Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 11:16 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 24 238 942,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | оплата за виконані роботи | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 11:28 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
30 жовтня 2020 11:12 |
ДОдаток 6.docx | |
30 жовтня 2020 11:12 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
30 жовтня 2020 11:12 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000008 ● 8a583613677c4c6b8d724a249f71a8f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2020 № 71
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.11.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-30-000610-a 30.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон, Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.10.2020 №169. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону №922, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того проведеним моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922 опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації уважно вивчив доводи наведені в моніторингу та вважає їх безпідставними, такими що не відповідають дійсності та йдуть усупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. 1. Що стосується доводу про те, що тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону №922, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто, Законом встановлений чіткій перелік підстав, які повинен підтвердити учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції, до яких не відноситься підстава щодо наявності антикорупційної програми та відповідального про її реалізацію. Разом з тим, на виконання пункту 2 частини другої статті 22 Закону, на яку Ви посилаєтесь, у тендерній документації зазначені всі підстави, встановлені статтею 17 Закону, за наявності яких пропозиція учасника підлягає відхиленню, зокрема і про наявність антикорупційної програми та відповідального про її реалізацію (підпункт 10 пункту 1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). 2. Що стосується доводу про те, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. В частині 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу «Загальні положення» чітко зазначено про мову, якою повинна бути викладена тендерна пропозиція: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою, виняток можуть складати документи, які готуються для учасника іншими організаціями, установами та організаціями».
2020-11-12 09:58:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ #2710617119 |
Переможець |
20 091 577,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 08:49
|
4 к 77_0001.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 15:13
|
3 к 77_0001.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 11:21
|
2 к 77_0001.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:24
|
1 к 77_0001.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 12:04
|
Договір | укладений |
03 грудня 2020 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |