Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Макаронні вироби (макарони фасовані)
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2023-03-17-011293-a ● d9af4c5245d04464a745f4eb0aae2795
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 158 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пачка
Макаронні вироби (макарони фасовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67543, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2023
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 20:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 20:07 |
1. ТД Макарони редакція від 17.03.2023р..pdf | |
17 березня 2023 20:07 |
1. ТД Макарони редакція від 17.03.2023р..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2023 13:35
Дата відповіді: 22 березня 2023 19:28
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, а саме, п.4 Інших вимог до Учасника, що містяться в Інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає інформацію щодо наявності договору на послуги дератизації, дезінсекції, дезінфекції, разом із сканованою копією оригіналу договору, та відповідною ліцензією. У зв’язку із чим, звертаємо Вашу увагу, що Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт (крім робіт на об'єктах ветеринарного контролю), що були затверджені Наказом Держкомітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва Міністерства охорони здоров’я України N 38/63 від 16.02.2001, втратили чинність підставі Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 11/48 ( z0172-11 ) від 02.02.2011. Таким чином, станом на зараз, ліцензування робіт по дезинфекції, дезинсекції і дератизації чинним законодавством не передбачене. Отже, наявність вимоги у тендерній документації про проведення процедури закупівлі в частині «надання ліцензії» суперечить вимогам діючого законодавства України, є дискримінаційними та підлягає приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до законодавства України, а саме: Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», та інших нормативно правових документів, - право займатися певною господарською діяльністю надає ліцензія. Вищезазначений наказ державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 11/48 ( z0172-11 ) від 02.02.2011 був виданий відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ) та з метою приведення нормативно-правового акта у відповідність до законодавства України. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" втратив чинність на підставі Закону N 222-VIII ( 222-19 ) від 02.03.2015. Наразі чинним Законом України є Закон "Про ліцензування видів господарської діяльності" N 222-VIII. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 Принципи державної політики у сфері ліцензування Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності": 1. Державна політика у сфері ліцензування ґрунтується на: 4) принципі пріоритетності захисту прав, законних інтересів, життя і здоров’я людини, навколишнього природного середовища, захисту обмежених ресурсів держави та забезпечення безпеки держави, що передбачає: ліцензування застосовується лише до такого виду господарської діяльності, провадження якого становить загрозу порушення прав, законних інтересів громадян, життю чи здоров’ю людини, навколишньому природному середовищу та/або безпеці держави, і лише у разі недостатності інших засобів державного регулювання. Ліцензія є документом державного зразка, що засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов та служить, в першу чергу, інструментом регулювання особливих, складних видів діяльності. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. за № 222-VIII, до заяви на отримання ліцензії здобувач ліцензії повинен додавати підтвердні документи (перелік встановлюється Ліцензійними умовами і є виключним), а саме: відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, та інше. Відповідно да статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» п.1. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам. На підставі статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» п. 12. Ліцензія видається на необмежений строк. Всі чинні ліцензії на здійснення діяльності стали безстроковими. Враховуючи соціальну значимість та перспективу отримання поставлених учасником товарів населенням громади, з метою забезпечення життя та здоров’я людей, Замовник має бути впевнений, що транспортні засоби, які використовуватимуться учасником для перевезення товару, будуть чистими, утримуватимуться в належному стані, що забезпечуватиме захист товару від забруднення, шкідників та мікроорганізмів-збудників захворювань. Оскільки послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації відносяться до профілактичних дезінфекційних заходів і входять до діючого «Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (п. 37), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. № 15, тому умовами тендерної документації Замовника передбачено надання підтвердження, що відповідні заходи проводяться спеціалізованою уповноваженою організацією, яка має необхідні документи та досвід у цій сфері. Окремо звертаємо увагу, що згідно до п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також зазначаємо, згідно абзацу 2 п.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана умова не є дискримінаційною, не містить обмежень в участі Учасників. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-17-011293-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Юськів Олег Юрійович, Код ЄДРПОУ:2975512878
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Юськів Олег Юрійович |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА " |
157 800,00
UAH з ПДВ
|
157 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юськів Олег Юрійович #2975512878 |
Відхилено |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 14:08
|
ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА " #2600313280 |
Переможець |
157 800,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 17:24
|
24.pdf | укладений |
10 квітня 2023 17:23
|