Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прецизійний нероз’ємний неіржавіючий радіально-упорний самозмащувальний кульковий підшипник 4 класу точності WSP20286HT4K7026 або еквівалент за характеристиками відповідно до Технічних вимог
Очікувана вартість
2 622 519,20 UAH
UA-2019-11-06-001154-b ● c1cf9772f56c4d8cb9dc41aede07d2c7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП СПБ "Арсенал" |
Код ЄДРПОУ: | 14307357 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Печерський район, вулиця Московська, 8 |
Контактна особа: |
Совєтнікова Ольга Сергіївна +380504406433 sovetnikova.olya1986@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 622 519,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
2 622 519,20 грн. разом з ПДВ, що еквівалентно: - 98 000,00 Євро по курсу НБУ на 02.10.2019 - 26,7604 грн. за 1 Євро або - 106 800,00 доларів США по курсу НБУ на 02.10.2019 - 24,5553 грн. за 1 долар США. Електронна банківська гарантія 60000.00 грн., або еквівалент у доларах США або Євро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Прецизійний нероз’ємний неіржавіючий радіально-упорний самозмащувальний кульковий підшипник 4 класу точності WSP20286HT4K7026 або еквівалент за характеристиками відповідно до Технічних вимог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, На умовах - FCA, склад Постачальника (відповідно до Інкотермс 2010) або м. Київ, вулиця Московська, 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Попередня оплата (аванс) становить 30 % від суми Договору (або вартості партії товару), згідно рахунку-фактури на оплату. Після письмового повідомлення від Покупця про готовність здійснити оплату Постачальник надає рахунок-фактуру на попередню оплату товару. Покупець зобов'язується оплатити товар на протязі 7 (семи) робочих днів після отримання рахунка-фактури від Постачальника, але не раніше отримання Сторонами дозволів державних органів на експорт/імпорт товару (за умови необхідності їх отримання) | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Покупець здійснює остаточну оплату по Договору (або вартості партії товару) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання рахунка-фактури від Постачальника | Аванс | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 13:11 |
Перелік зміни 1.pdf | |
06 листопада 2019 13:04 |
Проект договору.docx | |
06 листопада 2019 13:04 |
Тендерна документація на відкриті торги підшипники.docx | |
06 листопада 2019 13:04 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
06 листопада 2019 13:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2019 13:11 |
Перелік зміни 1.pdf
|
|||
06 листопада 2019 13:04 |
Проект договору.docx
|
|||
06 листопада 2019 13:04 |
Тендерна документація на відкриті торги підшипники.docx
|
|||
06 листопада 2019 13:04 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перегляд очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 11:12
Дата відповіді: 11 листопада 2019 13:28
Детально проаналізувавши очікувану вартість закупівлі та співставивши з діючими цінами на ринку, було виявлено, що ціна, за якою закуповується товар, не враховує ПДВ 20 % для резидента, який завозить товар на територію України. Товар, що запитується згідно умов тендеру є імпортним, та при ввозі на територію України додатково ще сплачується ПДВ у розмірі 20 % від митної вартості товару. Враховуючи зазначені умови поставки FCA (склад Постачальника), відповідно до ІНКОТЕРМС-2010, вартість товару збільшиться на суму вартості мита та ПДВ (обов'язкові платежі до бюджету). Виходячи з вищевикладеного, очікувана вартість закупівлі дискримінує резидентів України та обмежує конкуренцію, порушуючи при цьому основні принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Просимо розглянути можливість збільшення очікуваної вартості закупівлі у гривневому еквіваленті на 20 % (додаткове ПДВ, який сплачує резидент при ввезенні товару на територію України) по діючому курсу Національного Банку України (НБУ)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаю Вашу увагу на те, що принципами здійснення закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», є не тільки недискримінація учасників, а і добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, та інше. До того ж вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь в процедурах закупівлі на рівних умовах.
Ціна підшипників визначена тендерним комітетом КП СПБ «Арсенал» на основі маркетингу ринку такої та аналогічної продукції та узгоджена у встановленому на підприємстві порядку. Запропоноване Вами збільшення очікуваної вартості закупівлі на 20 % у гривневому еквіваленті не відповідає максимальній економії та ефективності закупівлі.
Ціна підшипників визначена тендерним комітетом КП СПБ «Арсенал» на основі маркетингу ринку такої та аналогічної продукції та узгоджена у встановленому на підприємстві порядку. Запропоноване Вами збільшення очікуваної вартості закупівлі на 20 % у гривневому еквіваленті не відповідає максимальній економії та ефективності закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
22 листопада 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій