Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із зовнішньої охорони об’єктів благоустрою (кладовищ м. Чернівці)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-08-16-009808-a ● b04104a5097c45b4bdaa9c2b2cb81440
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Спецкомбінат" |
Код ЄДРПОУ: | 03357435 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Героїв Майдану,159а |
Контактна особа: |
Янкевич Ігор Віталійович 380682265659 speckomb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2022 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9384 Людино-година
Послуги із зовнішньої охорони об’єктів благоустрою (кладовищ м. Чернівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану,159а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2022
—
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2022 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2022 16:44 |
Зміни_Ред0818.docx | |
18 серпня 2022 16:43 |
Додаток1_Ред0818.docx | |
16 серпня 2022 18:40 |
Додаток2 Проект договору.doc | |
16 серпня 2022 18:39 |
Teh_PoslOhorona2022.doc |
18 серпня 2022 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 серпня 2022 16:44 |
Зміни_Ред0818.docx
|
||||||
18 серпня 2022 16:43 |
Додаток1_Ред0818.docx
|
||||||
16 серпня 2022 18:40 |
Додаток2 Проект договору.doc
|
||||||
16 серпня 2022 18:39 |
Teh_PoslOhorona2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до аналогічного досвіду
Дата подання: 17 серпня 2022 10:39
Дата відповіді: 17 серпня 2022 21:34
Шановний замовнику!
У вашій документації вимагається: досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), охорони об’єктів з високим ступенем ризику.
Що саме розуміється під високим ступенем ризику?
Відповідь: За невиконання підприємством зауважень, які було надано під час проведення аудиту охорони праці протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду підприємство підпадає за критеріями до підприємств з високим ступенем ризику, але з метою розширення конкуренції в тендерну документаціюбудуть внесені зміни.
Проект договору
Дата подання: 17 серпня 2022 17:34
Дата відповіді: 18 серпня 2022 16:48
Шановний замовнику!
У проекті Договору, а саме в розділі 8 "УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ" зазначається, що:
8.1. Цей ДОГОВІР може бути розірваний за ініціативою ЗАМОВНИКА, за відсутності прямої вини Охоронця шляхом повідомлення, викладеного в письмовій формі і переданого Охоронцю за 7 (сім) днів до моменту розірвання цього ДОГОВОРУ. У цьому випадку, ЗАМОВНИК оплачує вартість послуг у перерахунку на кількість днів надаваних послуг.
Тобто, навіть при якісному наданні послуг Охороною, Замовник просто так може розірвати Договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ! Ви все правильно зрозуміли. Так, такі умови пов'язані з бюджетним фінансуваннм.
Групи швидкого реагування
Дата подання: 17 серпня 2022 17:47
Дата відповіді: 18 серпня 2022 16:56
Шановний замовнику!
Умовами тендерної документації, а саме умовами проекту договору, Охорона зобов'язана забезпечити в межах території охорони розміщення оперативного автомобіля та групи швидкого реагування (саме наявністю групи реагування у тому числі ви аргументували вимогу щодо 20 працівників).
Чи має транспорт реагування відповідати порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (зареєстрований, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами належності до охоронної структури, відповідними світловими та звуковими сигналами)?
Які підтвердні документи наявності транспорту реагування необхідно надавати учасникам (так як в редакції тендерної документації попередньо відміненого тендеру вами вимагалось документальне підтвердження наявності транспорту реагування та відповідні дозволи)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Всі вимоги до кваліфікації і Перелік документів визначені у Оголошенні і додатках до нього. Якщо Виконавець по договору не зможе виконати умови договору , відповідно до розділу 8 "УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ" в п.8.1. зазначається, що: "Цей ДОГОВІР може бути розірваний за ініціативою ЗАМОВНИКА, за відсутності прямої вини Охоронця шляхом повідомлення, викладеного в письмовій формі і переданого Охоронцю за 7 (сім) днів до моменту розірвання цього ДОГОВОРУ."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-16-009808-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 17 серпня 2022 18:25
Договір страхування
Шановний замовнику!
В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Відповідно до вимог законодавства, така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належить до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Тим паче, враховуючи ситуацію в країні, заключення будь якого договору страхування в даний час є дуже проблематичним.
Також, відповідно до діючого законодавства, у разі спричинення замовнику збитків внаслідок не якісного надання послуг, Учасник несе відповідальність своїм майном та грошовими коштами. Надання фінансової звітності може бути підтвердженням спроможності матеріальної відповідальності. Також як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа-гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Замовник не може вказувати, як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати.
Вимагаємо усунути дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Відповідно до вимог законодавства, така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належить до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Тим паче, враховуючи ситуацію в країні, заключення будь якого договору страхування в даний час є дуже проблематичним.
Також, відповідно до діючого законодавства, у разі спричинення замовнику збитків внаслідок не якісного надання послуг, Учасник несе відповідальність своїм майном та грошовими коштами. Надання фінансової звітності може бути підтвердженням спроможності матеріальної відповідальності. Також як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа-гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Замовник не може вказувати, як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати.
Вимагаємо усунути дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2022 17:04
Договір страхування відповідальності учасників є об`єктивним відображенням фінансової стабільності та спроможності учасника, тому встановлені кваліфікаційні вимоги щодо надання такого договору не є дискримінаційними, оскільки спрямовані на убезпечення замовника від виникнення можливих несприятливих наслідків, пов`язаних із неможливістю виконання учасником (переможцем торгів) зобов`язань за договором. Крім того, вважаємо, що більше 3-х охоронних компаній України, що містяться у відкритих джерелах, свідчить про можливість мінімум 3 охоронним компаніям України взяти участь у вищевказаній процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-08-16-009808-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "САТИШ", Код ЄДРПОУ:43228007
Дата подання: 19 серпня 2022 15:30
Щодо огляду
Вашою тендерною документацією встановлена наступна вимога: « Обов’язковою умовою до Учасників торгів є ознайомлення з об’єктом проведення робіт та оформленням акту обстеження. Посвідчення працівника чи інший документ, що підтверджує повноваження працівника, що підписував акт, разом з підписаним Замовником та Учасником актом огляду необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Акт огляду повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі та здійснений та підписаний у період уточнень.». Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2022 17:13
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення учаснками з місцем та об’єктом охорони, розміщенням об’єкту та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу надання послуг та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів надання послуг.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його розміру, відстані між об’єктами озорони, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного обсягу надання послуг розміщення будівель, загальної площі об'єтку охорони з урахуванням встановлених замовником вимог , та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту охорони законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк не на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його розміру, відстані між об’єктами озорони, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного обсягу надання послуг розміщення будівель, загальної площі об'єтку охорони з урахуванням встановлених замовником вимог , та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту охорони законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк не на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ" #35753698 |
Переможець |
525 504,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:28
|
181.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 16:21
|
Договір20220826_Охорона.pdf | укладений |
26 серпня 2022 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись нормами Закону України “Про публічні закупівлі” чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Керуючись п. 10.2. Договору про закупівлю від 26.08.2022 р. №18, нормами Закону України “Про публічні закупівлі”, чинного цивільного та господарського законодавства, Сторони прийшли до згоди внести зміни до п. 2.1. Договору №18 від 26.08.2022 року і доповнити його абзац у такій редакції. “Загальна вартість договору на 2023 рік складає 105 100,80 (сто п’ять тисяч сто) грн. 80 коп. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 2.1. Договору, з можливістю коригувати ціну в сторону зменшення на вимогу Замовника”. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |