Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" |
Код ЄДРПОУ: | 00179737 |
Місцезнаходження: | 45311, Україна , Волинська обл., Іваничівський район, с.Поромів |
Контактна особа: |
Гочачко Оксана Миколаївна +380334440658 dp_direct@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 822 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 15:12 |
ТД транспортні послуги (на 2022).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000062 ● d5ff18e393e24ffda15ee9c44d7be6e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 18:50 |
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2021-11-29-002947-a 29.11.2021 ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Код ЄДРПОУ: 00179737 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 15:41:46
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-10 11:04:36
Пояснення з власної ініціативи
Згідно проведеної закупівлі в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-29-002947-a обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі затвердженого паспорта бюджетної програми на 2022 рік Міністерства енергетики України за КПКВК 2401590 «Реструктуризація вугільної галузі» http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/doccatalog/document?id=245643010, кошторису витрат ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» на утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 «Нововолинська» (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі комерційних пропозицій на надання послуг з перевезення пасажирів автобусами (додаються) та розрахунку очікуваної вартості послуг по перевезенню працівників на 2022 рік (додається).
Створення власного веб-сайту знаходиться на стадії розроблення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.147 КЗпП України, Колективним договором укладеним між Державним підприємством «Дирекція по будівництву об’єктів” та первинною профспілковою організацією Державного підприємства «Дирекція по будівництву об’єктів шахти №10 «Нововолинська» (розділ 7 Додатку №8 Колдоговору), за порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо закупівлі UA-2021-11-29-002947-a «Послуги з перевезення працівників», оголошено догану посадовим особам ДП «Дирекція по будівництву об’єктів”: - ШАТКОВСЬКОМУ Руслану - в.о.головного інженера (заступнику голови тендерного комітету); - ГОЧАЧКО Оксані - заступнику директора з економічних та фінансових питань (секретарю тендерного комітету).
2022-10-25 13:06:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Костюк Ю.Г. |
1 813 564,55
UAH з ПДВ
|
1 813 564,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Антонюк М.І. |
1 821 386,50
UAH з ПДВ
|
1 821 386,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Костюк Ю.Г. #3093722138 |
Переможець |
1 813 564,55
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 13:55
|
Дод.уг.2 від 02.12.2022.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2022 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 13:53
|
Дод.уг.1 від 30.11.2022.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2022 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 08:41
|
Договір | укладений |
10 січня 2022 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |