Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 3 984 413,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - Інша субвенція з обласного бюджету на здійснення заходів з капітального будівництва, реконструкції та ремонту об"єктів комунальної власності на території Київської області та кошти міцевого бюджету.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 15:49 |
Перелік змін 05.02.2021 Глиняна +.doc | |
05 лютого 2021 15:48 |
ТД освітлення Глиняна нова редакція 05.02.doc | |
05 лютого 2021 15:47 |
Проєкт договору Глиняна 05.02.doc |
05 лютого 2021 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2021 15:49 |
Перелік змін 05.02.2021 Глиняна +.doc
|
|||
05 лютого 2021 15:48 |
ТД освітлення Глиняна нова редакція 05.02.doc
|
|||
05 лютого 2021 15:47 |
Проєкт договору Глиняна 05.02.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником не будуть оплачуватися витрати Учасника нeвpaxoвaнi ним у загальнiй цiнi пропозиції
Вимоги про усунення порушення
дана тендерна документація містить вимогу надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням номеру закупівлі в системі Рrozorro. Дана вимога є дискримінаійною, та свідомо вами обмежує коло потенційних учасників, які до цього не співпрацювали по даних закупівлях з державними замовниками, а відповідно не приймали участь у закупівлях Рrozorro.
Також вивчивши технічне завдання, ви вказуєте позицію: Світильник консольний світлодіодний LED 130 Вт [діоди - Samsung (210 Лм/Вт 65mA), ІР-66, температурний діапазон експлуатації -40 до +80, світловіддача не нижче 162 Лм/Ватт, КПД оптичної системи 87-94%, розмір частини корпуса, що виконує роль радіатора 900х100х43мм (8637см кв.), габаритні розміри 1340х106х63мм]. По даних параметрах є тільки один виробник і дані світильники не бувають 130 Вт, а 150 або 200 Вт.
Щодо параментрів технічоного завдання, зокрема щодо світильників консольних зазначаємо.
Відповідно до п. 33 статті 1 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно зі статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так замовник, користуючись своїм правом, визначеним законом з урахуванням потреб та розуміння важливості заощадження та фективного використання публічних коштів, а також показників застосованості визначених світильників визначено пораметри та характеристики до останніх.
Разом з тим, замовником, з урахуванням вимог законодавства, не висунуто вимог щодо учасника поставити товар, що вироблено саме на певній території, під конкретною торговою маркою та або з прив’язкою до конретного виробника. Учасником може бути поставлений товар в рамках закупівлі без прив’язки до країни виробництва, конкретного виробника та/або інших показників, за умови їх відповідності характеристикам, наведеним у технічному завданні.
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГУЛ"
За результатами оцінки Тендерних пропозицій, Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» з причини, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було визначено переможцем згідно протоколу засідання тендерного комітету № 108 від 19.02.21.
Дане рішення Замовника в частині визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а саме згідно п. 2.5 Учасник надає, Розрахунок договірної ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5 відповідно до вимог Додатку 2, прикріплюються до тендерної пропозиції у форматі .pdf та .imd. Також згідно п. 2.7. Учасник надає проект календарного графіку виконання робіт.
Так, подані Учасником ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі пропозиції подано розрахунки договірної ціни та проект календарного графіку виконання робіт нібито у форматі .pdf, як те вимагалось Замовником.
Але, звертаємо увагу Замовника, що при завантаженні вищевказаних документів неможливо перевірити їх інформаційний зміст на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Документи не відкриваються для текстового перегляду ані в електронній системі ані при перевірці КЕП, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, документи, передбачені пп. 2.5 та 2.7 Додатку 1 Тендерної документації учасником ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі пропозиції не подано, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 1.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, у Замовника були підстави та обов’язок для відхилення Пропозиції ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» з огляду на п. 1 частини першої статті 31 Закону.
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», яка підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане, вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради від 19.02.2021 року, оформленого протоколом № 108 від 19.02.2021 року про визначення переможцем ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» та намір укласти договір на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Глиняна, Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області ( ДК 021:2015 (CPV) : 45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури)», ідентифікатор: UA-2021-01-28-001697-c.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Глиняна, Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області ( ДК 021:2015 (CPV) : 45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури)», ідентифікатор: UA-2021-01-28-001697-c.
При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
звернення до Ради бізнес-омбудсмена;
Разом із тим тендерний комітет ДЖКГ БМР стверджує, що документи завантажені учасником доступні для перегляду в електронній системі закупівель мінімум двома способами.
1. Оскільки завантажені з електронної системи документи з розрахунком ціни пропозиції відображаються з розширенням .p7s це означає, що ми маємо справу з електронним документом на який накладено електронний підпис, у чому можна упевнитися за допомогою - веб ресурсу https://czo.gov.ua/verify завантаживши обраний файл з підписом та натиснувши кнопку «Перевірити». Після чого можна переконатися у тому, що документ підписаний повноважною особою учасника, а також завантажити з цієї ж сторінки «файл без підпису», який відкривається у машинозчитувалому форматі пристосунками для роботи з файлами .pdf, або браузером.
2. Функціонал деяких електронних майданчиків налаштовано таким чином, що система використовує символьний хеш (комбінація 12 букв та цифр типу “gYo9QneLzSPv”) в назві файлів для того, щоб уникнути ситуації, коли при завантаженні файлів з ідентичними назвами, файли не заміщували один одного.
У зв'язку з вищевикладеним, для відкриття файлів, на які накладено цифровий підпис (файли “p7s” ), та, які отримали назву типу «РОЗРАХУНОК ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.pdfgYo9QneLzSPv.p7s», потрібно видалити з назви весь хеш та розширення “.p7s”, що йде після “.pdf’ (в даному прикладі це “gYo9QneLzSPv.p7s”), і такий файл відкриється програмним забезпеченням для роботи з afqkfvb .pdf або браузером, оскільки його вигляд буде відповідати патерну наприклад «РОЗРАХУНОК ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ .pdf».
Враховуючи викладене доводимо до Вашого відома те, що всі документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» доступні для перегляду у машинозчитуваному форматі та відповідають вимогам тендерної документації. У зв’язку із чим у замовника закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 березня 2021 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-29-000012 ● 6f57e9cef32f4aceb82007013da3967b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 12:59 |
НАКАЗ
27.07.2021 322
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.07.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-01-28-001697-c 28.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-07-29-000012 відкритих торгів щодо закупівлі робіт із Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Глиняна, Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV): 45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури), індетифікатор закупівлі UA-2021-01-28-001697-c повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині наявності в складі тендерної документації інформації, яка не відповідає законодавству, тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено перевірку тексту тендерної документації на предмет його відповідності нормам чинного законодавства України, та повідомляємо, що на даному етапі усунути дане зауваження неможливо, оскільки, згідно частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів Виходячи з вищевикладеного, зміни до тендерної документації наявна можливість внести лише до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.. Разом із тим з метою недопущення у майбутньому порушень законодавства в частині складання тендерної документації, а саме визначення способу документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, керівництвом Департаменту житлово-комунального господаства Білоцерківської міської ради спільно із тендерним комітетом та уповноваженими особами ДЖКГ БМР, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, положення стандартної тендерної документації та, на майбутнє, прийнято рішення внести корективи до положень пункту 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 додатку 1 стандартної тендерної документації, якими визначити спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника-переможця, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, шляхом надання учасниками-переможцями довідки про не притягнення їх до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що видається Департаментом інформатизації МВС у порядку, передбаченому наказом Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2021-08-12 18:30:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
2 671 666,75
UAH з ПДВ
|
2 351 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» |
2 846 109,00
UAH з ПДВ
|
2 351 818,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
3 494 178,50
UAH з ПДВ
|
3 194 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
3 614 284,94
UAH з ПДВ
|
3 213 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ» |
3 494 424,00
UAH з ПДВ
|
3 237 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГУЛ" |
3 308 453,41
UAH з ПДВ
|
3 288 453,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» #43079629 |
Відхилено |
2 351 800,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 17:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» #41323784 |
Переможець |
2 351 818,44
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:27
|
193-1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 13:40
|
193.pdf | укладений |
25 березня 2021 13:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 193/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |