Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі данних_9036316
Cloud hosting, data processing and data transfer services_9036316
Cloud hosting, data processing and data transfer services_9036316
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-09-11-003286-b ● c6008b5f33a14caba48ad330563e8079
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Вікторія Кутєпова +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Viktoriia Kutiepova +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 21:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2019 21:51 |
Enquiries until: | 07 жовтня 2019 20:00 |
Complaints submission until: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 жовтня 2019 20:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі данних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Cloud hosting, data processing and data transfer services
CPV: 72310000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісяця протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг, в якому вказується перелік, обсяг та вартість фактично наданих Послуг. Оплата здійснюється на підставі зазначеного Акту та рахунку Виконавця, за умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України. Джерело фінансування - кошти товариства | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 16:57 |
Додаток 6 до Тендерної документації Проект договору.docx | |
09 жовтня 2019 16:56 |
Перелік змін хмара 09.10.19.docx | |
09 жовтня 2019 16:56 |
ТД хмара зі змінами від 09.10.2019.docx |
09 жовтня 2019 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 жовтня 2019 16:57 |
Додаток 6 до Тендерної документації Проект договору.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 16:56 |
Перелік змін хмара 09.10.19.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 16:56 |
ТД хмара зі змінами від 09.10.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін
Дата подання: 20 вересня 2019 11:12
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:29
Добрий день!Підкажіть будь-ласка з якого моменту потрібно надати послуги (з моменту підписання договору)?Дякуємо
Відповідь: Вітаємо! Обсяг послуг, що надаються Виконавцем в конкретному періоді, визначається згідно заявки, яку подає Замовник. Форму заявки наведено у Додатку №3 до Договору. Заявка на наступний місяць подається Замовником не пізніше 15 числа попереднього місяця. У разі неподання Замовником відповідної заявки, Послуги продовжують надаватися в обсязі, згідно останньої отриманої Виконавцем від Замовника заявки. Виходячи з необхідності виконання підготовчих робіт, першу подану згідно з умовами договору Заявку Виконавець має право почати виконувати не раніше, ніж через 30 календарних днів з дати підписання Договору. Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах!
вартість
Дата подання: 23 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 23 вересня 2019 16:20
Добрий день!Підкажіть будь-ласка за якою ціною (Мінімальна кількість,Максимальна кількість,Очікувана середня кількість) буде йти порівняння постачальників? Яку вартість показувати в тендерній пропозиції ,та з якої вартості починати аукціон?Дякуємо
Відповідь: Вітаємо! Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Цінова пропозиція повинна бути розрахована з урахуванням очікуваного обсягу послуги (очікувана середня кількість), строку надання послуги та ін. умов її надання. Загальна інформація про аукціон доступна за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-pracyuye-modul-aukcion-dlya-uchasnikiv. Чекаємо на додаткові питання та запрошуємо в аукціон!
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Дата подання: 24 вересня 2019 20:37
Дата відповіді: 25 вересня 2019 11:01
В другому абзаці п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена вимога:«Документи мають бути надані в паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22) та додатково можуть бути завантажені до електронної системи закупівель.».
ПИТАННЯ: Ця вимога стосується УСІХ документів, які зазначені в першому абзаці того ж пункту (в першому абзаці вказані як відповідні документи учасника, так і відповідні документи переможця)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Така вимога, щодо надання документів у паперовому вигляді, стосується лише документів, які визначені для переможця торгів (за результатами аукціону, після прийняття пропозиції замовником), тобто тих, що зазначені у додатку 8 та додатку 9 до тендерної документації.
Документи, які учасник має подати (в електронному варіанті через систему) у складі тендерної пропозиції, наведені у додатку 4 до тендерної документації (перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції).
Документи, які учасник має подати (в електронному варіанті через систему) у складі тендерної пропозиції, наведені у додатку 4 до тендерної документації (перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції).
Підписання технічної спецфікації
Дата подання: 02 жовтня 2019 14:00
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:45
Згідно п. 3.1. Додатку 4 до Тендерної документації вимагається подача згоди з умовами технічної специфікації.
Чи вірно що учасник повинен лише підписати надану Замовником специфікацію без внесення жодних змін до її тексту?
Відповідь: Доброго дня. Так, все вірно. Учасник у складі пропозиції повинен подати Згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої (якщо технічна специфікація передбачає зазначення інформації) технічної специфікації.
Додаток 8, пункт 3
Дата подання: 03 жовтня 2019 12:39
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 17:21
Замовник У п.3 додатку 8 до ТД вимагає завірену копію протокольного рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством (приклад протокольного рішення згідно додатку 9).
В складі тендерної пропозиції надається статут учасника, який виключає будь-які обмеження щодо укладення договорів. Його буде достатньо? Якщо ні, то чи необхідно підписи на даному протокольному рішенні завіряти у нотаріуса?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
у складі тендерної пропозиції замовником не вимагається подання статуту. Відповідно Додатку 8 тендерної документації статут повинен надати лише переможець закупівлі. Підписи у протокольному рішенні завіряти не потрібно.
у складі тендерної пропозиції замовником не вимагається подання статуту. Відповідно Додатку 8 тендерної документації статут повинен надати лише переможець закупівлі. Підписи у протокольному рішенні завіряти не потрібно.
Справка о несудимости
Дата подання: 03 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 17:30
Добрый день, подскажите, достаточно ли будет справки о несудимости, которая будет получена в электронном виде или обязательно надо сканкопию бумажной справки?
Відповідь: Доброго дня, переможець має надати довідку про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів в паперовому вигляді. Якщо відповідну довідку буде отримано в електронному вигляді, можете її роздрукувати, завірити та надіслати Замовнику.
Вимога Tier III
Дата подання: 04 жовтня 2019 15:13
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:19
В п.2.1.2. розділу «2. Основні технічні вимоги до ХЦОД» технічної специфікаціїї до тендерної документації зазначена вимога: «ЦОД Виконавця відповідає вимогам Tier III відповідно до класифікації Uptime Institute (uptimeinstitute.com). Замовник має право на перевірку відповідності ЦОД Виконавця вимогам Tier III безпосередньо на майданчику Виконавця.».
Для можливості виконання вимоги 2.1.2 у ТД на закупівлю, просимо надати для ознойомлення документацію, або посилання на відкриту публікацію такої документації в інтернет, згідно якої буде перевірятись відповідність ЦОД Виконавця вимогам Tier III відповідно до класифікації Uptime Institute.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповідне посилання:
https://ru.uptimeinstitute.com/resources/assets?filter%5Blanguage_id%5D=0&filter%5Bcategory_id%5D=1&filter%5Bpublished_on%5D=0&task=search&filter_order=a.published_on
https://ru.uptimeinstitute.com/resources/assets?filter%5Blanguage_id%5D=0&filter%5Bcategory_id%5D=1&filter%5Bpublished_on%5D=0&task=search&filter_order=a.published_on
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 жовтня 2019
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" #37717164 |
Переможець |
4 895 999,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 17:16
|
Додаткова угода №1 до договору №221119-06_195Пі від 22 листопада 2019 р. Торгові системи_Укрпошта-сжатый.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 17:06
|
Договір №221119-06_195Пі від 22 листопада 2019 р. Торгові системи_Укрпошта-сжатый.pdf | укладений |
22 листопада 2019 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 4 895 990,28 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга |
Номер договору про закупівлю: | 221119-06/195Пі |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |