Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуації людей при пожежі та передачі тривожних оповіщень і цілодобового пожежного спостерігання
Очікувана вартість
82 960,18 UAH
UA-2021-05-12-009388-b c334c033459a4382936c358c7d3b798d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Сніжана Володимирівна

380487936915 tender.mktf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія»
Код ЄДРПОУ: 26456967
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Маразліївська, будинок 40/42
Контактна особа: Токарєва Сніжана Володимирівна
380487936915
tender.mktf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія» було двічі проведено процедуру відкритих торгів які було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (в електронній системі закупівель №№ UA-2021-02-25-005491-b, UA-2021-03-15-003959-c).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 15:01
Оскарження наміру укласти договір: 23 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуації людей при пожежі та передачі тривожних оповіщень і цілодобового пожежного спостерігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маразліївська,40/42, вул. Успенська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

12 травня 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 14:55
Протокол переговоров1 .doc
12 травня 2021 14:53
Протокол 28 переговорна ТО ПС .doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
Переможець 82 960,18
UAH з ПДВ
12 травня 2021 15:01

Документи

12 травня 2021 15:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 15:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
82 960,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2022 10:37
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 13:45
Допугода 3.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 13:40
Допугода 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 13:25
Допугода 1.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 11:20
Додатки Договор ТО ПС.PDF укладений
24 травня 2021 11:19
Договор ТО ПС.PDF укладений
24 травня 2021 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строк дії договору для проведення процедури закупівлі на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.6.3 Договору № 05/23 від 24.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 87 108,18
UAH (в тому числі ПДВ 14 518,03 UAH)