оренди № 2/01.03.2019 від 01 березня 2019 року, завірений нотаріально, відповідно до якого жодних додатків, які є невід’ємною його частиною він не має. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3) В реєстрі поданих документів за №27 надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки № 413.18.18 ,термін дії якого до 7.06. 2023 року. Крім того Учасником в складі пропозиції поданий «Лист гарантія щодо охорони праці», чим узагальнено підтверджено Замовнику наявність всіх необхідних дозволів та ліцензій при виконання всіх видів будівельних робіт зазначених Замовником в тендерній документації. Норма про наявність дозволу виконання робіт на висоті прямо не була прописана. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
4 ) Учасником ПП Інтерра Буд в складі пропозиції було подано довідку відповідно до форми, яка передбачена п. 5.3 тендерної документації. В розділі про реквізити банку/банків відображена інформація в повному обсязі. Крім того даним Учасником під № 26 реєстру поданих документів окремо надана довідка банку про рахунки, а також пакет документів щодо банківської гарантії де також відображені всі реквізити банку. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3. Щодо пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан»:
1) Відповідно до умов Тендерної документації, а саме пункту 6.3., для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності; копію дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
Учасником були надані у складі пропозиції – копія чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорій складності за реєстраційним записом № 2013035563 видана для ТОВ «Компанія Барбакан», копія чинної Ліцензії субпідрядної організації, за реєстраційним записом №2013052868, копія Листа адресованого для субпідрядної організації учасника ТОВ «Компанія Барбакан», що підтверджує право субпідрядної організації - ТОВ «Острогтрансбуд» виконувати роботи протипожежного призначення на об’єктах будівництва, копія чинної та зареєстрованої Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також Лист-пояснення за вих. №17/05/08-2020 про те, що ТОВ «Компанія Барбакан» у відповідності до чинного законодавства України, надає у складі пропозиції, саме - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а не дозвіл, оскільки в чинній редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки, саме на підставі Декларацій. Крім того Тендерною документацією прямо не було встановлено вимоги стосовно надання дозволів «на експлуатацію (застосування) машин та механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Додатково зазначаємо, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» в складі пропозиції було подано довідку за вих. №09/05/08-2020 «Відомості про учасника» відповідно до форми, яка передбачена п. 5.3 тендерної документації Згідно з пунктом 9 вищезгаданої Форми «Відомості про учасника», було встановлено, що – учасник повинен зазначити реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник (у тому числі того, яким видана банківська гарантія), відтак учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було дотримано вимоги Тендерної документації Замовника, оскільки зазначив усю інформацію, яка вимагалася Замовником, стосовно надання інформації про обслуговуючі банки учасника. В Учасника відсутні відкриті поточні розрахункові рахунки у Банку, що видав Банківську гарантію, а саме в АТ «УКРБУДІНВСЕТБАНК», про що у складі пропозиції було надано довідку від цього ж банку, а тому відповідна інформація, не зазначалася у відповідній Формі «Відомості про учасника». Про причини незазначення певної інформації у вищезгаданій формі також було надана лист-довідку у складі пропозиції. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
ПП «Інтерра Буд»
1. Відсутній дозвіл на виконання робіт на висоті
2. Відсутні листи-згоди на обробку ПД працівників проте були подані трудові книжки та цивільно-правові угоди , чим порушено положення ЗУ «Про захист персональних даних»
3. Відсутній Баланс та Звіт про фінансові результати за останні звітній період (подано лише за 2019 рік.)
4. Відсутня Довідка з інформацією про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.
ТОВ «Барбакан»
1. Відсутні листи-згоди на обробку ПД працівників , проте були подані трудові книжки та цивільно-правові угоди , чим порушено положення ЗУ «Про захист персональних даних»
2. У довідці про працівників зазначено, що Мачулянська О.В.- головний бухгалтер. А також подано лист-роз’яснення, що головний бухгалтер працює по сумісництву, тому Трудова книжка не подається, а буде подано Наказ про призначення. Проте Наказ про призначення на Мачулянську О.В.- головного бухгалтера – відсутній.
Окрім того, ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» вважає, що його було дискваліфіковано безспідставно,ю оскільки всі вимоги Замовника , вкащані у тендерній документації було виконано, окрім того було виконано вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Надати роз’яснення щодо підстав для кваліфікації ТОВ «НВФ «Термоуніверсал»;
3. Допустити ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» до участі в аукціоні.
У випадку відхилення даної вимоги, ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» буде змушене звернути до відповідних органів, а саме АМКУ та ДАСУ, щодо притягнення членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі, а саме допущення до аукціону учасників, тендерні пропозиції яких підлягають відхиленню на підставі наявності невиконання вимог тендерної документації Замовника та відхилення тендерних пропозицій учасників, які підлягають допущенню до участі у процедурі закупівлі. Окрім того, замовником не було надано обгрунтованого підтвердження підстав для відмові в допущенні до аукціону.
Разом з тим, доводимо до відома Замовника інформацію про наявність штрафних санкцій за вчинення неправомірних дій у процедурі закупівлі згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення. Штраф за неправомірне порушення встановлюється у розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( ст. 164 КУпАП).
1. Щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВФ» Термоуніверсал
Згідно п.5.3 Тендерної документації було передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Відповідно Учасником було подано в складі тендерної пропозиції договір оренди обладнання від 02.01.2019 р. та прикріплено до нього акт (від 01.02.20 р.) № 1 прийому-передачі майна до Договору № 2/20 від 01.02.2020 р. , на що йому було висуното вимогу про усунення даного недоліку з переліком документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази з додатками, які є невід’ємною його частиною. На дану вимогу Учасник підвантажив копію договору оренди № 2/20 від 01.02.2020 р. з актом приймання-передачі, що є його невід’ємною частиною та роз’яснення щодо продовження терміну дії оренди. Проте всупереч вищевказаній вимозі Учасником було надано копію договору не завірену нотаріально.
Виходячи з вищенаведеного Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію та його пропозиція відхиляється згідно ст..31 Закону. (копія протоколу розгляду додається).
2. Щодо пропозиції ПП Інтерра Буд:
1). В реєстрі поданих документів за №27 надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки № 413.18.18 ,термін дії якого до 7.06. 2023 року. Крім того Учасником в складі пропозиції поданий «Лист гарантія щодо охорони праці», чим узагальнено підтверджено Замовнику наявність всіх необхідних дозволів та ліцензій при виконання всіх видів будівельних робіт зазначених Замовником в тендерній документації. Норма про наявність дозволу виконання робіт на висоті прямо не була прописана. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2). Замовником відповідно до п.5.3 ТД. вимагалась «Лист-згода» на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, яка складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником за встановленою формою. На що Учасником відповідно до реєстру поданих документів за № 22 подано « Лист згоду» керівника підприємства за встановленою формою. Всі інші працівники, відповідно до трудових угод, давали дозвіл на опрацювання персональних даних, про що свідчить розділ 6 Трудового договору. Крім того відповідно до п.1.6 ТД передбачено: факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних».
У всіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3). Учасником ПП « Інтерра Буд» подало всі необхідні документи , які вимагалися тендерною документацією в т.ч. і всі реєстраційні та установчі документи суб’єкта господарювання. Також відповідно до реєстру № 3 поданих документів було подано Довідка «форма відомості про учасника» де також відображене вищезгадане питання. Крім того прямої вимоги щодо подання такої довідки в тендерній документації не було. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3 . Щодо пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан»
1) Замовником відповідно до п.5.3 ТД. вимагалась «Лист-згода» на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, яка складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником за встановленою формою. Крім того відповідно до п.1.6 ТД передбачено: факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних».
У всіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2) Відповідно до умов п. 5.3 Тендерної документації, а саме:. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.», відтак у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» були надані копії трудових книжок на працівників, із відповідними відмітками, лист-пояснення стосовно не подання трудової книжки на працівника, який працює на умовах сумісництва на підприємстві (Головний бухгалтер – Мачулянська О.В.), а також копія штатного розпису ТОВ «Компанія Барбакан», з якого вбачається, що головний бухгалтер працює на умовах сумісництва. Отже всі вимоги Тендерної документації стосовно наявності та підтвердження працівників, були дотримані учасником. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
ДЕРЖАВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-07-08-003141-b
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ПП "ІНТЕРРА БУД" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", та визнання її такою, що відповідає вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У відповідності до даної процедури закупівлі подані Учасниками документи тендерних пропозицій до проведення аукціону не повинні містити інформацію про ціну (ціни) тендерної пропозиції. З огляду на зазначене Замовник здійснює перевірку цінової пропозиції (кошторисних розрахунків) на їх відповідність вимогам тендерної документації після проведеного аукціону.
З огляду на зазначене, вважаємо, що Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №79 від 31.08.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ПП "ІНТЕРРА БУД" не відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації, зокрема:
По перше, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 1.1. Розділу III, передбачалося, що учасники повинні надати у складі пропозиції – «розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни».
Замовник у пункті 1.7. Розділу III чітко передбачив, які витрати повинні бути включені до розрахунку договірної ціни, а саме вказано, що Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням:
- усіх своїх витрат, податків і зборів, обов'язкових платежів що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування;
- прямих, загальновиробничих та інших втрат на будівництво ОБ’ЄКТУ;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- коштів на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- коштів на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" не включило у Договірну ціну на дану закупівлю кошти на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами, чим порушив вимоги Тендерної документації Замовника.
По-друге, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 1.1. Розділу III, передбачалося, що учасники повинні надати у складі пропозиції – «розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни», відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, пунктом 4.1. встановлено, що «система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.», згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», зокрема розділом 4 «ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» пунктом 4.4 встановлено, що «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта.», однак учасником ПП «ІНТЕРРА БУД» всупереч вимогам Тендерної документації та всупереч вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 була розрахована вартість окремих робіт із застосуванням коефіцієнта - 1,15, що є неправомірним, зокрема пунктом 16 Технічного завдання передбачено «Улаштування обклеювальної пароізоляції в один шар», що відповідає пункту 31 Локального кошторису 2-1-1 учасника ПП «ІНТЕРРА БУД», та свідчить про невідповідність розрахованої ціни учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» вимогам Технічної специфікації Замовника.
По-третє, пункти 304 та 305 Локального кошторису 2-1-1 пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД», що відповідають позиціям 167,168 Технічного завдання, відповідно, не містять жодного механізму чи інструменту, а саме виключено все, що передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами, що в свою чергу занижує договірну вартість та унеможливлює якісне виконання даних робіт, що не відповідає ДСТУ Б.Д.1.1-4:2013 та Тендерній документації.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ІНТЕРРА БУД», не відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації на «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) " стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ПП «ІНТЕРРА БУД» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
2. Щодо розрахунку договірної ціни та відповідність їх вимогам ДСТУ.
Тендерним комітетом Замовника було вивчено пропозицію Учасника ПП «Інтерра Буд» та встановлено, що дана пропозиція відповідає вимогам проекту (який пройшов державну експертизу).
3. Щодо пунктів 304-305 Локального кошторису 2-1-1 пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд».
Відповідно до п.6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «… доцільно обстежити будівельний майданчик …» в процесі якого (на підставі пояснення ПП «Інтерра Буд» було виявлено стислі умови праці, що значно спрощують виконання вказаних в пунктах 167,168 Технічного завдання, робіт.
Підсумовуючи вищевикладене тендерним комітетом Новоград-Волинської КЕЧ району зроблено висновок, що всі вимоги Тендерної документації у ціновій пропозиції Учасника ПП «Інтерра Буд» враховані тому причин для визнання рішення ТК неправомірним не має.
ДЕРЖАВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-07-08-003141-b
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ПП "ІНТЕРРА БУД" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", та визнання її такою, що відповідає, вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №79 від 31.08.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ПП "ІНТЕРРА БУД" не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5 розділу I, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «У випадку, якщо учасник не є виробником товару, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.», учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" у формі Відомості про учасника зазначив, що «Статус Учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» - Виконавець робіт, Надавач послуг», відтак учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" не є «Виробником товару», проте, всупереч вимогам Тендерної документації не надав у складі пропозиції довідку в довільній формі про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар, отже порушив вимоги Тендерної документації Замовника.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5.3. розділу III від учасників вимагалася – «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою» у Тендерній документації, а також «Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року).», учасником ПП «ІНТЕРРА БУД» було надано у складі пропозиції нотаріальна копія договору оренди №2/01.03.2019 від «01» березня 2019 року (надалі за текстом - Договір) на підтвердження «Офісного приміщення», що було зазначене у довідці, як наявне, однак учасником не було надано у складі пропозиції – «Акту прийому-передачі» такого приміщення, оскільки пунктом 3.2. Договору зазначається, що «3.2. Передача приміщення в оренду здійснюється за відповідним актом прийому-передачі, який підписується Сторонами», пунктом 3.3. Договору передбачено, що «3.3. Об’єкт оренди вважається переданим в оренду з моменту підписання акту прийому-передачі» вважаємо, що не надавши такого Акту прийому-передачі такого приміщення, учасник не підтвердив наявності у нього вищезазначеного «Офісного приміщення».
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 2 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції надання Учасниками «забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.2 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначеній пунктом 2.3 цього розділу.», підпунктом 2.2. пункту 2 розділу III передбачалося, що «Гарантія має містити, зокрема, умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2 цього розділу тендерної документації”;», однак учасник ПП «ІНТЕРРА БУД», всупереч вимогам Тендерної документації, у наданій банківській гарантії зазначив інші обставини, ніж передбачені пунктом 3.2. розділу III до Тендерної документації, чим порушив її вимоги, додатково повідомляємо, що жодного пояснення з цього приводу учасником надано у складі пропозиції не було.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), яка повинна містити інформацію про те, що, зокрема, - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;», однак наданий у складі учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» не містить у своєму складі інформації про те, що «Учасник процедури закупівлі, не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника», що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ІНТЕРРА БУД», не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) " стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ПП «ІНТЕРРА БУД» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
1. Замовником пунктом 5 розділу I, вимагалося надання у складі пропозиції – «У випадку, якщо учасник не є виробником товару, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.»
Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району повідомляє наступне: Дані відомості частково відображені згідно реєстру поданих документів за № 3 та № 9, також дану довідку ПП «Інтерра Буд» було подано в складі документів, що подаються переможцем. Враховуючи, що єдиним критерієм оцінки відповідно до п. 1 Розділу 5 ТД є ціна, та те що дана довідка не впливає на зміст пропозиції та якість робіт вважаємо, що вимоги Тендерної документації порушено не було. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2. Замовником передбачалось згідно п.5.3 Тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Учасником ПП «Інтерра Буд» в реєстрі поданих документів за № 14 було подано договір оренди № 2/01.03.2019 від 01 березня 2019 року, завірений нотаріально, відповідно до якого жодних додатків, які є невід’ємною його частиною він не має. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3. Згідно пункту 2 розділу III Тендерної документації Замовником встановлювалась вимога, щодо надання у складі пропозиції Учасниками «забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.2 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначеній пунктом 2.3 цього розділу.», підпунктом 2.2. пункту 2 розділу III передбачалося, що «Гарантія має містити, зокрема, умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2 цього розділу тендерної документації”;»
Повідомляємо, що Ваше твердження є неправомірним, оскільки форма електронної банківської гарантії була дотриманою учасником ПП «Інтерра Буд», що вимагалася ТД. У реєстрі поданих документів за № 40 було подано Банківську гарантію № 008/1130 ГР від 03 серпня 2020 року з із зазначенням обставин передбачених п. 3.2 тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 5 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), яка повинна містити інформацію про те, що, зокрема, - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;»
Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району повідомляє, що твердження щодо неподання ПП «Інтерра БУД» даної довідки не відповідає дійсності, оскільки відповідно до реєстру поданих документів за № 21 вищезгаданим Учасником було подано довідку № 28/18 від 04 серпня 2020 р., в якій зокрема п.6 вказана дана інформація. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-01-000019 ● cfec5f0d63f2473d8da5785f3f871f30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2020
№ 59
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.09.2020 № 59.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-07-08-003141-b Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 09:51:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма), 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-003141-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В підпункті 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників Приватне підприємство «Інтерра Буд» та ТОВ «Компанія Барбакан» на відповідність тендерній документації, з наданням документального підтвердження такого виявлення (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-14 11:23:49
«Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма), 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-003141-b)
На Ваш запит від 11.09.2020 р. надаю наступну інформацію: при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «Компанія Барбакан» та ПП «Інтерра Буд» тендерним комітетом Новоград-Волинської КЕЧ району не було виявлено формальних помилок (копія протоколу розгляду додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Вашого висновку про результати моніторингу опублікованого 28.09.2020 року по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі № 2/17 (казарма), 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03), яка оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-003141-b) було зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Повідомляємо, що при додаванні процедури на майданчику Smarttender.biz, який Новоград-Волинська КЕЧ району використовує у своїй роботі, відсутня технічна можливість вказати дану інформацію, оскільки оголошення формується системою автоматично шляхом заповнення обов’язкових необхідних полів. Проте дана інформація була відображена в тендерній документації в п.7.Р.1 та п.2 Р.3. відповідно. Щодо інформації, яка є публічною: п.5.7. Р.3 тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників в складі тендерної пропозиції не подаються. Інформація, щодо відсутності критеріїв оцінки є не цілком коректною, оскільки відповідно до розділу 5 п.1 ТД встановлено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Стосовно надання документів переможцем: Всі необхідні документи вказані в тендерній документації були подані до Новоград-Волинської КЕЧ району в паперовому вигляді, оскільки переможець не має технічної можливості дозавантажити дані документи в електронну систему. Щодо загальновиробничих витрат, понижуючих коефіцієнтів та розрахунку розміру кошторисної заробітної плати: Новоград-Волинська КЕЧ району являється організацією МОУ та в своїй роботі керується законодавчими актами Міністерства оборони України. Так на виконання доручень заступника МОУ та першого заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України Новоград-Волинській КЕЧ району рекомендовано на 2020 рік встановлювати кошторисну заробітну плату у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у розмірі 9954,78 грн. Відповідно до умов п. 5.3 Тендерної документації, а саме:. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.», відтак у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» були надані копії трудових книжок на працівників, із відповідними відмітками, лист-пояснення стосовно не подання трудової книжки на працівника, який працює на умовах сумісництва на підприємстві (Головний бухгалтер – Мачулянська О.В.), а також копія штатного розпису ТОВ «Компанія Барбакан», з якого вбачається, що головний бухгалтер працює на умовах сумісництва. Отже всі вимоги Тендерної документації стосовно наявності та підтвердження працівників, були дотримані учасником. Щодо посилань на статті Закону, що діяла до 19.04.2020 року. Дані статті були технічною помилкою, це підтверджується змістом тексту. Щодо Декларації МТБ: Тендерною документацією прямо не було встановлено вимоги стосовно надання Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Оскільки об’єкт відноситься до класу складності СС1(що передбачає незначні наслідки) та ПП «Інтерра Буд» було Довідкою в реєстрі поданих документів за №27 надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки № 413.18.18 дія, якого поширюється до 7.06. 2023 року, а також за № 31 в цьому ж реєстрі поданий « Лист гарантія щодо охорони праці» ТК вважає, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Учасникоп ПП Інтерра Буд в реєстрі поданих документів за № 14 було подано договір оренди № 2/01.03.2019 від 01 березня 2019 року, завірений нотаріально, відповідно до якого жодних додатків, які є невід’ємною його частиною, він не має. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було. Щодо довідки у довільній формі про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар: Дані відомості частково відображені згідно реєстру поданих документів за № 3 та № 9, також дану довідку ПП «Інтерра Буд» було подано в складі документів, що подаються переможцем. Враховуючи, що єдиним критерієм оцінки відповідно до п. 1 Розділу 5 ТД є ціна, та те що дана довідка не впливає на зміст пропозиції та якість робіт вважаємо, що вимоги Тендерної документації порушено не було. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було. Оскільки істотні підстави, які впливають на зміст пропозицій відсутні, а виявлені незначні недоліки усунуті та з огляду на вищевказане Новоград-Волинська КЕЧ району вважає, що підстав для припинення Договору не має.
2020-10-02 13:16:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 07760151 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інтерра Буд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:06
|
ТОВ "Компанія Барбакан" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Авантаж Інвест Буд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:05
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інтерра Буд" #35824323 |
Переможець |
20 531 833,70
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 12:22
|
Додаткова угода№2 (1).pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 17:23
|
Дод.угода№1 (1).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 09:42
|
дог 2-17.pdf | укладений |
11 вересня 2020 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами чинного законодавства України прийшли до згоди внести зміни до Договору підряду №365 від 11.09.2020р. а саме: 1.Назва об'єкта "Капітальний ремонт будівлі "2/17 (казарма), 30 омбр, ОК "Північ" м.Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко №2 (шифр 20-03)" у всіх підпунктах та додатках договору підряду №365 від 111.09.2020 року викласти у наступній редакції :"Капітальний ремонт будівлі "2/17 (казарма), 30 омбр, ОК "Північ" м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-03)". |
Номер договору про закупівлю: | 365 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до ціни Договору підряду №365 від 11 вересня 2020 року на 2021 рік та викласти пункт 4.2.2 в наступній редакції: 4.2.2. У 2020 році оплати виконаних робіт здійснюється із Державного бюджету в сумі 4481206 грн. 00 коп. (Чотири мільйони чотириста вісімдесят одна тисяча двісті шість грн.00 коп.), у тому числі ПДВ 20%-746867 грн 67 коп.(Сімсот сорок шість тисяч вісімсот шістдесят сім тисяч грн.67коп.) та у 2021 році в сумі - 16050627грн. 70 коп.(Шістнадцять мільйонів п'ятдесят тисяч шістсот двадцять сім грн.70 коп.), у тому числі ПДВ 20%-2675104 грн. 61 коп.(Два мільйони шістсот сімдесят п'ять тисяч сто чотири грн.61 коп.), що відповідає бюджетним призначенням, лише в межах цих бюджетних призначень, що відповідає ліміту фінансування із Державного бюджету, при наявності на казначейському рахунку відповідних коштів. Обсяг робіт та ціна Договору може змінюватись залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять зміни до цього Договору шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 365 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |