Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Хмельницький" |
Код ЄДРПОУ: | 32190579 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Серединський сквер, 1 |
Контактна особа: |
Владика Оксана Олександрівна +380487719110 gks.hmeln@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 01:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 01:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 01:10 |
ТД 3121 від 01.03.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000056 ● de03141a10984cd5b6fdfba9501d2f57
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2021 № 419
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 419
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03.02.000041-а 02.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 14:59:01
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 22:51:31
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 08:59:46
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 22:52:49
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСНАБ 2014" |
3 261 340,00
UAH
|
3 261 340,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ХЕСТАНОВА ОКСАНА РУСЛАНІВНА" |
3 500 000,00
UAH
|
3 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСНАБ 2014" #40761758 |
Переможець |
3 261 340,00
UAH
|
18 березня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 15:09
|
ДУ 1 (37_21).PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 16:40
|
Договір про закупівлю | укладений |
09 квітня 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 37/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |