Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (3 найменування): Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65; Шпатель отоларингологічний дерев’яний стерильний шліфований дорослий 150х18 мм; Голка одноразова для забору крові стандартна двостороння, чорна, 0,7х38, 22G
Очікувана вартість
243 070,00 UAH
UA-2023-06-19-010326-a ● b60669abe05447ee9fb50e01e5c38017
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади" |
Код ЄДРПОУ: | 40390032 |
Вебсайт: | https://www.cpmsd-mukachevo.com |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48 |
Контактна особа: |
Ніколетта Сабов +380500242234 nikolsbv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2023 13:03 |
Початок аукціону: | 27 червня 2023 13:03 |
Очікувана вартість: | 243 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 215,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 упаковка
Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Ярослава Мудрого, буд.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки
32000 штуки
Шпатель отоларингологічний дерев’яний стерильний шліфований дорослий 150х18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Ярослава Мудрого, буд.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12600 штуки
Голка одноразова для забору крові стандартна двостороння, чорна, 0,7х38, 22G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Ярослава Мудрого, буд.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 33141320-9 — Медичні голки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 14:54 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
19 червня 2023 14:54 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
19 червня 2023 14:54 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
19 червня 2023 14:54 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
19 червня 2023 14:54 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
19 червня 2023 14:54 |
ТД (Серветки, шпатель, голка).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-19-010326-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2643205576
Дата подання: 04 липня 2023 13:24
Безпідставна дискваліфікація
3 липня 2023 року я Фізична особа - підприємець Музичишен Ігор Олександрович як учасник процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-06-19-010326-a, що оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» ознайомився з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54 від 03.07.2023 року, яким відхилено мою тендерну пропозицію. Уважно вивчивши підстави, на які посилається Замовник при прийнятті такого рішення, маю певні заперечення, які зазначаю нижче та не погоджуюсь з прийнятим рішенням через наступне.
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлені технічні вимоги до медичного виробу № 1 в таблиці «Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65», при цьому згідно пункту 4 технічних вимог до даного медичного виробу Замовником зазначено «виготовлені із нетканого матеріалу (поліестр+віскоза)». У складі своєї тендерної пропозиції мною, на вимогу Замовника, надано Таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним а іншим вимогам до предмета закупівлі. Відносно до вказаного медичного виробу вказано відповідність «виготовлені з нетканого матеріалу», як того вимагає тендерна документація Замовника. Звертаю увагу Замовника, що при виробництві даного виду серветок зважаючи на класифікацію нетканих матеріалів та сферу їх застосування, виробниками використовується виключно нетканий матеріал, до складу якого входить поліестр та віскоза, тобто саме зазначення назви «нетканий матеріал» це передбачає, а от співвідношення поліестру та віскози має різницю, тому в даному випадку Замовнику необхідно було вказати повний склад серветки, щоб мати змогу відхиляти тендерні пропозиції учасників на даних підставах.
2. В якості аргументації підстав відхилення тендерної пропозиції Замовником також зазначено, що в якості одиниці виміру за позицією № 1 пункт 8 замість упак. зазначено пак. Так от, шановний Замовник, в українській мові тара, яка призначається для пакування, зберігання, переміщення та реалізації товарів у сфері обігу називається ПАКОВАННЯ. Паковання зберігає товар від пошкоджень, спряє його безпечному транспортуванню, збереженню і продажу. Вказані дані підтверджуються чинними ДСТУ, наприклад ДСТУ 2887-94 Паковання та маркування. Терміни та визначення, ДСТУ EN 14182:2012 Паковання. Основні терміни та визначення, крім того толкування даного терміну також міститься в Фармацевтичній енциклопедії та має синонім – Тара. Упакування це слово займане з російської мови та по своєму значенню є повним синонімом слова паковання, а отже використовувати його в якості причин дискваліфікації учасника закупівлі сумнівно та юридично невірно.
3. Шановний Замовник, вимагати від учасників документи про державну реєстрацію товару, як то свідоцтво про державну реєстрацію та реєстраційне посвідчення НЕЗАКОННО! Ці норми застарілі та на сьогодні медичний виріб у відповідності до положень чинних Технічних регламентів повинен супроводжуватися Декларацією відповідності. Мною наданий повний пакет документів на товар, в тому числі вказані Декларації у файлі «Документи на товар».
На підставі викладеного, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема положення статті 31, вимагаю скасувати рішення Замовника Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади», викладене в Протоколі № 54 від 03.07.2023 року та розглянути тендерну пропозиції учасника ФО-П Музичишена І.О. як найбільш економічно вигідну, в іншому випадку з метою захисту своїх прав та законних інтересів, через незаконне відхиленням моєї тендерної пропозиції буду вимушений звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлені технічні вимоги до медичного виробу № 1 в таблиці «Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65», при цьому згідно пункту 4 технічних вимог до даного медичного виробу Замовником зазначено «виготовлені із нетканого матеріалу (поліестр+віскоза)». У складі своєї тендерної пропозиції мною, на вимогу Замовника, надано Таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним а іншим вимогам до предмета закупівлі. Відносно до вказаного медичного виробу вказано відповідність «виготовлені з нетканого матеріалу», як того вимагає тендерна документація Замовника. Звертаю увагу Замовника, що при виробництві даного виду серветок зважаючи на класифікацію нетканих матеріалів та сферу їх застосування, виробниками використовується виключно нетканий матеріал, до складу якого входить поліестр та віскоза, тобто саме зазначення назви «нетканий матеріал» це передбачає, а от співвідношення поліестру та віскози має різницю, тому в даному випадку Замовнику необхідно було вказати повний склад серветки, щоб мати змогу відхиляти тендерні пропозиції учасників на даних підставах.
2. В якості аргументації підстав відхилення тендерної пропозиції Замовником також зазначено, що в якості одиниці виміру за позицією № 1 пункт 8 замість упак. зазначено пак. Так от, шановний Замовник, в українській мові тара, яка призначається для пакування, зберігання, переміщення та реалізації товарів у сфері обігу називається ПАКОВАННЯ. Паковання зберігає товар від пошкоджень, спряє його безпечному транспортуванню, збереженню і продажу. Вказані дані підтверджуються чинними ДСТУ, наприклад ДСТУ 2887-94 Паковання та маркування. Терміни та визначення, ДСТУ EN 14182:2012 Паковання. Основні терміни та визначення, крім того толкування даного терміну також міститься в Фармацевтичній енциклопедії та має синонім – Тара. Упакування це слово займане з російської мови та по своєму значенню є повним синонімом слова паковання, а отже використовувати його в якості причин дискваліфікації учасника закупівлі сумнівно та юридично невірно.
3. Шановний Замовник, вимагати від учасників документи про державну реєстрацію товару, як то свідоцтво про державну реєстрацію та реєстраційне посвідчення НЕЗАКОННО! Ці норми застарілі та на сьогодні медичний виріб у відповідності до положень чинних Технічних регламентів повинен супроводжуватися Декларацією відповідності. Мною наданий повний пакет документів на товар, в тому числі вказані Декларації у файлі «Документи на товар».
На підставі викладеного, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема положення статті 31, вимагаю скасувати рішення Замовника Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади», викладене в Протоколі № 54 від 03.07.2023 року та розглянути тендерну пропозиції учасника ФО-П Музичишена І.О. як найбільш економічно вигідну, в іншому випадку з метою захисту своїх прав та законних інтересів, через незаконне відхиленням моєї тендерної пропозиції буду вимушений звертатися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2023 16:27
Ознайомившись зі змістом вимоги, зазначаємо, що відповідно до законодавства:
• переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (відповідно до пункту 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон));
• тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону);
• у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону (відповідно пункту 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості));
• учасник має право звернутись до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції (відповідно пункту 54 Особливостей).
Враховуючи вищезгадані норми, повідомляємо наступне:
Звернень за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення, від учасників закупівлі не було, а тому всі учасники закупівлі, що подали тендерну пропозицію на закупівлю UA-2023-06-19-010326-a, погодились з усіма вимогами викладеними в ній, в тому числі з визначеною одиницею вимірювання в тендерній документації та з вимогою, щодо надання копії документів про державну реєстрацію товару (свідоцтво про державну реєстрацію, реєстраційне посвідчення, тощо). Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва.
У пункті 1 Вимоги зазначено, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, проте вказана Учасником інформація у поданій Таблиці відповідності (файл «Таблиця відповідності.pdf») у пункті 4 є неповною, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, що подана учасником закупівлі у складі пропозиції.
Щодо класифікації нетканих матеріалів, то скориставшись інформацією з відкритих джерел, можна ознайомитись з різновидністю нетканих матеріалів, зокрема з їхнім складом.
Щодо пункту 2 Вимоги. Уважно вивчивши надані Учасником документи, варто зазначити, що у файлі «Документи на товар.pdf», у Сертифікаті якості (сторінка 13) на Серветки спиртові «Волес» та в Інструкції з використання (сторінка 14) використовується саме слово «упаковка». В Інструкції з використання (сторінка 14) в частині опису виробу написано «100 шт в одній упаковці». Зазначена Учасником одиниця виміру у Таблиці відповідності (файл «Таблиця відповідності.pdf») є відмінною від вимоги Замовника, що в свою чергу є невідповідністю в документі, що подана учасником закупівлі у складі пропозиції.
Отже, враховуючи вищенаведене щодо пункту 2 Вимоги, та відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
АЛЕ, необхідно врахувати, наступне:
• щодо пункту 1 Вимоги, відповідно до Додатка 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надав заповнену таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Проте в ній (у пункті 4) не міститься інформація про склад матеріалу. Зазначена невідповідність не відноситься до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей;
• щодо пункту 3 Вимоги. У Додатку 3 тендерної документації міститься вимога: «3. Надати копії документів про державну реєстрацію товару (свідоцтво про державну реєстрацію, реєстраційне посвідчення, тощо). Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва».
Варто зауважити, що вищезгадана вимога Додатку 3 тендерної документації не є такою, що обмежує конкуренцію та такою, що призводить до дискримінації учасників. Тобто, Замовником дотримано вимоги частини 4 статті 22 Закону, зазначивши, що «Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва». Також, від Учасника не було звернень за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення, а саме: щодо неможливості виконання вказаної вимоги та/або доведення, що наведена вище вимога тендерної документації є незаконною.
Учасником у складі пропозиції не надано документів та/або інформації на виконання зазначеної вимоги.
Виходячи з умов тендерної документації, тендерної пропозиції Учасника та враховуючи наведене вище щодо пункту 1 та пункту 3 Вимоги, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу першого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
• переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (відповідно до пункту 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон));
• тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону);
• у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону (відповідно пункту 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості));
• учасник має право звернутись до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції (відповідно пункту 54 Особливостей).
Враховуючи вищезгадані норми, повідомляємо наступне:
Звернень за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення, від учасників закупівлі не було, а тому всі учасники закупівлі, що подали тендерну пропозицію на закупівлю UA-2023-06-19-010326-a, погодились з усіма вимогами викладеними в ній, в тому числі з визначеною одиницею вимірювання в тендерній документації та з вимогою, щодо надання копії документів про державну реєстрацію товару (свідоцтво про державну реєстрацію, реєстраційне посвідчення, тощо). Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва.
У пункті 1 Вимоги зазначено, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, проте вказана Учасником інформація у поданій Таблиці відповідності (файл «Таблиця відповідності.pdf») у пункті 4 є неповною, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, що подана учасником закупівлі у складі пропозиції.
Щодо класифікації нетканих матеріалів, то скориставшись інформацією з відкритих джерел, можна ознайомитись з різновидністю нетканих матеріалів, зокрема з їхнім складом.
Щодо пункту 2 Вимоги. Уважно вивчивши надані Учасником документи, варто зазначити, що у файлі «Документи на товар.pdf», у Сертифікаті якості (сторінка 13) на Серветки спиртові «Волес» та в Інструкції з використання (сторінка 14) використовується саме слово «упаковка». В Інструкції з використання (сторінка 14) в частині опису виробу написано «100 шт в одній упаковці». Зазначена Учасником одиниця виміру у Таблиці відповідності (файл «Таблиця відповідності.pdf») є відмінною від вимоги Замовника, що в свою чергу є невідповідністю в документі, що подана учасником закупівлі у складі пропозиції.
Отже, враховуючи вищенаведене щодо пункту 2 Вимоги, та відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
АЛЕ, необхідно врахувати, наступне:
• щодо пункту 1 Вимоги, відповідно до Додатка 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надав заповнену таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Проте в ній (у пункті 4) не міститься інформація про склад матеріалу. Зазначена невідповідність не відноситься до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей;
• щодо пункту 3 Вимоги. У Додатку 3 тендерної документації міститься вимога: «3. Надати копії документів про державну реєстрацію товару (свідоцтво про державну реєстрацію, реєстраційне посвідчення, тощо). Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва».
Варто зауважити, що вищезгадана вимога Додатку 3 тендерної документації не є такою, що обмежує конкуренцію та такою, що призводить до дискримінації учасників. Тобто, Замовником дотримано вимоги частини 4 статті 22 Закону, зазначивши, що «Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва». Також, від Учасника не було звернень за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення, а саме: щодо неможливості виконання вказаної вимоги та/або доведення, що наведена вище вимога тендерної документації є незаконною.
Учасником у складі пропозиції не надано документів та/або інформації на виконання зазначеної вимоги.
Виходячи з умов тендерної документації, тендерної пропозиції Учасника та враховуючи наведене вище щодо пункту 1 та пункту 3 Вимоги, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу першого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-19-010326-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2643205576
Дата подання: 07 липня 2023 18:17
Дата подання: 07 липня 2023 18:17
СКАРГА на рішення Замовника
27.06.2023 року мною, Фізичною особою – підприємцем Музичишен І.О. подано тендерну пропозицію для участі в закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-06-19-010326-a, що оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» на закупівлю: ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (3 найменування): Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65; Шпатель отоларингологічний дерев’яний стерильний шліфований дорослий 150х18 мм; Голка одноразова для забору крові стандартна двостороння, чорна, 0,7х38, 22G, загальною очікуваною вартістю 243 070, 00 грн. Одразу зауважу, що подана мною тендерна пропозиція становила загальну вартість запропонованих до закупівлі медичних виробів у розмірі 137 527, 00 грн. та є найбільш економічно вигіднішою.
3 липня 2023 року Замовником прийнято рішення та опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54, яким відхилено мою тендерну пропозицію. Через непогодження з підставами відхилення тендерної пропозиції мною 04.07.2023 року подано вимогу на рішення Замовника та 06.07.2023 року отримано відповідь, яка вразила ще більше ніж причини відхилення тендерної пропозиції. Отже, уважно вивчивши підстави, на які посилається Замовник при прийнятті рішення, маю певні заперечення, які зазначаю нижче та не погоджуюсь з прийнятим рішенням через наступне.
По-перше: Додатком 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником встановлені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, які викладені в Таблиці відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Так, до медичного виробу № 1 «Серветки спиртові з нетканого матеріалу просочені 70% ізопропиловим спиртом 56х65» у пункті 4 вимог Замовником встановлено «виготовлені із нетканого матеріалу (поліестр+віскоза)». У складі своєї тендерної пропозиції мною, на вимогу Замовника, надано Таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним а іншим вимогам до предмета закупівлі. Відносно до вказаного медичного виробу вказано відповідність «виготовлені з нетканого матеріалу», як того вимагає тендерна документація Замовника. Проте, в якості однієї з причин відхилення тендерної документації учасника Замовник зазначає в Протоколі № 54, що учасником у номенклатурній позиції №1 у пункті 4 «Матеріал» не підтверджено вимогу Замовника. Крім того, 06.07.2023 року у відповіді на вимогу від 04.07.2023 року Замовник зазначає, що скориставшись інформацією з відкритих джерел, можна ознайомитись з різновидністю нетканих матеріалів, зокрема з їхнім складом.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, що також було доведено до відома Замовника у вимозі від 04.07.2023 року, отже, при виробництві даного виду серветок зважаючи на класифікацію нетканих матеріалів та сферу їх застосування, виробниками використовується виключно нетканий матеріал, до складу якого входить поліестр та віскоза, тобто саме зазначення назви «нетканий матеріал» це передбачає, а от співвідношення поліестру та віскози має різницю, тому в даному випадку Замовнику необхідно било вказати повний склад серветки, щоб мати змогу відхиляти тендерні пропозиції учасників на даних підставах. Твердження Замовника про різновиди нетканих матеріалів не може бути прийнято до увагу через те, що неткані матеріали класифікуються за методом скріплення волокон, за вихідною сировиною, з якої вони виготовляються та за призначенням. Крім того враховуючи сферу застосування можна встановити склад нетканого матеріалу, тому стверджувати, що, наприклад склад нетканого матеріалу, який виготовляється для утеплення зимового верхнього одягу чи у виробництві матраців однаковий зі складом матеріалу, що використовується у сфері виробництва медичних виробів. Замовник не довів в даному випадку та не аргументував своє твердження, натомість вкотре зазначаю, що для виробництва медичних виробів, як то серветки, покриття тощо виробниками використовується виключно нетканий матеріал до складі якого входить виключно поліестр та віскоза, пропорція даних матеріалів становить 70х30. Як приклад надаю посилання на ідентичний товар різних виробників, де зазначений склад нетканого матеріалу таких серветок:
https://svit-zdorovya.com/medicomp-5-h-5-sm-sterilnye-salfetki-iz-netkanogo-materiala-2h25sht-uk/
https://tabletki.ua/Medicomp/1064906/#:~:text=Стерильні%20сорбційні%20серветки%20з%20нетканого,Має%20високу%20сорбційну%20здатність.
https://shprici.com.ua/ua/p1710185821-salfetka-netkanaya-sterilnaya.html
https://rozetka.com.ua/ua/98091340/p98091340/characteristics/
Крім того, міжнародним стандартом FZ/T 64012.2/2001 передбачений склад нетканого матеріалу для медичних виробів, що використовуються у певній медичній практиці. В якості підтвердження повної відповідності запропонованого товару вимогам Замовника надаємо витяг з Технічного файлу виробника серветок.
По-друге: в якості аргументації підстав відхилення тендерної пропозиції Замовником також зазначено, що в якості одиниці виміру за позицією № 1 пункт 8 замість упак. зазначено пак. Звертаю увагу органу оскарження, що в українській мові тара, яка призначається для пакування, зберігання, переміщення та реалізації товарів у сфері обігу називається ПАКОВАННЯ. Паковання зберігає товар від пошкоджень, спряє його безпечному транспортуванню, збереженню і продажу. Вказані дані підтверджуються чинними ДСТУ, наприклад ДСТУ 2887-94 Паковання та маркування. Терміни та визначення, ДСТУ EN 14182:2012 Паковання. Основні терміни та визначення, крім того толкування даного терміну також міститься в Фармацевтичній енциклопедії та має синонім – Тара. Таким чином, слово паковання є іменником жіночого роду та згідно Словника синонімів має наступні синоніми: упаковка (займано з російської мови), тара, пакунок, пакет, згорток, загорток. А отже, твердження Замовника про невідповідність назви одиниці виміру є а ні юридично, а ні зі стилістичної точки зору та не може бути підставою або аргументацією при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
По-третє: пунктами 2 та 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено необхідність надання копій декларації про відповідність товару технічному регламенту та документів про державну реєстрацію товару (свідоцтво про державну реєстрацію, реєстраційне посвідчення тощо). У разі, якщо товар не підлягає державній реєстрації, необхідно надати відповідний лист-пояснення. Звертаю увагу органу оскарження, на положення чинного законодавства. Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 22.12.2017 року № 1690 визнано таким, що втратив чинність, наказ профільного міністерства від 16.07.2012 р. № 533, яким затверджено Порядок зберігання Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення.
Зауважу, що з 1 липня 2015 року в Украї¬ні відмінено процедуру державної реєстрації медичних виробів і замість неї впроваджено процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів, у тому числі для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують. Однак для медичних виробів, що введені в обіг до цієї дати, не потрібно було проходити процедури оцінки відповідності. Їх дозволялося надавати на ринку до закінчення строку придатності, але не більше 5 років після впровадження процедури оцінки відповідності, тобто до 2020 року. І важливість наказу № 533 полягала в тому, що ним передбачалося збереження інформації про такі медичні вироби до 30 червня 2020 року, яка є останньою можливою датою знаходження таких медичних виробів в обігу без проходження процедури оцінки відповідності. Тобто процедура реєстрації медичних виробів скасована профільним міністерством ще 8 років тому та на сьогодні таких вимог просто не існує, а отже вимагати від учасників процедури закупівлі лист-пояснення про те що медичний виріб не підлягає реєстрації незаконно та абсурдно через відсутність самої процедури реєстрації в країні!
У файлі «Документи на товар» мною надано Декларацію про відповідність медичних виробів вимогам технічного регламенту № 4 версія 2 з Додатком 1 як того вимагає чинне законодавство України щодо проведення процедури оцінки відповідності.
Таким чином, вважаю що Замовником не об’єктивно розглянута моя тендерна пропозиція, чим порушені принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зауважити, що Замовником в Протоколі № 54 в якості аргументації відхилення моєї тендерної пропозиції зазначено про її невідповідність «умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», проте мною у складі тендерної пропозиції подано на вимогу Замовника Таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним а іншим вимогам до предмета закупівлі. згідно змісту якої запропонований мною товар на 100% відповідає встановленим Замовником вимогам.
Таким чином, на підставі викладеного, у зв’язку з порушенням моїх прав та законних інтересів Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» в закупівлі № UA-2023-06-19-010326-а, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення моїх прав та законних інтересів Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» в закупівлі № UA-2023-06-19-010326-а, через винесення Протоколу № 54 від 03.07.2023 року, яким мою тендерну пропозицію відхилено.
3. Поновити мої права шляхом зобов’язання Замовника Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної-медико санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» скасувати прийняте рішення та повернути мою тендерну пропозицію на розгляд.
Додатки: Витяг з медичного файлу виробника серветок;
Скарга в форматі PDF;
Копія платіжного доручення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 липня 2023 19:13
рішення від 11.07.2023 № 10347.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 19:13
інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 № 11368.pdf
Дата публікації: 26 липня 2023 14:24
рішення від 25.07.2023 № 11368.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 15:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2023 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
137 527,00
UAH з ПДВ
|
137 527,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шиян Павло Вікторович |
155 792,00
UAH з ПДВ
|
154 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СІНКРО МЕДИКА" |
193 124,00
UAH з ПДВ
|
155 164,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2643205576 |
Відхилено |
137 527,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 16:26
|
|
ФОП Шиян Павло Вікторович #2577705653 |
Відхилено |
154 576,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 16:29
|
|
ПП "СІНКРО МЕДИКА" #33985407 |
Переможець |
155 164,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 16:02
|
Договір 259 від 16.08.2023.pdf | укладений |
16 серпня 2023 16:01
|