Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер (в комплекті)
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000103-c ● bcf794138f5b485d99a0b914264032fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999388 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
Контактна особа: |
Шостак Максим Юрійович +380536162245 shostakm57@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 13:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 13:13 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Персональний комп'ютер (До комплекту песонального комп'ютера входить: системний блок, програмне забезпечення, принтер, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор мишка, джерело безперебійного живлення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, Лубни, П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 комплекти
Персональний комп'ютер (До комплекту песонального комп'ютера входить: системний блок, програмне забезпечення, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор мишка, джерело безперебійного живлення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, Лубни, П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться за фактом отримання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 11:03 |
Зміни 18.02.2020.docx | |
18 лютого 2020 11:03 |
Тендерна документація - 18.02.2020.doc | |
17 лютого 2020 09:58 |
Тендерна документація.doc |
18 лютого 2020 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 11:03 |
Зміни 18.02.2020.docx
|
|||
18 лютого 2020 11:03 |
Тендерна документація - 18.02.2020.doc
|
|||
17 лютого 2020 09:58 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:25
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Технічні вимоги до предмета закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)» не містять посилання на певну торговельну марку або модель. В разі наявності у Вимогах до предмету закупівлі (частини предмета закупівлі) посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати дійсним вираз «або еквівалент».
- Всі учасники зазвичай вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях
- Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Запропонована учасником ціна буде розглядатися як остаточна.
- Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
- Всі учасники зазвичай вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях
- Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Запропонована учасником ціна буде розглядатися як остаточна.
- Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Тендерна документація
Дата подання: 18 лютого 2020 10:41
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:55
Шановний Замовник, в ДОДАТОК 5 , позиція 2 (персональний комп’ютер - 15 комплектів), два рази вказується вимога по гарантії щодо монітору: Термін гарантії, що надається виробником монітору – не менше, ніж 12 місяців та Термін гарантії, що надається виробником монітору – не менше, ніж 36 місяців. Просимо пояснити, який термін гарантії вимагається та зазначити це в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДОДАТОК 5 , позиція 2 (персональний комп’ютер - 15 комплектів) допущена помилка, з тендерної документаці виключена вимога про гарантію, що надається виробником монітору - не менше, ніж 12 місяців.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000103-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 06 березня 2020 10:37
Визначення переможця
Ознайомившись з пропозицією Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" звертаємо увагу Замовника на наступну невідповідність: Згідно Додатку 5, Розділу 1 Загальні вимоги до предмета закупівлі, пункт 5 зазначено: Кожний примірник програмного забезпечення, має бути попередньо встановленим виробником у заводських умовах, або авторизованим партнером Microsoft. Версія встановленого програмного забезпечення повинна бути призначена для України, учасник повинен надати листа від виробника чи представництва Microsoft в Україні, який підтверджує легальність цього програмного забезпечення.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" надав лише Лист від виробника про програмне забезпечення в якому вказано про те що, «кожний примірник програмного забезпечення буде попередньо встановленим ними (виробником) у заводських умовах. Версія встановленого програмного забезпечення призначена для України та підтверджуємо легальність цього програмного забезпечення.»
Згідно змісту листа, наданого Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" іншим учасникам неможливо перевірити легальність програмного забезпечення. До того-ж Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" у разі «заводського встановлення» програмного забезпечення має надати підтверджуючи документи безпосереднього партнерства з Microsoft, що в свою чергу є гарантією використання легальної версії програмного забезпечення.
Враховуючи вище викладене, вимагаю переглянути рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" та дискваліфікувати пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерній документації Замовника в частині підтвердження легальності програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" надав лише Лист від виробника про програмне забезпечення в якому вказано про те що, «кожний примірник програмного забезпечення буде попередньо встановленим ними (виробником) у заводських умовах. Версія встановленого програмного забезпечення призначена для України та підтверджуємо легальність цього програмного забезпечення.»
Згідно змісту листа, наданого Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" іншим учасникам неможливо перевірити легальність програмного забезпечення. До того-ж Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" у разі «заводського встановлення» програмного забезпечення має надати підтверджуючи документи безпосереднього партнерства з Microsoft, що в свою чергу є гарантією використання легальної версії програмного забезпечення.
Враховуючи вище викладене, вимагаю переглянути рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" та дискваліфікувати пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерній документації Замовника в частині підтвердження легальності програмного забезпечення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2020 13:25
Згідно додатку 5 тендерної документації програмний продукт повинен бути із ліцензійною ОЕМ- версією Microsoft Windows 10 Pro 64bit із наклеєним на корпус сертифікатом відповідності Microsoft. Ця інформація повинна бути також відображена в супровідних документах. ТОВ «ІВК Сервіс» підтвердив цю інформацію відповідною довідкою від виробника №2802-03 від 28.02.2020р., згідно якої кожний примірник програмного забезпечення буде попередньо встановлений виробником у заводських умовах. Версія програмного забезпечення призначена для України та являється легальною. Що може бути перевірено замовником шляхом перевірки наявності на корпусах системних блоків наклеєних сертифікатів відповідності Microsoft.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
345 183,00
UAH з ПДВ
|
345 183,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коптєв Олександр Вікторович |
373 950,00
UAH з ПДВ
|
365 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
382 920,00
UAH з ПДВ
|
365 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
386 400,00
UAH з ПДВ
|
386 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
405 840,00
UAH з ПДВ
|
399 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю рекламно-торгівельна компанія "Золотий слон" |
421 200,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
435 690,00
UAH з ПДВ
|
433 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
438 729,60
UAH з ПДВ
|
438 729,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
447 690,00
UAH з ПДВ
|
447 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" |
451 000,00
UAH з ПДВ
|
451 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
453 829,20
UAH з ПДВ
|
453 829,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Відхилено |
345 183,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:07
|
|
ФОП Коптєв Олександр Вікторович #2510711177 |
Відхилено |
365 150,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:09
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Рішення скасоване |
365 160,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 11:45
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Відхилено |
365 160,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 12:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Відхилено |
386 400,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 11:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Переможець |
399 990,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 09:00
|
ДУ 1 від 29.04.2020.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2020 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 09:08
|
Договір | укладений |
16 квітня 2020 09:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення терміну поставки товару та передачі його замовнику зумовлене ситуацією на ринку комп'ютерної техніки яка склалася в умовах карантину спричиненого епідемією та пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |