Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМ.О.О.ШАЛІМОВА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02011953 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 30 |
Контактна особа: |
Дмитро Роговець +380444542023 e.tender_dmitriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Код НК 024:2019: 38501 Шприц інсуліновий з голкою, стандартний
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Код НК 024:2019: 16649 Основний набір внутрішньовенного введення
Код НК 024:2019: 16649 Основний набір внутрішньовенного введення
Код НК 024:2019: 12159 Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об’єму інфузійного розчину
Код НК 024:2019 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна
Код НК 024:2019: 35844 Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання
Код НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 10:50 |
Реєстр змін до тендерної документації.docx | |
17 січня 2022 10:50 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
13 січня 2022 13:12 |
Проект договору.docx |
17 січня 2022 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2022 10:50 |
Реєстр змін до тендерної документації.docx
|
|||
17 січня 2022 10:50 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
13 січня 2022 13:12 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000066 ● 40d180fcb8314e5994a2d0cea4db15c8
- Статус: завершено ● Дата: 26 липня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-13-002995-a 13.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 15:10:14
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виробів медичного призначення (шприц) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-13-002995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-14 12:54:18
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі виробів медичного призначення (Шприц) (ID: UA-2022-01-13-002995-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника необхідних для безперебійного функціонування медичного закладу та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, зокрема з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Під час визначення розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку виробів медичного призначення, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж виробів медичного призначення) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro». Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://www.surgery.org.ua/Files/Download/fbe8666e-b484-4c0b-8631-084308230280
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-МЕДІКА" |
2 269 906,45
UAH з ПДВ
|
2 258 526,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" |
2 262 706,40
UAH з ПДВ
|
2 262 706,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТУКРПРОМ" |
2 267 587,50
UAH з ПДВ
|
2 267 587,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-МЕДІКА" #40551463 |
Переможець |
2 258 526,45
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 13:29
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:43
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:51
|
ВТ-1.pdf | укладений |
14 лютого 2022 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити термін дії Договору по 31.03.2023 р. (включно). |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума цього Договору з 01.01.2023 р. по 31.03.2023 р. не перевищує 20 % суми Договору за 2022 рік та становить: 450741,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |