Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 19 066 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 334,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 15:45 |
Додаток_5 Проект договору.docx | |
11 січня 2021 15:45 |
Додаток 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
11 січня 2021 15:45 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
11 січня 2021 15:45 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії_.doc | |
11 січня 2021 15:45 |
Додаток _ 1.docx | |
11 січня 2021 15:45 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), де очікувана вартість виконаних робіт становить 19 066 940,00 грн, враховуючи вищенаведене, а також специфіку за даним видом робіт, тендерний комітет вважає дану кваліфікаційну вимогу тендерної документації, а саме, визначення «Вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі» прийнятною для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000098 ● 70c6949a22104d6880c96df293b763c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2023 №6
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-11-002599-a, 11.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-11 17:10:56
Запит про надання пояснень
Дата: 11.01.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка проводилась КНП «Клінічнічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією встановлено, що переможцем тендеру UA-2021-01-11-002599-a визначено ТОВ «Західбудпроект», з яким Замовником укладено договір від 18.02.2021 №02-1 на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Так, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Крім того, пунктом 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 визначено, що, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вищезгаданого договору (пункту 14.1. розділу 14) додаються і є невід’ємною частиною договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); Графік виконання робіт (Додаток 2); План фінансування робіт (Додаток 3).
Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2021 №02-1 було укладено додаткові угоди від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2, якими продовжено строк дії договору до 31.12.2022 та 31.12.2023, відповідно.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи вносились Замовником зміни до договору від 18.02.2021 №02-1 в частині терміну виконання робіт (пункт 5.1. розділу 5) та, відповідно, до Графіку виконання робіт (Додаток 2) у зв’язку із продовженням строку дії договору за додатковими угодами до 31.12.2023?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 17:05:36
Інформація на запит
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-01-11-002599-a), та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-08-11-004665-b);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ( ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-12-09-003859-b).
Також додаємо скановану копію експертного звіту.
2. На виконання вимог ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем процедури закупівлі ТОВ «Західбудпроект» під час укладання договору про закупівлю надано Довідку щодо права підпису договору від 15.02.2021, протокол зборів учасників ТОВ «Західбудпроект» від 30.12.2007 №2 щодо обрання генерального директора, наказ від 30.12.2007 №07.12/30 про призначення генерального директора, протокол загальних зборів учасників від 16.05.2017 №19, наказ від 16.05.2017 №Пр16/05-1, копію ліцензії від 13.12.2017 №59-Л, а також Дозвіл на виконання окремих видів робіт. (Скановані копії вищевказаних документів додаються).
3. 18 лютого 2021 року за результатом проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) з ТОВ «Західбудпроект» укладено договір про закупівлю робіт №02-1 від 18.02.2021 (надалі – Договір) на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Згідно п. 5.1. розділу 5 Договору визначено, що строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до цивільного та господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону.
Згідно із статтею 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим до виконання сторонами.
Відносини які виникають між замовником та виконавцем робіт регулюються Законом, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та умовами укладеного договору про закупівлю.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише згодою сторін, якщо інше не передбачено договором або законом.
Зміна істотних умов укладеного Договору про закупівлю відбувається у випадках, встановлених ч.5 ст.41 Закону, у порядку та спосіб передбачені пунктом 11.1 розділу 11 Договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене та затримку фінансування витрат замовника, у пункт 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 додатковими угодами від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2 внесено зміни, та продовжено строк дії договору відповідно до 31.12.2022 та 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 17:40:35
Запит про надання пояснень
Дата: 17.01.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка проводилась КНП «Клінічнічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією встановлено, що переможцем тендеру UA-2021-01-11-002599-a визначено ТОВ «Західбудпроект», з яким Замовником укладено договір від 18.02.2021 №02-1 на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Так, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Водночас, пунктом 5.3. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1 передбачено, що роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до Графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною.
Пунктом 6.4. розділу 6 «Права та обов'язки сторін» договору від 18.02.2021 №02-1 зобов’язано визначає підрядника (ТОВ «Західбудпроект»), зокрема, виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт, та чинного законодавства України.
Крім того, пунктом 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 визначено, що, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вищезгаданого договору (пункту 14.1. розділу 14) додаються і є невід’ємною частиною договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); Графік виконання робіт (Додаток 2); План фінансування робіт (Додаток 3).
Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2021 №02-1 було укладено додаткові угоди від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2, якими продовжено строк дії договору до 31.12.2022 та 31.12.2023, відповідно.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668), істотними умовами договору підряду є, зокрема, строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта).
Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи вносились Замовником зміни до договору від 18.02.2021 №02-1 в частині терміну виконання робіт (пункт 5.1. розділу 5) та, відповідно, до Графіку виконання робіт (Додаток 2) у зв’язку із продовженням строку дії договору за додатковими угодами до 31.12.2023, якщо згідно з пунктами 5.3. розділу 5 та 6.4. розділу 6 роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до Графіку виконання робіт?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 14:59:42
інформація на запит
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
За результатом проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) з ТОВ «Західбудпроект» укладено договір про закупівлю робіт №02-1 від 18.02.2021 (надалі – Договір) на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 Договору Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об’єкті «Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи.
Пунктом 5.1. розділу 5 Договору визначено, що строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Отже у пункт 5.1 Договору зміни не вносились, оскільки у ньому строк (термін) виконання робіт визначено «до повного виконання сторонами договірних зобов’язань».
Слід вказати, що п. 6.3.5. визначено що Підрядник має право припинити виконання робіт у випадку відсутності фінансування.
Так, враховуючи затримку фінансування витрат замовника, у пункт 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 додатковими угодами від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2 внесено зміни, та продовжено строк дії договору відповідно до 31.12.2022 та 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Тобто, термін виконання робіт з Капітального ремонту відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» вищезазначеними додатковими угодами продовжено 31.12.2022 та до 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Інші зміни до договору 18.02.2021 №02-1, щодо терміну виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9», Замовником не вносились.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка здійснювалася КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі” а саме, ненадання інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, вважаємо безпідставними, оскільки дана інформація зазначена на веб-порталі уповноваженого органу даної процедури закупівлі «Прозоро», у розділі «Інформація про процедуру» де зазначено - сума тендерного забезпечення 90 000,00 грн. та вказано вид тендерного забезпечення - електронна гарантія. Також у тендерній документації у пункті 2 розділу 3 передбачено, вид, розмір та умови забезпечення. 2. Щодо порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону а саме: зазначення у тендерній документації формальної помилки, що не відповідає (відсутня) наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 то у частині 1.2 розділу 3 тендерної документації міститься перелік несуттєвих помилок при оформленні, в якому і зазначено, що несуттєвими помилками вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Зазначене не суперечить вимогам чинного законодавства, та жодним чином не обмежує коло учасників. Замовник вважав за необхідне прописати дану інформацію в тендерній документації, відповідно до ч. 3, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 3. Пунктом 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, визначено, що кваліфікація спеціаліста(-ів), що відповідатиме (-уть) за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованої(-их) з оригіналу копії(-й) посвідчення(-ь) та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(-ів) із загального курсу з охорони праці. Одразу звертаємо увагу, що вимогою було підтвердження кваліфікації спеціаліста, який відповідатиме за охорону праці. Тобто фактично, вимагалося підтвердити знання такого працівника, без конкретизації того де і коли він такі знання здобув. Те, що Перейма І.Я. одночасно працює в ТОВ «Західбудпроект» та ПП «ВІР-Західбуд» не нівелює той факт, що знання з охорони праці він має, адже є документи, які це підтверджують. Крім цього, слід взяти до уваги, що знання з охорони праці можуть перевірятися як у незалежних спеціалізованих організаціях, так і службою охорони праці роботодавця. Тендерна документація не містила уточнень з цього приводу (тобто чи документи мають бути від спеціалізованої організації чи від служби охорони праці роботодавця). Згідно із загальними положеннями НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», на який ви посилаєтеся у Висновку, випливає, що це положення стосується служби охорони праці, яка створюється у роботодавця. Стверджувати, що служба охорони праці ТОВ «Західбудпроект» не перевіряла Перейму І.Я. на знання з охорони праці неможливо, хоча б тому, що ми не вимагали цього у тендерній документації. При перевірці наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «Західбудпроект» посвідчення Перейми І.Я. №064-20/28, №01-29/39 та №68-18/7, та протоколу, було встановлено, що вони виданні спеціалізованою організацією ТзОВ «Західноукраїнський навчальний центр з охорони праці». Також було взято до уваги те, що тендерна документація не містила застережень на випадок, якщо документи про навчання і перевірку знань по охороні праці працівників видаються спеціалізованою організацією, то таке навчання особа (працівник) має проходити як працівник саме учасника. 4. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та визнання його переможцем закупівлі. Відповідно до параграфу 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які склалися в цій організації за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат, наведені в Додатках Б і В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 служать орієнтиром і можуть застосовуватися для зіставлення витрат в кошторисній документації з витратами, розрахованими підрядною організацією при формуванні ціни пропозиції учасника, договірної ціни. У тендерній документації немє прямої вказівки на складання ціни тендерної пропозиції розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу загальновиробничих витрат, адміністративних витрат за попередній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, відтак тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 1. 5. Щодо недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону то інформація, наведена у пунктах 2, 3 та 8 частини 1 ст.17 Закону №922 є інформацією, яка міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до якої є вільним, а відповідно, замовник процедури закупівлі позбавлений можливості вимагати документального підтвердження такої публічної інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним за ч.5 ст.17 Закону №922, така інформація стосовно переможця процедури закупівлі підлягає перевірці у вищезгаданих єдиних державних реєстрах замовником процедури закупівлі. Аналогічна позиція викладена 14 липня 2022 року Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 640/2727/20, адміністративне провадження № К/9901/21799/20, від 26 травня 2022 року у справі №826/15311/18, адміністративне провадження № К/9901/35940/21 та ін. Також із наведеного аналізу приписів чинного законодавства можна дійти висновку, що його приписи, зокрема, ч.6 ст. 17 Закону (щодо обов`язку переможця процедури закупівлі надати замовнику закупівлі інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) суперечить приписам ч.5 ст.17 Закону №922 (заборона замовнику вимагати від переможця торгів документального підтвердження публічної інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) та свідчать про неоднозначне (множинне) трактування наведених норм, що не відповідає критеріям якості закону, його чіткості та передбачуваності, а відповідно, підлягають застосуванню норми цього Закону, які є найбільш сприятливими для суб`єктів господарювання учасників та переможців процедури закупівлі згідно до вимог ч.5 ст.17 Закону №922, що відповідає практиці Європейського суду з прав людини зокрема, у рішенні у справі «Рисовський проти України», а також і у справі «Олександр Волков проти України» від 09.01.2013 року (заява 21722), і у рішенні у справі «Корецький та інші проти України» від 03.04.2008р., які є джерелами права в Україні згідно до ст.17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», у яких наголошується на тому, що закон має бути сформульовано з достатньою чіткістю. Щоб положення національного закону відповідали цим вимогам, він має гарантувати засіб юридичного захисту від свавільного втручання органів державної влади у права особи. Оскільки ми, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
2023-02-06 17:44:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/2958/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 березня 2023 |
Документи:
14 березня 2023 12:24
|
Електронний підпис |
13 лютого 2023 18:01
|
Електронний підпис |
13 лютого 2023 18:00
|
Позовна заява |
13 лютого 2023 18:00
|
Цінний лист та накладна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ |
17 870 120,40
UAH з ПДВ
|
17 870 120,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ |
18 890 520,20
UAH з ПДВ
|
18 890 520,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОПАВЕР-ІНЖИНІРИНГ" |
19 032 814,80
UAH з ПДВ
|
19 032 814,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ #35630286 |
Переможець |
17 870 120,40
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 16:30
|
Додаткова про розривання Договору | укладений |
19 травня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 17:17
|
Службова _.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:15
|
Додаткова до 02-1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:31
|
Додаткова угода до 02-1.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 10:51
|
Договір | укладений |
18 лютого 2021 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 лютого 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
9 853 866,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 642 311,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | керуючись ст. 651, 654 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди щодо дострокового розірвання дії Договору |