Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги з пошуку та відбору претендентів на посаду незалежного члена наглядової ради АТ “Магістральні газопроводи України”)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007967-a ce01593d853244f28ff4e2d3e84fca62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Решетніков

+380443643274 tender@mg.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАГІСТРАЛЬНІ ГАЗОПРОВОДИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41089111
Вебсайт: https://mg.org.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. Гонти Івана, буд. 3А
Контактна особа: Віктор Решетніков
+380443643274
tender@mg.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 21:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим


1. Місцезнаходження: Україна, Київська область, 04112, м. Київ, вул. Гонти Івана, буд. 3А.
2. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
3. Код згідно з ЄДРПОУ: #41089111
4. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
---------
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами (крім російської), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з пошуку та відбору претендентів на посаду незалежного члена наглядової ради АТ “Магістральні газопроводи України”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Івана Гонти, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта уповноваженими представниками Замовника і Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 21:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-5.pdf
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-3.pdf
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-6.pdf
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-1.pdf
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-2.pdf
03 липня 2020 21:50
ТД-7962-4.pdf
03 липня 2020 21:49
ТД-7962-0.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СОЛЮШНС" 990 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІЗИНГ СЕРВІС" 960 000,00
UAH з ПДВ
649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
731 415,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОЙДЕН УКРАЇНА" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
935 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХГР УКРАЇНА" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 293 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:46
Електронний підпис
17 липня 2020 16:53
Електронний підпис
17 липня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 16:41
Статут.pdf
17 липня 2020 16:41
Рішення засновника.pdf
17 липня 2020 16:41
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:41
Лист-згода Д6.pdf
17 липня 2020 16:41
ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:41
Довідка на підпис.pdf
17 липня 2020 16:41
Гарантійний лист Д5.pdf
17 липня 2020 16:41
Витяг.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 12:22
статут ЛС (1) (1).pdf
18 липня 2020 12:22
наказ прийом Клім (1).pdf
18 липня 2020 12:22
ЛС_статист2012 (1).pdf
18 липня 2020 12:22
Додаток 6.pdf
18 липня 2020 12:22
Додаток 5.pdf
18 липня 2020 12:22
Додаток 4.pdf
18 липня 2020 12:22
Додаток 3.pdf
18 липня 2020 12:22
Додаток 2.pdf
18 липня 2020 12:22
Довідка роз'яснення.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 11:15
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:06
Протокол.pdf
24 серпня 2020 08:44
Електронний підпис
24 серпня 2020 08:44
Електронний підпис
23 серпня 2020 23:48
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2020 23:42
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2020 22:10
Протокол погодження.pdf
23 серпня 2020 22:09
Лист.pdf
23 серпня 2020 22:08
Лист.pdf
23 серпня 2020 21:43
Справка о несудимости.pdf
23 серпня 2020 21:42
Протокол погодження.pdf
23 серпня 2020 21:40
Протокол погодження.pdf
23 серпня 2020 21:06
Електронний підпис
23 серпня 2020 21:00
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:59
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:56
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:56
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:55
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:55
Електронний підпис
23 серпня 2020 20:29
Доп.док..pdf
23 серпня 2020 20:29
ВИТЯГ 18082020.pdf
23 серпня 2020 20:29
Довідка.pdf
23 серпня 2020 20:29
Протокол.pdf
23 серпня 2020 20:26
Справка о несудимости.pdf
23 серпня 2020 20:23
Протокол.pdf
23 серпня 2020 20:22
Справка о несудимости.pdf
23 серпня 2020 20:22
Довідка.pdf
23 серпня 2020 20:19
ВИТЯГ 18082020.pdf
13 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
19 липня 2020 09:32
Електронний підпис
19 липня 2020 09:31
МГУ агл укр.pdf
19 липня 2020 09:31
Статут.pdf
19 липня 2020 09:31
OB Австралія.pdf
19 липня 2020 09:31
Нафтогаз англ укр.pdf
19 липня 2020 09:31
Укргідроенерго.pdf
19 липня 2020 09:31
ОВ Чехія.pdf
19 липня 2020 09:31
ОВ Канада.pdf
19 липня 2020 09:31
Приватбанк.pdf
19 липня 2020 09:31
Протокол погодження.pdf
19 липня 2020 09:31
опис до Статуту.pdf
19 липня 2020 09:31
ОВ Канада СВ.pdf
19 липня 2020 09:31
пдв.pdf
19 липня 2020 09:31
OB Німеччина.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНС"

ТОВ "ЛІЗИНГ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"

ТОВ "БОЙДЕН УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХГР УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СОЛЮШНС"
#36294757
Відхилено
410 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 липня 2020 00:00
ТОВ "ЛІЗИНГ СЕРВІС"
#33053075
Відхилено
649 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 липня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН"
#39766020
Відхилено 731 415,92
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"
#36353094
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 09:29

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

29 липня 2020 14:34
Електронний підпис
29 липня 2020 14:30
Протокол 20200728.1.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

03 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:33
Протокол 20200803.1-УО.pdf

Документи

11 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:35
Протокол 20200810.1 УО.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ I. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям та заповнено відповідні таблиці 1, 2 та 3. При цьому, в інформації, зазначеній у Таблиці 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) наявні такі невідповідності: - відсутня інформація щодо зареєстрованого місцезнаходження офісу в України, яка міститься у підтверджуючому цей факт документі; - інформація щодо зареєстрованого місцезнаходження офісу в Австралії не відповідає інформації, яка міститься у підтверджуючому цей факт документі. У найменуванні колонки 2 Таблиці 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) пропущено слово “кандидатів”. Таблиці 2 та 3 містять інформацію щодо переліку вакансій (найменування посад, на які здійснювався підбір кандидатів) для АТ “МГУ” та надані підтверджуючі цей факт документи (договір та лист-відгук). При цьому найменування посад у всіх документах зазначено у двох поняттях “незалежні директори наглядової ради”, а також “незалежні члени наглядової ради”. II. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та Додатком 1.1 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції надає інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям такого змісту: Учасник підтверджує, що для відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі своєї пропозиції надаємо інформацію і документи відповідно до наведених нижче вимог. 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Учасник документально підтверджує, що на дату оголошення закупівлі він та/або його афілійовані особи (юридичні/а особи/а, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/а здійснюють/є контроль над учасником, чи які/а разом із Учасником перебувають/є під спільним контролем), та/або інші особи (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) має/мають матеріально-технічну базу, зокрема належним чином облаштовані та зареєстровані офіси (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) у вказаних в Таблиці 1 регіонах. Таблиця 1 Колонка 1: Наявність офісу (зареєстрованого місцезнаходження та/або центрів обслуговування) В Україні, у країнах: Європи, Північної та Південної Америки, Азії. Колонка 2: Найменування учасника та/або афілійованих осіб та/або інших осіб На підтвердження наявності офісів, що зазначені вище, в складі тендерної пропозиції Учасника додаються витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (в т.ч. з електронного реєстру) або копії свідоцтв про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії та інших афілійованих осіб та/або компанії, що є членом міжнародної мережі фірм, та/або інших осіб (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) відповідно до переліку, наведеного в Таблиці 1, або інші офіційні документи, видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт. 1.2. Учасник надає роз’яснення (довідку довільної форми) структури корпоративних відносин між офісами в юрисдикціях, наведених у Таблиці 1. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Учасник підтверджує наявність фахівця/фахівців з досвідом роботи не менше ніж 10 (десять) років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади керівного персоналу (члени правління/ради директорів/наглядової ради) підприємств. Інформація надається шляхом заповнення Таблиці 2. Таблиця 2 Колонка 1: Ім’я, прізвище та посада працівника Колонка 2: Досвід роботи працівника (зазначити роки роботи) Колонка 3: Вид трудових відносин з працівником Колонка 4: Перелік закритих вакансій на посади керівного персоналу (члени правління/ради директорів/наглядової ради) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):* 3.1. Учасник підтверджує, що має досвід виконання аналогічного/их договору/ів з підбору кандидатів на посади керівного персоналу (члени правління/ради директорів/наглядової ради) підприємств державного сектору економіки Інформація надається шляхом заповнення Таблиці 3. Таблиця 3 Колонка 1: Предмет Договору Колонка 2: Найменування посад, на які здійснювався підбір кандидатів Колонка 3: Найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, адреса Колонка 4: Номер та дата укладання і закінчення дії договору Колонка 5: Статус виконання 3.2. На підтвердження, надати скановану/ні копію/ї з оригіналу/ів листа/ів-відгуку/ів від замовника/ів. Лист/и-відгуку/ів повинен/ні мати посилання на номер договору та бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. * Аналогічним договором є договір відповідно до предмету закупівлі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. У разі надання договору за період, який передував дії національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Учасник надає у складі пропозиції документи, встановлені п. 3.2. предметом закупівлі за якими є послуги з підбору кандидатів на посади керівного персоналу (члени правління, ради директорів, наглядової ради) підприємств державного сектору економіки. III. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути невідповідність в інформації, а саме: Зазначити у Таблиці 1 інформацію щодо зареєстрованого місцезнаходження офісу в України, яка міститься у підтверджуючому цей факт документі. Зазначити у Таблиці 1 інформацію щодо зареєстрованого місцезнаходження офісу в Австралії, яка міститься у підтверджуючому цей факт документі. У найменуванні колонки 2 Таблиці 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) додати слово “кандидатів”. Зазначити у Таблицях 2 і 3 та/або у наданих документах на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, правильну інформацію щодо найменування посад, на які здійснювався підбір кандидатів для АТ “МГУ”. Завантажити в електронну систему уточнений гарантійний лист та/або уточнені документи на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"
#36353094
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 19:58
ДУ1 до 5-НП від 02.09.2020 .pdf укладений
15 грудня 2020 19:57
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 12:41
№5-НП від 02.09.2020.pdf укладений
04 вересня 2020 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з внесенням змін до Статуту Замовника, що призвело до відсутності вакантних посад у Наглядовій раді Замовника та, в свою чергу, відсутності подальшої потреби Замовника у послугах з пошуку та відбору претендентів на посаду незалежного члена наглядової ради АТ “МГУ”, Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір №5-НП від 02.09.2020 р.