Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 39007143 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 |
Контактна особа: |
Семенюк Оксана Вікторівна 380343346368 medcentr_kol@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 13:06 |
Очікувана вартість: | 446 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється в національній валюті України – гривні. Оплата проводиться щомісячно за фактично надані Послуги на основі рахунку-фактури та підписаного Акту про виконані роботи (надані послуги). Замовник зобов’язується протягом 10-ти (десяти) банківських днів місяця наступного за звітним провести оплату. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 15:42 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
30 грудня 2021 15:42 |
ТД Виконання лабораторних аналізів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000018 ● 386f527eda67401fb4f926d67a57dc54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.02.2022 № 70
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 04.02.2022 №70
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-12-30-008892-c 30.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-15 09:59:38
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Не заперечую виявлених порушень з огляду законодавства у сфері закупівель. Проте, згідно висновку Держаудитслужба, немає змоги усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ ВІД 14.02.2022 №1/2022, оскільки закупівля проводилась на НАДАННЯ ПЛАТНИХ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ, а саме "Послуги у сфері охорони здоров’я різні за кодом CPV за ДК 021:2015 – 85140000-8 (Виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб), наданого Замовником)".
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-02-15 13:53:48
Роз’яснення щодо висновку
На Ваше Звернення за роз'ясненням щодо висновку, повідомляємо наступне.
В пункті 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу 14.02.2022 (далі – Висновок) допущено описку в тексті з посиланням на договір про закупівлю. Зокрема, текст: «припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за державні кошти від 14.02.2022 №1/2022» слід замінити текстом: «припинення зобов’язань за договором про надання платних медичних послуг від 01.02.2022 № 30».
Виходячи з вищенаведеного, з огляду на встановлені та зазначені у Висновку порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про надання платних медичних послуг від 01.02.2022 № 30 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Договору № 30 "Про надання платних медичних послуг" від 01.02.2022 року п.10.3. Договір може бути передчасно розірваний за угодою сторін, а також в односторонньому порядку згідно закону. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Івано-Франківській обл. UA-2021-12-30-008892-c, згідно порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону прийнято рішення припинити зобов'язання за вищезазначеним Договором.
2022-02-15 17:24:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто
усунуто
2022-02-16 10:57:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медична Лабораторія Панакея |
356 400,00
UAH
|
354 170,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Медіс" |
432 800,00
UAH
|
395 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медична Лабораторія Панакея #40674985 |
Відхилено |
354 170,00
UAH
|
19 січня 2022 14:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2022 08:34
|
Приватне підприємство "Медіс" #30203135 |
Переможець |
395 000,00
UAH
|
21 січня 2022 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2022 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 10:18
|
01.02.2022 №30 (85140000-2) ПП МеДіС.pdf | укладений |
01 лютого 2022 10:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Загальний аналіз крові (аналізатор + формула) (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів) | 4150 | штуки |
70,00
UAH
|
Холестерин загальний (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів) | 2450 | штуки |
42,65
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 15 лютого 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Згідно Договору № 30 "Про надання платних медичних послуг" від 01.02.2022 року п.10.3. Договір може бути передчасно розірваний за угодою сторін, а також в односторонньому порядку згідно закону. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Івано-Франківській обл. UA-2021-12-30-008892-c, згідно порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону прийнято рішення припинити зобов'язання за вищезазначеним Договором. |