Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 01:05 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:18 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:18 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 11:56 |
ТД щебнева суміш 26.03.2024 року.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000004 ● 178e0eb4328148e290e5df1102a4480f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024
№ 46-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.06.2024 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-03-26-005101-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-14 09:59:05
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо - господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Щебнево-пісчана суміш фракції 0-40 мм», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005101-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено опис та перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДТ СТОУН» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 22:52:23
пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо - господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Щебнево-пісчана суміш фракції 0-40 мм», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005101-a), надаємо наступне пояснення:
1. Стосовно питання 1.: Комунальне виробничо - господарське підприємство (код за ЄДРПОУ - 03364889) (далі - Замовник) при обґрунтуванні розміру витрат керувався методикою Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо Затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань та інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій та отримання комерційних пропозицій від потенційних учасників
2. Стосовно питання 2: Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній закупівлі передбачено та зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Законодавством про публічні закупівлі питання щодо протоколу стосовно встановлення фактів формальних несуттєвих помилок при розгляді тендерної пропозиції не врегульоване, тобто не передбачений обов’язок замовника складати окремий протокол про виявлення формальних помилок учасника. Наявність формальних несуттєвих помилок учасника закупівлі ніяким чином не впливає розгляд тендерної пропозиції та не призводить до її відхилення. Однак, в подальшому, враховуючи отриманий запит, замовником, у разі виявлення формальних несуттєвих помилок учасника, складатиметься протокол уповноваженої особи. Перелік формальних помилок визначений в пункті 1 розділу 3 тендерної документації по даному предмету закупівлі: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТДТ СТОН» було встановлено, що даним учасником надано всі документи, які вимагались в умовах тендерної документації. Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-22 09:29:29
Надання інфармації щодо усунення порушення по моніторінгу
підтвердження виконання моніторингу
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення висновку проведеного моніторингу процедури закупівлі по предмету «Щебнево-пісчана суміш фракції 0-40 мм», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005101-a) З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, були здійсненні заходи направлені на недопущення в подальшому порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, з подальшим направленням на економічні навчання Уповноважену особу підприємства, якою допущені порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 4, 26 та 27 Особливостей
2024-07-04 21:07:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі , що є порушенням пункту 3 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» , пункту 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 4, 26 та 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі , що є порушенням пункту 3 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» , пункту 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 4, 26 та 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) • усунуто
Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань з особою, якою допущені порушення
2024-07-22 09:59:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТДТ СТОУН" |
873 600,00
UAH з ПДВ
|
873 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ" |
904 000,00
UAH з ПДВ
|
904 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТДТ СТОУН" #41497748 |
Переможець |
873 600,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 23:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2024 21:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 16:59
|
143 Стоун.pdf | укладений |
06 травня 2024 16:57
|