Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана Анатоліївна 380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 76 688 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 383 441,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги без аукціону. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, у відповідності до п. 3.5.1. цього Договору оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 17:40 |
ТД ВТ з Особливостями_03.02.23_ПК.docx.p7s | |
03 лютого 2023 17:40 |
Додаток №1 до Технічної Специфікації.pdf | |
03 лютого 2023 17:40 |
Додаток 6 до ТД. Проект Договору. ПК.docx | |
03 лютого 2023 17:40 |
Додаток 6 до ТД. Проект Договору. ПК.docx.p7s | |
03 лютого 2023 17:40 |
Додаток №1 до Технічної Специфікації.pdf.p7s | |
03 лютого 2023 17:40 |
ТД ВТ з Особливостями_03.02.23_ПК.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000022 ● 9727d0018a48465999e16c5a3fef3e75
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-02-03-015622-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 10:51:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Персональний комп’ютер з предвстановленою операційною системою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-015622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 10:31:36
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки п’яти пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не перевищує середнього значення таких пропозицій: ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» – 76 688 385,00 грн., ТОВ "ТД ПАРТНЕР АЙ ТІ" – 85 165 161,00 грн., ТОВ "УЛІС Сістемс" – 99 979 920,00 грн., ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" - 82 732 800,00 грн., ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" - 105 076 702,50 грн. (Комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу персональних комп’ютерів, що закуповувались: 3475 шт. Середнє арифметичне значення, згідно отриманих пропозицій складає - 89 928 593,70 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість нижче середньо-ринкової за мінімальною комерційною пропозицією відповідно до фінансування, що склала 76 688 385,00 грн. (сімдесят шість мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч триста вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ «Укрпошта» є єдиним національним оператором поштового зв’язку та має близько 11000 відділень, які забезпечують покриття у 100% населених пунктів України та надає поштові, логістичні, фінансові й торговельні послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Для своєчасного забезпечення діяльності товариства необхідне облаштування комп’ютерною технікою робочих місць працівників. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики товару, який закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2023 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-02-03-015622-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору з урахуванням положень розділу 7 договору про закупівлю, проєкт якого наведено в додатку 6 до тендерної документації, – оригінал гарантії виконання зобов’язань за № G0323/8189, виданої Акціонерним товариством комерційний банк "ПРИВАТБАНК", у розмірі 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме 2 860 620,00 грн. (два мільйони вісімсот шістдесят тисяч шістсот двадцять гривень 00 копійок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: «08» березня 2023 року по «31» грудня 2023 року включно. (Гарантія виконання зобов’язань № G0323/8189 додається).
Додатки: 1. Комерційні пропозиції ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС», ТОВ "ТД ПАРТНЕР АЙ ТІ", ТОВ "УЛІС Сістемс", ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ", ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК". 2. Банківська гарантія № G0323/8189
Уповноважена особа Анісіфорова С.А.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
54 644 514,00
UAH з ПДВ
|
54 644 514,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
57 212 400,00
UAH з ПДВ
|
57 212 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
61 215 600,00
UAH з ПДВ
|
61 215 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
62 810 625,00
UAH з ПДВ
|
62 810 625,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
65 489 641,50
UAH з ПДВ
|
65 489 641,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
67 476 800,00
UAH з ПДВ
|
67 476 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Рішення скасоване |
54 644 514,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 16:02
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
54 644 514,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 21:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Переможець |
57 212 400,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 15:45
|
Видаткова накладна № 97301 від 29.07.2024.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2024 10:15
|
Видаткова накладна № 87791 від 12.07.2024.pdf | зміни до договору |
18 липня 2024 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:05
|
ВН № 31741 від 27.03.2024.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:21
|
DU2_TOV ARTLAIN INTEHRATsIIa.zip | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2023 16:04
|
DU1 ARTLAIN.zip | зміни до договору |
20 березня 2023 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 19:11
|
Dohovir ARTLAIN - додаток (1).zip | укладений |
09 березня 2023 19:11
|
Dohovir ARTLAIN.zip | укладений |
09 березня 2023 19:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 2.9; 8.7. Договору, та п-п 3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No1178, дійшли взаємної згоди покращити якість Товару (покращення не призведе до збільшення суми Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 080323-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 2.9; п.8.7. Договору та пп 3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди покращити якість Товару (без збільшення суми Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 080323-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна офіційного курсу НБУ гривні до долара США |
Номер договору про закупівлю: | 080323-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Видаткова накладна №31741 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна офіційного курсу НБУ гривні до долара США |
Номер договору про закупівлю: | 080323-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВН №87791 від 12.07.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна офіційного курсу НБУ гривні до долара США |
Номер договору про закупівлю: | 080323-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВН №97301 від 29.07.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |