Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 107 196 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 071 963,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 530 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 530000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-28-000004 ● 8f565c0d5ccf47e79f560a7ef36daabe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2024 № 64-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-09-04-008009-a 04.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 11:19:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею «Логос» Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель, очікуваною вартістю 107 196 300,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-008009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 15 жовтня 2024 року № 15/10-НБЛог, укладеного Замовником з ТОВ «Компанія Позитив».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-05 14:04:32
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-11-28-000004
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-12-03 11:19:24,, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-11-28-000004, опублікованого від 28 листопада 2024 11:19, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею "Логос" Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-09-04-008009-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (нове будівництво) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту).
У відповідності до вимог договору від 22.05.2024 № ПрУкЛ виконані роботи з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею "Логос" Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А». Дана проектна документація пройшла експертизу (експертний звіт № 0050-24Е від 28 травня 2024) та затверджена в установленому законодавством порядку.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 107 196 300,00 грн з ПДВ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
2. Отримано дозвіл на виконання будівельних робіт від Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради. Розпочато підготовчі, будівельні роботи. Наразі підрядником не надавалися документи на підтвердження виконання робіт по договору про закупівлю від 15 жовтня 2024 року № 15/10-НБЛог.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-09 16:54:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею «Логос» Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель, очікуваною вартістю 107 196 300,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-008009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під середньорічним Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства…».
Враховуючи вищезазначене, надати відповідні пояснення та розрахунки, проведені Замовником, які підтверджують виконання учасником процедури ТОВ «Компанія Позитив» умов, що його фінансова спроможність відповідає заявленому критерію – середньорічний дохід за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 53 598 150,00 гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-11 09:32:47
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-11-28-000004
Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" у статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) відображається дохід від реалізації продукції, товарів , робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу.
Таким чином, Рядок 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати призначений для відображення сум доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т. ч. платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Тобто, ПДВ не входить до рядку 2000 Звіту про фінансові результати підприємства.
Учасник є платником податків на загальних підставах, та відповідно платником ПДВ у розмірі 20%.
Тому, згідно з наданою фінансовою звітністю сукупний дохід згідно рядку 2280 звіту про фінансові результати за 2020-2023 роки склав 191 751 000,00 грн (а саме: за 2020 рік - 80 538 000,00 грн, за 2021 рік - 95 892 500,00 грн, за 2022 рік - 7 454 500,00 грн, за 2023 рік - 7 866 000, 00 грн). Всі ці суми згідно з законодавством відображено без ПДВ. Середньорічний дохід Учасника за останні 4 роки, який склав 47 937 750,00 грн, теж без ПДВ 20%.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації «Під середньорічним Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства.».
Отже, потрібно до значення рядків 2280 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати додати суми ПДВ, а саме 20%, що складає 47 937 750,00 + 20% ПДВ= 57 525 300,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 107 196 300,00 грн (50 % складає 53 598 150, 00 грн). Цим самим ТОВ «Компанія «Позитив» підтвердила свою фінансову спроможність.
Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 12:36:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею «Логос» Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель, очікуваною вартістю 107 196 300,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-008009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з експертним звітом (позитивним) та технічним завданням (додаток № 2 до тендерної документації) Замовником передбачено виконання робіт з улаштування системи протипожежного захисту, зокрема технічне завдання до предмета закупівлі містить «Локальний кошторис № 02-01-015/СПС-СО на система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням» та «Локальний кошторис № 02-01-021/СПДЗ на система протидимного захисту» тощо.
Пунктом тринадцятим частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (222-VIII) передбачено, що ліцензуванню підлягає вид господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати «…лист-згоду з інформацією, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів…» (лист-згоду ТОВ «Компанія Позитив» надано). Разом з тим, Замовником підпунктом 4.10 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що необхідна бути «…інформація про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2)…».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» відсутня інформація щодо наявності у цього учасника чинної ліцензії на виконання вищезазначених видів будівельних робіт, чим порушено вимоги додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим Замовником не надано ТОВ «Компанія Позитив» можливість виправити вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції?
Просимо підтвердити наявність чи відсутність у ТОВ «Компанія Позитив» чинної ліцензії на виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту.
Інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-16 15:22:00
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-11-28-000004
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-12-11 12:36:02, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-11-28-000004, опублікованого від 28 листопада 2024 11:19, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею "Логос" Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-09-04-008009-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Тендерна пропозиція учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» визначена такою, що відповідає вимогам підпункту 4.10 розділу 4 додатку 1 тендерної документації в частині підтвердження наявності в учасника діючої (-их) ліцензія(-й) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2), на підставі надання сканованих оригіналів документів, Файл 4.10 Ліцензія будівельна.pdf.
У файлі 4.10 Ліцензія будівельна.pdf. наявна ліцензія серія АЕ № 640100 та інформація від 02.05.2018 №40-402-1117 Державної архітектурно-будівельної інспекції України, в якій, зокрема, зазначено, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими.
На веб-сайті Держархбудінспекції наявна інформація стосовно ліцензії ТОВ «Компанія Позитив» за номером ліцензії АЕ 640100.
2. Для підтвердження наявності чи відсутності у ТОВ «Компанія Позитив» чинної ліцензії на виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту, ДП «МДЗО» було надіслано лист-запит від 11.12.2024 №07/1618 до ТОВ «Компанія Позитив». Відповідно до відповіді від 13.12.2024 №13/1, ТОВ «Компанія Позитив» повідомляє, що не має чинних ліцензій на провадження робіт з улаштування систем протипожежного захисту.
Для виконання зазначених робіт, які складають частину загального обсягу робіт по об’єкту, ТОВ «Компанія Позитив» залучена субпідрядна організація ТОВ «ВБН Автоматика» (ЄДРПОУ 43405177), м. Київ, у якої наявна електронна ліцензія на провадження даних видів робіт.
Інформацію про ліцензування Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі – ДСНС) оприлюднює на офіційному сайті: https://dsns.gov.ua/licenzuvannya.
В ліцензійному реєстрі ДСНС станом на 02.12.2024, наявна ліцензійна справа № 5707 ТОВ «ВБН АВТОМАТИКА» ЄДРПОУ 43405177 відповідно до Наказу від 10.04.2020 № 251.
Додатки:
1. Лист ДП «МДЗО» від 11.12.2024 № 07/1618 щодо надання інформації – 2 арк.
2. Лист ТОВ «Компанія Позитив» від 13.12.2024 № 13/1 щодо надання інформації – 1 арк.
3. Наказ ДСНС від 10.04.2020 № 251 про видачи ліцензій – 4 арк.
4. Декларацію від 12.07.2021 № 32-21-1711 ТОВ «ВБН Автоматика» щодо відповідності матеріально-технічної бази – 2 арк.
- 1. Лист ДП «МДЗО» від 11.12.2024 № 07-1618 щодо надання інформації.pdf
- 2. Лист ТОВ «Компанія Позитив» від 13.12.2024 № 131 щодо надання інформації.pdf
- 3. Наказ ДСНС від 10.04.2020 № 251 про видачи ліцензій.pdf
- 4. Декларація від 12.07.2021 № 32-21-1711 ТОВ «ВБН Автоматика» щодо відповідності матеріально-технічної бази.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
105 106 030,00
UAH з ПДВ
|
99 106 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
107 186 300,00
UAH з ПДВ
|
107 186 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" #43173964 |
Відхилено |
99 106 030,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2024 14:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" #36315588 |
Переможець |
107 186 300,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 09:05
|
Додаткова угода від 06.11.2024 №2.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:59
|
Додаткова угода від 30.10.2024 № 1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 09:21
|
Договір від 15.10.2024 №15-10-НБЛог.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. З метою уточнення джерел фінансування Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору від 15.10.2024 № 15/10-НБЛог (далі – Договір) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 107 186 300,00 грн (сто сім мільйонів сто вісімдесят шість тисяч триста гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 864 383,34 грн (сімнадцять мільйонів вісімсот шістдесят чотири тисячі триста вісімдесят три гривні 34 копійки). З них кошти бюджету Запорізької міської територіальної громади – 81 751 580,00 грн. З них на 2024 рік – 81 751 580,00 грн. З них кошти на 2025 рік – 25 434 720,00 грн. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 15/10-НБЛог |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1.На підставі листа Підрядника від 30.10.2024 № 30/2, п. 4.7. договору від 15.10.2024 № 15/10-НБЛог (надалі - Договір) встановити, що розмір попередньої оплати для виконання робіт за Договором становить 24 525 474,00 грн (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять п’ять тисяч чотириста сімдесят чотири гривні 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається на строк до 18.12.2024 включно. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 2.Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 15/10-НБЛог |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |