Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 25490034 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1 |
Контактна особа: |
Спірідончук Віктор Миколайович +380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 14:56 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться щомісячно за фактично надані послуги після підписання акту наданих послуг та отримання рахунку, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 13:54 |
ТД Послуги з садіння та догляду за зеленими на садженнями від 10.11.2020.doc |
17 листопада 2020 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
17 листопада 2020 13:54 |
ТД Послуги з садіння та догляду за зеленими на садженнями від 10.11.2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000013 ● 9345710aa0b84213a9ce3b88ed5dfb5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 13:14 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 266
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, ID: UA-2020-11-10-007090-c, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо: Внести інформацію у оголошення на майданчик про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції на теперішній час у замовника відсутня можливість тому, що розробниками електронної системи закупівель не розроблено даний функціонал. Для виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону - інформація про мову вказана в Тендерній документації у розділі 1 Загальні положення п. 1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тому вважаємо, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури, а є недоліком електронної системи закупівель, який необхідно усунути на рівні розробника системи PROZORRO. Заперечення щодо: При цьому, згідно з пунктом 11.6 договору № 29/20 невід’ємною і складовою його частиною є Додатки до нього, зокрема: протокол узгодження ціни на надання послуг за договором та розрахунок вартості для надання послуг. Однак, договір № 29/20 надано в неповному обсязі – без додатку «Розрахунок вартості для надання послуг», чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного та/або аналогічних договорів» Для прийняття рішення достаньо була наявність копії договору договору. Заперечення щодо: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником до умов тендерної документації двічі вносились зміни та 10 і 17 листопада 2020 року в електронній системі закупівель було оприлюднено нові редакції тендерної документації. Проте, в електронній системі закупівель переліки змін, що вносяться, Замовником не було оприлюднено, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, Таблиця щодо змін була підготовлена та можливо при оприлюдненні не оновилися данні. На підставі вищевикладеного повідомляю, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури.
2020-12-18 16:11:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Вакарь Олексій Вікторович |
1 634 278,69
UAH з ПДВ
|
1 634 278,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вакарь Олексій Вікторович #2893811918 |
Переможець |
1 634 278,69
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 15:46
|
100-20 від 08.12.2020.pdf | укладений |
08 грудня 2020 15:40
|