Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Вебсайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександра Василенко +380962789022 sa3279@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 15:47 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 15:47 |
Очікувана вартість: | 1 113 140,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 131,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000081 ● 7f7020fc100b472f98bea5b315fb24d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023
№ 59-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.10.2023 № 59-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-09-04-006570-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 14:50:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.).
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Пояснювальна записка.pdf») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, згідно пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» відсутні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «Договірна ціна.pdf»), що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу, що учасник повинен надати Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно будування нежитлових будівель відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції).
Однак, моніторингом встановлено, що учасник надав Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно установлення та монтаж машин та устаткування, чим не виконав вимогу пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 16:48:28
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a).
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. Білка за адресою: майдан В.П. Матвієнка, 1 в с. Білка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-006570-a).
1.Ушомирською сільською радою було отримано запит від Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. У відповідь на даний запит повідомляємо наступне: Ушомирська сільська рада надає відсканований документ робочий проект, а також експертний звіт №1272-07/23 від 19.07.2023 року, який додається до цього пояснення.
2. Щодо невідповідностей вимогам пунктів 5.31 та 5.33 Настанови (Додаток 2 ТД): тендерною документацією не встановлено, що ціна пропозиції учасника процедури (договірна ціна) формується на підставі пункту 5.33 Настанови. Відповідно до пункту 36 постанови 1178 замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог ст. 29 закону. Виходячи зі змісту статті 29 закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію. Враховуючи викладене, якщо умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо формування ціни на підставі пункту 5.33 настанови, то у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
3. Щодо невідповідностей вимогам п. 4.2. розділу 4 Додатку1: Ушомирська сільська рада вважає, що пропозиція учасника ТОВ «ФРІДОМБУД» відповідає п. 4.2. розділу 4 Додатку 1, так як Учасник ТОВ «ФРІДОМБУД» надав Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019. Щодо сфери сертифікації Сертифікату, Замовник не вимагав прямої вимоги в ТД.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-04-006570-a, Ушомирська сільська рада та ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Фрідомбуд" прийняли рішення щодо розірвання Договору про закупівлю від 21.09.2023 року № 256. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Ушомирською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Фрідомбуд". Додаткову угоду №1 від 23.10.2023 року оприлюднено в електронній системі Прозорро.
2023-10-26 09:27:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 , пункту 83 Постанови затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 , пункту 83 Постанови затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-10-26 12:50:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФРІДОМБУД" |
984 888,00
UAH з ПДВ
|
984 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 102 182,00
UAH з ПДВ
|
1 102 182,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФРІДОМБУД" #42825692 |
Переможець |
984 888,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 09:23
|
угода на розірвання.pdf | укладений |
26 жовтня 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 13:48
|
договір 256 від 21.09.2023.pdf | укладений |
21 вересня 2023 13:38
|