Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання картриджів
Очікувана вартість
656 100,00 UAH
UA-2020-05-28-001669-c ● bb3cb0f25e764eacbf6789c251957a7e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба статистики України |
Код ЄДРПОУ: | 37507880 |
Вебсайт: | http://www.ukrstat.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ |
Контактна особа: |
Дука Микола Валентинович +380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 656 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з питань щодо технічних вимог: Пузанова Олена Олександрівна – директор департаменту інформаційних технологій телефон: (044) 289-67-40, телефакс: (044) 235-37-39 e-mail: E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
237 од.
Придбання картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом здійснення оплати Замовником фактично поставленого Товару за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" (КЕКВ 2210) на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі, протягом 10 (десяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. За відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів у зазначений період оплата здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 13:04 |
Проєкт_договору_картриджі_02 06 2020.docx | |
02 червня 2020 13:04 |
Зміни Тендерної документації 02_06_2020.docx | |
02 червня 2020 13:04 |
Тендерна документація_картриджі_нова редакція_02 06 2020.docx |
02 червня 2020 13:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2020 13:04 |
Проєкт_договору_картриджі_02 06 2020.docx
|
|||
02 червня 2020 13:04 |
Зміни Тендерної документації 02_06_2020.docx
|
|||
02 червня 2020 13:04 |
Тендерна документація_картриджі_нова редакція_02 06 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001669-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 29 травня 2020 09:24
Вимога усунути дискримінаційні умови
Надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження від виробників витратних матеріалів, що є предметом даних торгів, що учасник є офіційним авторизованим статусним партнером виробника витратних матеріалів (офіційним представником) або завірену копію авторизаційного листа від виробника (офіційного представника) витратних матеріалів, що є предметом даних торгів, що підтверджує повноваження учасника на постачання витратних матеріалів та гарантує, що товар буде оригінальним і відповідатиме вимогам тендерної документації є дискримінаційною до учасників
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної Документації.
У разі незадоволення нашої вимоги, будемо змешенні звурнутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної Документації.
У разі незадоволення нашої вимоги, будемо змешенні звурнутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 12:59
Вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів: "ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання картриджів)" задоволено шляхом унесення змін до тендерної документації на вищезазначену закупівлю, виключивши з її складу абзац другий підпункту 1.7 пункту 1 додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання картриджів)" до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О. |
608 283,60
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. |
614 130,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
655 058,40
UAH з ПДВ
|
655 058,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
655 980,00
UAH з ПДВ
|
655 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О. #2911619617 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:21
|
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. #2092411298 |
Відхилено |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Переможець |
655 058,40
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 10:17
|
Договір_64.pdf | укладений |
08 липня 2020 10:16
|