Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 3 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 14:38 |
Додаток 5.docx | |
04 червня 2021 14:38 |
Додаток 2.rtf | |
04 червня 2021 14:38 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з вашим загальним запитанням щодо оголошення повідомляємо.
Даний пункт тендерної документації затверджено тендерним комітетом для контролю за якістю виготовлення асфальтобетонної суміші на місці надання послуги, а саме: контроль за змішуючими матеріалами, які використовуються при виготовленні; контроль за температурними режимами виготовлення.
Згідно зі статтею № 16 пункту № 3, закону про закупівлі вказано, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Опираючись на викладене вище, тендерний комітет не обмежує коло учасників і не створює дискримінаційних умов.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000072 ● 1c76f2da6ecb4c3793aada7af7411a3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2021 15:37 |
08.11.2021 № 557
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.11.2021 № 557
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-06-04-002107-a 04.06.2021 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ26136719) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 11:28:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. 50 років НЗФ в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-002107-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-15 12:17:56
50 років НЗФ
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
УБІтаКГ НМР, відповідно до покладених на нього завдань, організовує та виконує функції замовника, зокрема з поточного ремонту автомобільних доріг за рахунок коштів бюджету Нікопольської територіальної громади.
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України, а саме:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме: згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків на 2021 рік (спеціальний фонд) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Очікувана вартість закупівлі робіт з ремонту доріг визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», методом моніторингу ринкових цін на даний вид робіт, а саме на основі прайс-листів, комерційних пропозицій та інформації з інтернет ресурсів.
На виконання вимог Постанови Кабміну України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» нами було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Нікопольської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Інформацію було опубліковано в розділі «Закупівлі за бюджетні кошти» за посиланням: http://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 16:58:03
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. 50 років НЗФ в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-04-002107-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до вимог частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом процедури UA-2021-06-04-002107-a установлено, що згідно Протоколу засідання тендерного комітету УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) від 23.06.2021 №129/21 було відхилено тендерну пропозицію ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА", яка за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною, без посилань на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідали, із зазначенням, у чому саме полягала така невідповідність.
Виходячи із вищевикладеного, просимо надати пояснення причин відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" з посиланням на норми цього Закону та умови тендерної документації та зазначити, у чому саме полягала така невідповідність.
2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника Учасник-Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання Договору у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 5% від ціни договору.
Виходячи з викладеного, просимо надати інформацію про надання учасником-переможцем ФОП Ляшенко забезпечення виконання Договору (електронного документу з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) згідно вимог тендерної документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 11:58:51
Роз'янення
Пояснення.
Згідно Ваших питань повідомляємо:
1. Причинами відхилення тендерної пропозиції ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА", яка за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною стали:
а) Додаток 1 Кваліфікаційні критерії до участників торгів, а саме відсутність сканкопії з оригіналу про наявність у Учасника відповідного обладнання та устаткування, а саме: мобільний асфальтобетонний завод за для постійного контролю змішуваних сумішей у зв’язку з великою кількістю нечесних підрядних організацій.
б) Додаток 3 п.3 відсутній підписаний проект договору про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки.
в) Додаток 3 п.5 Відсутня довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт.
г) Додаток 3 п.10 Відсутня лист-згода приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі).
2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме абзац 1, вказано «Замовник може вимагати надання гарантії виконання договору у розмірі 5% вартості договору», проте, ми, як замовники, намагаємося не використовувати даний пункт Закону з метою залучення більшої кількості виконавців послуги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір виконано в повному об'ємі та оплачено 12.10.2021 року, що унеможливлює припинення дії договору у зв'язку повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
2021-12-06 14:20:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ляшенко |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" #2902200962 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 11:25
|
ФОП Ляшенко #3154723134 |
Переможець |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 11:05
|
20082021105933.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 16:14
|
19072021161221.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 10:26
|
підписаний договір | укладений |
06 липня 2021 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до локального кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 218/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до локального кошторису без зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 218/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |