Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 3 916 874,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 584,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19584.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.4.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 16:38 |
Технічне завдання.docx | |
20 жовтня 2020 16:38 |
ТД капітальний ремонт мосту Чернятин-Калинівка-Шепіївка 4+137.docx | |
20 жовтня 2020 16:37 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-25-000012 ● 931edec5bf9445dfbc9ebace3c0dc73a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2021 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2021 №675
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 №675
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-10-20-007194-a 20.10.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:28:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-20-007194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:28:46
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
Замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі розробленого робочого проекту на «Капітального ремонту мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області». Згідно вимог додатку до тендерної документації (проекту договору) встановлено, що Якість повинна відповідати вимогам будівельних норм і правил, проектній документації. В свою чергу очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації та експертного висновку та результатами розрахунків складає: 3 916 874,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення – визначено у відповідності до затвердженого Вінницькою обласною державною адміністрацією від 10 січня №01.01-18/23 та погодженого Державним агенством автомобільних доріг України від 11.02.2020 року №863/1/5.1-6-163/08 переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та бюджетною програмою 3131090 у 2020 році».
Щодо другої частини питання, а саме: надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - Замовником 20 жовтня 2020 року.
В свою чергу обов’язок Замовника на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, встановлено Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Таким чином на момент оголошення процедури закупівлі розміщення Замовниками обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки не вимагалось, в зв’язку з відсутністю такого обов’язку. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
3 442 692,00
UAH з ПДВ
|
3 442 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
3 660 000,00
UAH з ПДВ
|
3 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБС-ПРОФ" #41571234 |
Переможець |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 10:14
|
Додаткова угода №6 від 18 червня 2021 року.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 15:12
|
Додаткова угода №5 від 29 квітня 2021 року.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 15:01
|
Додаткова угода №4 від 03 березня 2021 року.PDF | зміни до договору |
03 березня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:31
|
Додаткова угода №3 від 22 лютого 2021 року.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 13:43
|
Додаткова угода №2 від 09 грудня 2020 року.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:51
|
Додаткова угода № 1 від 20 листопада 2020 року (дог. 8-М).PDF | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 15:50
|
Договір №8-М від 17 листопада 2020 року.PDF | укладений |
17 листопада 2020 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 4.1 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 4.1. Розділу 4 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 4.1 Розділу 4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 4.1. договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №2 до договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 4.1. Розділу 4 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |