Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницький муніципальний центр інновацій" |
Код ЄДРПОУ: | 41330330 |
Вебсайт: | https://vmci.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Володимир Семенюк +380432328800 zakupivli.vmci@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 109 430 696,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 547 153,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться щомісячно проміжним платежем в міру виконання робіт за звітний період та на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 15 календарних днів від дати їх підписання та у відповідності до Плану фінансування будівництва.Єдиний критерій оцінки - ціна. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо Учасником та подаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.Документи або копії документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в тендерній документації. Категорія замовника:підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Місцезнаходження замовника:Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 59 | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 00:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 00:30 |
Зміни 0704 до ТД.docx | |
08 квітня 2021 00:30 |
ТД_реконструкція літБ(зміни0704).docx | |
02 квітня 2021 17:51 |
Зміни 0204 до ТД.docx | |
31 березня 2021 16:12 |
Додаток 5.rtf | |
31 березня 2021 16:12 |
Додаток 6 проект договору.docx |
08 квітня 2021 00:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 квітня 2021 00:30 |
Зміни 0704 до ТД.docx
|
||||||
08 квітня 2021 00:30 |
ТД_реконструкція літБ(зміни0704).docx
|
||||||
02 квітня 2021 17:51 |
Зміни 0204 до ТД.docx
|
||||||
31 березня 2021 16:12 |
Додаток 5.rtf
|
||||||
31 березня 2021 16:12 |
Додаток 6 проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Станом на сьогоднішній день ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (надалі – Національний стандарт) є основним стандартом, який установлює основні правила з визначення вартості будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Відповідно до п.1.2. Національного стандарту – цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Пунктом 5.1.2. Національного стандарту кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог пункту 6.2.2 Національного стандарту для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином, враховуючи приписи пункту 6.2.2 Національного стандарту Замовник має право вибору надавати учасникам закупівлі відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів або проектну документацію.
Як вбачається з оприлюдненої тендерної документації, Замовник надав для обрахунку учасниками ціни пропозиції: відомість обсягів робіт, що містить всі необхідні локальні кошториси по окремим видам будівельних робіт, та пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв, так, як це вимагається вимогами чинного законодавства України.
Отже, Замовник не зобов’язаний надавати затверджену проектну документацію, оскільки вже надані відомість обсягів робіт і відомість ресурсів до неї без цін.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до абз. 3 п.3 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (надалі – «Загальні умови»): договірна ціна — визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
Згідно із умовами тендерної документації ціна (вартість) будівельних робіт є твердою та визначається на основі твердого кошторису відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Пунктами 3,8, 3.9. Національного стандарту визначено, що об’єктні кошториси, що визначають кошторисну вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення у цілому об’єднують у своєму складі підсумкові дані з локальних кошторисів на окремі види будівельних робіт.
Таким чином, для обрахунку Вам, як Учаснику, в повному обсязі надана інформація у вигляді відомості обсягів робіт що містить всі необхідні локальні кошториси на окремі види будівельних робіт, та пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 3.4 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний відгук від замовника щодо виконання/часткового виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше 30 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту будівництва, обсяги виконаних робіт учасником по об`єкту в грошовому еквіваленті, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки дану вимогу, зможуть виконати лише ті учасники, які зможуть отримати або мають відгук, виданий не раніше 30 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів - не раніше 02.03.2021 року.
Дискримінаційність даного положення підтверджується непоодинокою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням від 02.12.2019 № 17812, прийнятим під час проведення процедури UA-2019-11-01-000802-a та рішенням від 15.06.2020 № 11760, прийнятим під час проведення процедури UA-2020-05-20-006794-c та не обмежуючись ними.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні положення тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації, видаливши вимогу стосовно надання відгуку, виданого не раніше 30 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000035 ● 5f3743fee5a24d48a25c82b33088f807
- Статус: вирішено ● Дата: 13 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-03-31-003655-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 11:40:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 16:11:02
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 через електронну систему було надіслано запит на отримання пояснень.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Комунальне підприємство) надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 здійснюється відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості визначений на підставі проектно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування)» затвердженої наказом комунального підприємства від 17.09.2020 № 40 відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року №560 (зі змінами), положень державних будівельних норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», на підставі експертного звіту ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 08 травня 2020 року № 00551 - 20.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням:
https://www.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/VinnytsiaMunicipalInnovationCenter/ShowContent.aspx?ID=27
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору.
На виконання вимог тендерної документації переможцем закупівлі в день підписання договору було подано Банківську гарантію № 3466-21Г від 13.05.2021 року, оформлену відповідно до вимог законодавства (додається).
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Наказом Комунального підприємства від 17.12.2020 № 53 (додається) затверджено наступний склад тендерного комітету:
- голова тендерного комітету – Семенюк В. В., головний інженер;
- заступник голови тендерного комітету - Загнітко І.В., начальник відділу інвестицій;
- секретар тендерного комітету - Гуменюк Е. Є. , фахівець з публічних закупівель;
- члени тендерного комітету:
Клімішина О. М. – юрисконсульт;
Притула М. О. – фахівець з інформаційних технологій.
26 квітня 2021 року тендерним комітетом замовника у вищезазначеному складі було прийняте рішення щодо визнання переможцем закупівлі за предметом «Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування)» та про намір укласти договір з ТОВ «Вінницябуд». Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель відповідно до ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальною за оприлюднення інформації особою.
Наказом Комунального підприємства від 21.04.2020 № 17 затверджено Положення про тендерний комітет комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі - Положення), відповідно до якого комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель, голова тендерного комітету оприлюднює інформацію про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 11 Положення відповідальність за оприлюднення інформації по закупівлі покладена на Голову тендерного комітету Семенюка В. В. (витяг з Положення додається).
Додатки:
1. Банківська гарантія (скан-копія) на 1 арк.;
2. Наказ від 17.12.2020 № 53 (скан-копія) на 2 арк.;
3. Витяг з Положення про тендерний комітет (скан-копія) на 1 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-19 15:51:47
Звернення за роз'ясненнями
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) 18 листопада 2021 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «у пункті 6 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання банківської гарантії в паперовій формі разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання інформації в паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону».
Комунальним підприємством «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Замовник) було детально опрацьовано висновок Державної аудиторської служби України (далі - Висновок), про що повідомляємо наступне.
Частиною 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Разом з тим, п.16 ч.2 зазначається, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Також стаття 27 Закону не містить умов надання такого забезпечення, проте надає замовнику право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При складанні тендерної документації замовником було використано право зазначити умови надання забезпечення договору із врахуванням того, що Законом не визначено імперативну норму щодо таких умов, так саме, як і до документів, визначених ч.2 ст.41 Закону на відміну від інших документів, які має надати переможець закупівлі, умови надання яких зазначені у ч.6 ст.17 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті».
Також за Висновком Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Хочемо зазначити, що у чинному законодавстві для працівників існує тільки дисциплінарний вид відповідальності. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Відповідно, порушення зазначене у Висновку вчинено більше як шість місяців.
Враховуючі вищевикладену інформацію, що дозволяє зробити висновок про неузгодженість норм Закону, з метою дотримання норм законодавства при проведенні процедур закупівель у майбутньому, керуючись частиною 8 статті 8 Закону, прошу надати роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, а саме:
- щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, враховуючи ст. ст. 12, 27 та 41 Закону, оскільки виникнення права вимоги забезпечення виконання договору про закупівлю у Замовника настає до учасника який визнаний переможцем та зобов’язання надання забезпечення виконання договору у переможця виникає не пізніше дати укладення договору. Разом з тим, договірне забезпечення - це документ, який надається при укладенні договору, а оскільки договір укладається поза межами системи в паперовому вигляді, то й договірне забезпечення та всі інші документи для укладення договору, надаються поза межами системи в паперовому вигляді.
- щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, зважаючи на неможливість застосування дисциплінарного стягнення у зв’язку зі спливом строку шести місяців та відсутності в чинному законодавстві інших видів відповідальності за допущене порушення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) 18 листопада 2021 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «у пункті 6 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання банківської гарантії в паперовій формі разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання інформації в паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону». Комунальним підприємством «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Замовник) було детально опрацьовано висновок Державної аудиторської служби України (далі - Висновок), про що повідомляємо наступне. Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було використано право одноразово звернутись до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням стосовно змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Враховуючі те, що станом на 14.00 25.11.2021 року відповідні роз’яснення в електронній системі закупівель оприлюднені не були, надаємо інформацію про наступне. Щодо виявленого порушення: п.16 ч.2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Також стаття 27 Закону не містить умов надання такого забезпечення, проте надає замовнику право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При складанні тендерної документації замовником було використано право зазначити умови надання забезпечення договору із врахуванням того, що Законом не визначено імперативну норму щодо таких умов. Виникнення права вимоги забезпечення виконання договору про закупівлю у Замовника настає до учасника який визнаний переможцем та зобов’язання надання забезпечення виконання договору у переможця виникає не пізніше дати укладення договору. Разом з тим, договірне забезпечення - це документ, який надається при укладенні договору, а оскільки договір укладається поза межами системи в паперовому вигляді, то й договірне забезпечення та всі інші документи для укладення договору, надаються поза межами системи в паперовому вигляді. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що у чинному законодавстві для працівників існує тільки дисциплінарний вид відповідальності. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Відповідно, порушення зазначене у Висновку вчинено більше як шість місяців, тому притягнення до відповідальності винних осіб буде кваліфікуватись як порушення трудового законодавства. Враховуючі вищевикладене, повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено не неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2021-11-25 14:42:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Усунуто
2021-12-13 14:23:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
108 099 102,29
UAH з ПДВ
|
108 099 102,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" #01273444 |
Переможець |
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2021 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 15:11
|
ДУ №25.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:24
|
ДУ №24.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 17:05
|
ДУ 23 осн.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 16:58
|
ДУ22.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:58
|
ДУ 21.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:54
|
ЛК5.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:54
|
ЛК2.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:54
|
ЛК3.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:54
|
ПВР2.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:53
|
ПВР1.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:53
|
ЛК4.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:53
|
ЛК6.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:53
|
ЗВВ,ЛК1.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:50
|
ДЦ, звг.вир.витр, адмінвитр.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 12:37
|
ДУ20.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 12:30
|
ДУ19.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:49
|
ДУ18.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 17:33
|
ДУ17.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 15:35
|
ДУ №16.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 16:02
|
ДУ №15.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2022 11:17
|
ДУ14.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 10:33
|
ДЦ 07_2022.zip | зміни до договору |
18 липня 2022 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 16:35
|
ДУ13.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:08
|
ДУ12.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:46
|
ДУ11.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:17
|
ДУ10.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:18
|
ДУ 9.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 09:35
|
ДУ8.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:45
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:41
|
Додатки до договору 201021.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 08:48
|
ДУ6.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 11:10
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 18:17
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 18:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 12:52
|
Локальні_частина2.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
Локальні_частин1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
пояснювальна, прибуток, адмін., загальновиробн.PDF | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
В_дом_сть_ресурс_в.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
ScanДУ2.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 09:50
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 12:31
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1загальновиробничі.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1розрахунок .загальновиробничих витрат-1.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1розрахунок .вартості експлуатації техніки.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1Локальні кошториси - ч. 2.PDF | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1локальні кошториси - ч.1.PDF | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод1(прям витр, адм витр, прибуток).pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Дод 1підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Договір підряду.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 24.05.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до умов додаткової угоди №2 від 27.05.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 17.06.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Додаток 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 08.07.2021 №4 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 06.09.2021 №6 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 26.11.2021 №8 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 07.12.2021 №9 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до умов додаткової угоди від 14.12.2021р.№10 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до реквізитів сторін відповідно до умов додаткової угоди від 17.12.2021 №11 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 24.12.2021 №12 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 24.01.2022 №13 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою внесення змін до Додатку 3 План фінансування відповідно до умов додаткової угоди від 27.10.2022 №15 |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не є зміною істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", застосовуються з метою уточнення Додатку 2 "Календарний графік виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться, не є змінами істотних умов в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" вносяться з метою уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною додатковою угодою досягнено згоди щодо заміни сторони Договору підряду, а саме Замовника в зв'язку з його реорганізацією шляхом приєднання, відповідно до положень статей 509,510,512,513 ЦКУ та передачей всіх прав та обов'язків за Договором новому Замовнику |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, щодо яких сторони досягли згоди, не є зміною істотних умов договору, вносяться з метою уточнення Додатку 3 до Договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться, не є зміною істотних умов договору. Додаткова угода укладена з метою уточнення додатку 3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться, не є зміною істотних умов договору. Додаткова угода укладена з метою уточнення додатку 3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться, не є зміною істотних умов договору. Додаткова угода укладена з метою уточнення реквізитів сторін та додатку 3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 13/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |