Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 42228027 |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 22 |
Контактна особа: |
Наталія Гераськова +380995041345 kazankaoms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 5 069 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 534,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 15 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 12:01 |
протокол 22.pdf | |
06 вересня 2019 14:52 |
Перелік змін ДЮСШ 06.09.2019 .doc | |
06 вересня 2019 14:52 |
ТД_ДЮСШ_2019.doc | |
03 вересня 2019 15:20 |
договір.docx |
13 вересня 2019 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 вересня 2019 12:01 |
протокол 22.pdf
|
||||||
06 вересня 2019 14:52 |
Перелік змін ДЮСШ 06.09.2019 .doc
|
||||||
06 вересня 2019 14:52 |
ТД_ДЮСШ_2019.doc
|
||||||
03 вересня 2019 15:20 |
договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Учасник в своєї «Тендерної пропозиції (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, не зазначив, зокрема, розмір ПДВ
2) Учасник не надав в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.
3) Учасник не надав гарантійний лист щодо ціні, яка запропонованою учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації.
Згідно з законом про Про публічні закупівлі, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ІВЕКО-БУД" у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає установленим кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 жовтня 2019 22:32
Дата подання: 16 листопада 2019 20:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000004 ● 4d75ee8369d54cfa88c36125a3f3cc51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2020 № 55
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-03-001648-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-16 10:35:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 19.2. Договору від 21.11.2019 № 635, укладеного Замовником з ТОВ «Фауна Гранд», строк дії договору до 31.12.2019. Пропонуємо пояснити, у зв’язку з чим в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання цього договору? Якщо дія договору від 21.11.2019 № 635 продовжувалась, просимо пояснити, на якій підставі та у який спосіб продовжено строк дії договору, а також пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до нього?
2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до нього є план фінансування. Пропонуємо пояснити, у зв’язку з чим в електронній системі закупівель не оприлюднено зазначений додаток?
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Просимо пояснити, в який спосіб учасники закупівлі, а саме: ТОВ «ІВЕКО-БУД», ТОВ «БУКТРЕЙДІНГ» та ТОВ «Фауна Гранд» узгоджували з Замовником зазначений графік виконання робіт та як це узгодження відображено в тендерних пропозиціях зазначених учасників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 12:03:02
Пояснення
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою : смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» надаємо пояснення до питань.
1. Дійсно Договір між Замовником та підрядником ТОВ «Фауна Гранд» був укладений 21.11.2019 № 635, строк дії договору до 31.12.2019року, але після підписання договору була виявлена технічна помилка, далі уповноваженою особою було складено протокол про технічну помилку та на основі протоколу укладена додаткова угода в якій було виправлено рік дії договору, але вона не оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з відсутність істотних умов для її оприлюднення.
2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до договору є план фінансування, але на момент оприлюднення договору оригінал додатку знаходився на погодженні у підрядники. Тому щоб не порушувати строки оприлюднення договору було прийнято рішення оприлюднити договір без цього додатку. Після оприлюднення додаткової угоди з’явиться технічна можливість на електронному майданчику загрузити цей додаток.
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Узгодження графіку виконання робіт проводилось за допомогою електронної пошти. Учасники відправляли графік виконання робіт на пошту Замовника, після підписання графік повертали. Учасники разом з пропозицією та тендерною документацією оприлюднював погоджений графік виконання робіт на електронному майданчику.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до п. 1.4. Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірнимиі визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін. Згідно п. 2.4 Наказу, «Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт». Графік п.2.4 Наказу «Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт», наведено як приклад, про що свідчить останнє речення п. 2.4, а саме, «Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1» Графік виконання робіт, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» надає достатню можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт, а також задовольняє обидві сторонни договору. Тому вважаємо, що пропозиція ТОВ «Фауна Гранд» повністю відповідає вимогам тендерної документації. 2. Що до розірвання договору. На даний час, роботи по договору виконано та оплачено майже на дві третини, а саме, 3 279 667 грн., дострокове розірвання договору, та можлива заміна підрядника, призведе до несумісності або виникненню проблем технічного характеру. 3. Додаток до договору, а саме план фінансування та додаткова угода № 1 від 21.11.2019р. про технічну помилка вже оприлюднений не електроному майданчику. Помилки в закупівлі виправлено, на майбутнє прийнято до уваги, просимо Вас не застосовувати штрафні санкції так як порушення допущено вперше.
2020-04-01 11:33:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" |
4 713 009,82
UAH з ПДВ
|
4 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" |
5 064 000,00
UAH з ПДВ
|
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" |
5 048 601,64
UAH з ПДВ
|
5 048 601,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
5 069 116,00
UAH з ПДВ
|
5 069 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" #39295837 |
Рішення скасоване |
4 149 999,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 10:48
|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" #39295837 |
Відхилено |
4 149 999,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 10:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" #40758593 |
Відхилено |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 10:58
|
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" #37214342 |
Переможець |
5 048 601,64
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 11:21
|
ду 5-635.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 10:52
|
ду1-635.pdf | укладений |
01 квітня 2020 10:50
|
план фінансування635.pdf | укладений |
01 квітня 2020 10:50
|
ду4-635.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 14:35
|
635.pdf | укладений |
22 листопада 2019 14:32
|
635додотки.pdf | укладений |
22 листопада 2019 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна юридичної адреси замовника |
Номер договору про закупівлю: | 635 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 635 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |