Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту частини приміщень будівлі амбулаторії №2 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденко, 1
Очікувана вартість
974 000,00 UAH
UA-2021-07-23-000714-a ● bc0b9e94babc4993b4fce2dc73ed60fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 |
Код ЄДРПОУ: | 37861791 |
Місцезнаходження: | 50031, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б |
Контактна особа: |
Рудич Євгенія В'ячеславівна 0677399037 cpmsd3buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 974 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Технічні вимоги у додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту частини приміщень будівлі амбулаторії №2 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденко, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-2.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-3.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-3.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-2.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-4.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-4.rtf | |
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС2_2-1-5.rtf | |
29 липня 2021 09:46 |
Перелік змін до ТД .doc | |
29 липня 2021 09:46 |
Тендерна документація 2021 зі змінами.doc | |
23 липня 2021 11:07 |
Проєкт договору.docx |
03 серпня 2021 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-2.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-3.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ВРЛС_2-1-4.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
|
||||||
03 серпня 2021 10:22 |
3012_СД_ЛС2_2-1-5.rtf
|
||||||
29 липня 2021 09:46 |
Перелік змін до ТД .doc
|
||||||
29 липня 2021 09:46 |
Тендерна документація 2021 зі змінами.doc
|
||||||
23 липня 2021 11:07 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 28 липня 2021 13:29
Дата відповіді: 29 липня 2021 08:05
Добрий день шановний замовнику! Просимо уточнити або виправити у Додатку №3 до тендерної закупівлі -Відомість обсягів робіт -Розділ 5. Зашивки і отвори - ОТВОРИ- пункт 175 "Пробивання отворів глибиною 100мм, перерізом 200х3000 мм в залізобетонних та бетонних стелях".
Отвір не може буди розміром 200х3000. Дякую.
Відповідь: Добрий день. В розділі 5. Зашивки і отвори - ОТВОРИ - пункт 175 технічна помилка. Дякуємо за своєчасне звернення. Найближчим часом будуть внесені зміни до додатку 3 тендерної документації
Клас наслідків
Дата подання: 29 липня 2021 11:46
Дата відповіді: 29 липня 2021 12:27
Який клас наслідків заявленого об'єкта?
Відповідь: Клас наслідків заявленого об'єкта СС1
Невірна класифікація ремонту.
Дата подання: 29 липня 2021 12:13
Дата відповіді: 02 серпня 2021 12:18
Виходячи з відомості обсягів робіт, у Вас заявлено пробивання площі отвору 0,06м кв. А згідно Н А К А З У ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА від 12.11.2004 N 198 п.п. 2.2.7. пробивання площі отвору понад 0,05 м.кв. кваліфікується як капітальний ремонт. Чому заявлено як поточний ремонт?
Відповідь: Під пробиванням отворів мається на увазі розчищення місць, де проходять існуючі каналізаційні стояки для їх заміни, а не нові отвори в стелі, тому даний вид робіт не відноситься до капітального ремонту
Це капітальний ремонт!!!!!
Дата подання: 29 липня 2021 12:30
Дата відповіді: 02 серпня 2021 12:28
Із врахуванням п.7 ст.14 Закону, де зазначено, що всі звернення подаються лише через електронну систему закупівель , виходячи з цього ніяких безпосередніх контактів замовника і учасника не повинно бути, просимо викласти проектно-кошторисну документацію оскільки у дефектному акті замовником було заявлено види робіт, що віднесяться до капітального ремонту, а саме: пробивання отворів, повна, а не часткова заміну вікон, дверей тощо.
Чому у такому випадку не вимагаєте ліцензію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поточний ремонт виконується в частині приміщень другого поверху 4-х поверхової будівлі, заміна вікон і дверей - це п. 1.2.8.1. Ремонт та заміна окремих віконних та дверних блоків, наказу Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 № 150. Пробивання отворів, мається на увазі розчищення місць, де проходять існуючі каналізаційні стояки, тому вид робіт визначений як поточний ремонт. Відомість обсягів робіт у додатку 3 до тендерної документації - це не дефектний акт, а локальний кошторис проектно-кошторисної документації без вартісної частини.
Запитання
Дата подання: 29 липня 2021 12:47
Дата відповіді: 03 серпня 2021 09:16
Шановний замовнику!
1)На якій підставі в Додатку 2 до тендерної документації в переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасникам іншим вимогам в таблиці другій в пункті 10 та 11 ви вимагаєте "Копії Дозволу на роботи з підвищеною небезпекою"
"Копії Дозволу або декларації на зварювальні, газополум’яні роботи" але в видах робіт дефектного акту не має зварювальних робіт. Викладіть будь ласка проектно-кошторисну документацію.
2) Чому в Додатку 2 до тендерної документації в переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасникам іншим вимогам ви не вимагаєте будівельну ліцензію? Коли в тендерній документації пунк 4 прописано дозвільний документ ліцензія або інший.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положеннями ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зокрема передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога надати копії Дозволу на роботи з підвищеною небезпекою, Дозволу або декларації на зварювальні, газополум'яні роботи, Копії протоколів випробувань електро- та газополум’яного інструменту та обладнання, ніяким чином не звужує коло потенційних учасників. Крім того при скаладанні кошторису, в відомості ресурсів у вас будуть присутні такі механізми як: установка для зварювання ручного дугового (постійного струму); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С, тому будуть присутні роботи підвищеної небезпеки.
Дозволи та протоколи випробувань
Дата подання: 29 липня 2021 13:05
Дата відповіді: 03 серпня 2021 09:17
Доброго дня, шановний Замовнику!
Прошу Вас пояснити на якій підставі Ви вимагаєте надання документів, заявлених у п. 10, 11, 12 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:" копію Дозволу на роботи з підвищеною небезпекою"; "копію дозволу або декларації на зварювальні, газополум"яні роботи"; "копії протоколів випробувань електро- та газополум"яного інструменту та обладнання. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Відомість обсягів робіт не містить жодного найменування робіт підвищеної небезпеки для виконання яких потрібні вищевказані документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положеннями ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зокрема передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога надати копії Дозволу на роботи з підвищеною небезпекою, Дозволу або декларації на зварювальні, газополум'яні роботи, Копії протоколів випробувань електро- та газополум’яного інструменту та обладнання, ніяким чином не звужує коло потенційних учасників. Крім того при скаладанні кошторису, в відомості ресурсів у вас будуть присутні такі механізми як: установка для зварювання ручного дугового (постійного струму); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С, тому будуть присутні роботи підвищеної небезпеки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" |
876 978,95
UAH з ПДВ
|
865 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ФІЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
897 471,59
UAH з ПДВ
|
870 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХНОБУД КР |
969 356,78
UAH з ПДВ
|
969 356,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" #42838392 |
Переможець |
865 590,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:08
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 09:59
|
Договір № 107 від 31.08.2021.pdf | укладений |
31 серпня 2021 09:59
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
31 серпня 2021 09:59
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
31 серпня 2021 09:59
|
Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf | укладений |
31 серпня 2021 09:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту частини приміщень будівлі амбулаторії №2 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденко, 1 | 1 | послуга |
865 590,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору на 57288.24 грн |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту частини приміщень будівлі амбулаторії №2 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденко, 1 | 1 | послуга |
808 301,76
UAH
|