Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина (Паливна деревина)
Очікувана вартість
1 409 800,00 UAH
UA-2020-06-09-001531-a ● b9b7de3f8be046faa095a574d197b237
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33760829 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1 |
Контактна особа: |
Костик Людмила Михайлівна +380312613572 v_osviti@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 15:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 15:04 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 409 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 049,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Кам'яницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Кам'яниця,, вул.Ужанська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
220 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Лінцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Лінці,, с.Лінці, вул.без назви
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
20 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Оріховецька загальноосвітн школа І ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оріховиця,, вул. А.Ігната, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
110 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Худлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Худльово,, вул.Підгірна, 44,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
7 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Анталовська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Анталовці,, вул.Перемоги, 28,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
6 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Середнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, смт. Середнє,, вул.Лікарняна, 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
18 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Тисаашванська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Тисаашвань,, вул.Петефі, 49,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
30 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Гайдош НВК І ст (Закарпатська область, Ужгородський район,, с.Гайдош, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
189 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Великодобронська загальноосвітня школа 1 – ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Велика Добронь,, вул. Малодобронська, 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
42 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, В.Солотвинська НВК І ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. В.Солотвина,6Б, с. В.Солотвина,6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
25 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Вовковецький НВК І ступеня (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Вовкове, вул..Перемоги,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
18 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Демечівський НВК І ступеня (Закарпатська область, Ужгородський район, с ДЕМЕЧІ ., вул.Миру,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 15:01 |
Додаток 3 до ТД проєкт договору.doc | |
09 червня 2020 15:01 |
Дод 2 Технічне на деревина.doc | |
09 червня 2020 15:01 |
Дод 1 ТП.docx | |
09 червня 2020 15:01 |
ТД деревина для НУШ 2020 (1).doc | |
09 червня 2020 15:01 |
оголошення закупівлі.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-09-001531-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мартиненко М.В., Код ЄДРПОУ:3001403318
Дата подання: 08 липня 2020 16:53
Оскаження кваліфікації
ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
у порядку ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
на закупівлю UA-2020-06-09-001531-a відкритих торгів Деревина
(Паливна деревина) (ДК 021:2015 – 03410000-7)
у порядку ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
на закупівлю UA-2020-06-09-001531-a відкритих торгів Деревина
(Паливна деревина) (ДК 021:2015 – 03410000-7)
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 17:44
Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 тендерної документації визначено , що « Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник» - Зазначаємо наступне :
У інформаційній довідці поданій Учасником Микулець В.В.- 2.«Довідка про відповідність pdf.» зазначено дату 24.06.2020 та кому «Голові тендерного комітету», у Листі-згоді на обробку персональних даних Учасника Микулець В.В.- 10. «Лист-згода на обробку персональних даних. pdf» зазначено дату 24.06.2020 , кому «Голові тендерного комітету». Довідка- 6. «Стаття 17. pdf» містить дату 24.06.2020 . 1.«Тендерна пропозиція pdf» також містить дату 24.06.2020 .Документ -3. «Технічні вимоги. Pdf» також містить дату 24.06.2020.
Згідно п. 2.1. Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. ….Н-д відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції (наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника), тощо.»
Щодо п.2 :Скарги:
Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено учасник повинен надати «копією статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі пропозиції конкурсних торгів учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів;»
У той же час зазначаємо, що згідно п.1.6., розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Учасник Микулець В.В.є фізичною-особою підприємцем, що не передбачає наявність статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює).
Щодо п.3 Скарги:
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 визначено,що «учасник відкритих торгів повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість –для учасника, який є платником податку на додану вартість. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.»
Повідомляємо, що згідно з Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено, що « учасник повинен надати -свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
- свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Учасник торгів Микулець В.В. подав «витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf» чим виконав умови зазначені у тендерній документації.
Щодо п.4 Скарги :
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.7.1 «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).».
Щодо цього зазначаємо, що відкриті торги UA -2020-06-09-001531-а по предмету закупівлі «Деревина (Паливна деревина)- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 – 03410000-7 –є закупівлею товару , а не робіт чи послуг.
Щодо п 5 Скарги:
Одним із пунктів підтвердження кваліфікаційних критеріїв є виконання аналогічних договорів.Так у розділі 3.5 документації з конкурсних торгів є вимога про «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору(ів) предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері та копії документу(ів),що підтверджують факт його виконання».
Учасником Микулець В.В.подано копію договору на постачання Деревини № 125/Д/МВ від 03.03.2020р.укладеного із сектором освіти Перечинської РДА. Згідно п.5.2 даного договору «Строк (термін ) поставки (передачі ) товару : до 10 жовтня 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020р. На підтвердження виконання даного договору учасник надав шість накладних у розрізі шкіл Перечинської РДА про виконання договору на загальну суму 585060,00 грн., що свідчить про виконання договору . У повній мірі , як зазначає скаржник договір не може бути виконаний, оскільки зобов»язання по даному договору закінчуються 10 жовтня 2020року
У інформаційній довідці поданій Учасником Микулець В.В.- 2.«Довідка про відповідність pdf.» зазначено дату 24.06.2020 та кому «Голові тендерного комітету», у Листі-згоді на обробку персональних даних Учасника Микулець В.В.- 10. «Лист-згода на обробку персональних даних. pdf» зазначено дату 24.06.2020 , кому «Голові тендерного комітету». Довідка- 6. «Стаття 17. pdf» містить дату 24.06.2020 . 1.«Тендерна пропозиція pdf» також містить дату 24.06.2020 .Документ -3. «Технічні вимоги. Pdf» також містить дату 24.06.2020.
Згідно п. 2.1. Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. ….Н-д відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції (наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника), тощо.»
Щодо п.2 :Скарги:
Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено учасник повинен надати «копією статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі пропозиції конкурсних торгів учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів;»
У той же час зазначаємо, що згідно п.1.6., розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Учасник Микулець В.В.є фізичною-особою підприємцем, що не передбачає наявність статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює).
Щодо п.3 Скарги:
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 визначено,що «учасник відкритих торгів повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість –для учасника, який є платником податку на додану вартість. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.»
Повідомляємо, що згідно з Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено, що « учасник повинен надати -свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
- свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Учасник торгів Микулець В.В. подав «витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf» чим виконав умови зазначені у тендерній документації.
Щодо п.4 Скарги :
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.7.1 «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).».
Щодо цього зазначаємо, що відкриті торги UA -2020-06-09-001531-а по предмету закупівлі «Деревина (Паливна деревина)- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 – 03410000-7 –є закупівлею товару , а не робіт чи послуг.
Щодо п 5 Скарги:
Одним із пунктів підтвердження кваліфікаційних критеріїв є виконання аналогічних договорів.Так у розділі 3.5 документації з конкурсних торгів є вимога про «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору(ів) предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері та копії документу(ів),що підтверджують факт його виконання».
Учасником Микулець В.В.подано копію договору на постачання Деревини № 125/Д/МВ від 03.03.2020р.укладеного із сектором освіти Перечинської РДА. Згідно п.5.2 даного договору «Строк (термін ) поставки (передачі ) товару : до 10 жовтня 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020р. На підтвердження виконання даного договору учасник надав шість накладних у розрізі шкіл Перечинської РДА про виконання договору на загальну суму 585060,00 грн., що свідчить про виконання договору . У повній мірі , як зазначає скаржник договір не може бути виконаний, оскільки зобов»язання по даному договору закінчуються 10 жовтня 2020року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гебрян Н.І. |
1 335 600,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІНВУД 2005" |
1 402 751,00
UAH з ПДВ
|
853 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Микулець Василь Васильович |
1 324 470,00
UAH з ПДВ
|
964 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зайдел М.М. |
1 394 960,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П " |
1 291 080,00
UAH з ПДВ
|
1 199 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мартиненко М.В. |
1 372 700,00
UAH з ПДВ
|
1 372 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гебрян Н.І. #2889301981 |
Відхилено |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 14:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2020 00:00
|
ТОВ "ГРІНВУД 2005" #33485172 |
Відхилено |
853 300,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 17:01
|
|
ФОП Микулець Василь Васильович #2096602853 |
Рішення скасоване |
964 600,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:31
|
|
ФОП Микулець Василь Васильович #2096602853 |
Відхилено |
964 600,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:44
|
|
ФОП Зайдел М.М. #3234516094 |
Відхилено |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П " #41491484 |
Переможець |
1 199 900,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 12:18
|
Дод угода 1.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2020 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 15:18
|
181.PDF | укладений |
10 серпня 2020 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовились зменшити суму договору на 11,80 грн. (Одинадцять грн. 80 коп.). Викласти п.3.1. у новій редакції: 3.1 Ціна Договору складає 1 199 888,20 грн. (Один мільйон сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 20 коп.), в т. ч. ПДВ (20 %) 199 981,36 грн. (Сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн. 36 коп.). 2. Внести відповідні зміни в Специфікацію до договору (Додаток №1). |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |