Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003610-b ae9a5a8f85fc4187888b86dfc173330a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Резніченко

+380672962021 an-na.reznichenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379746
Місцезнаходження: 67571, Україна , Одеська обл., с. Фонтанка, вул. Степна, 4
Контактна особа: Ганна Резніченко
+380672962021
an-na.reznichenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 13:11
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метр кубічний
ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67571, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг. У разі затримки бюджетних призначень на фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 12:54
геолокація до Додатку № 1 ТД.jpg
25 жовтня 2019 12:52
Договір на вивіз відходів - зі змінами.docx
25 жовтня 2019 12:52
ТД_(сміття)- зі змінами.docx
25 жовтня 2019 12:52
перелік змін.docx
25 жовтня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 12:54
геолокація до Додатку № 1 ТД.jpg
25 жовтня 2019 12:52
Договір на вивіз відходів - зі змінами.docx
11 жовтня 2019 19:01
Договір на вивіз відходів.docx
25 жовтня 2019 12:52
ТД_(сміття)- зі змінами.docx
11 жовтня 2019 19:01
ТД_(сміття).docx
25 жовтня 2019 12:52
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003610-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:27
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області (далі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, предмет закупівлі: ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-10-11-003610-b (далі – Закупівля).

Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію. У пункті 11 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно ж підпункту 2.2.1 пункту 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю «Замовник зобов’язаний подати Виконавцю письмову заявку на надання послуг із ліквідації стихійного сміттєзвалища, в якому вказати його розташування».
За таких умов, учаснику на час подання тендерної пропозиції не відомо розташування стихійних сміттєзвалищ, відповідна інформація стане відома лише переможцю закупівлі після укладення договору і отримання відповідної заявки від Замовника, а отже вимога Замовника відповідно до якої «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття» є завідомо неможливою до виконання.
Також зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ».
За таких умов вимога Замовника «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття» є завідомо дискримінаційною, оскільки відповідна вимога ставить учасників в нерівні умови, організації, які є учасниками даної Закупівлі та надають послуги користуючись Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договорів з ТОВ «СОЮЗ» знаходяться в дискримінаційних умовах, оскільки для участі в відповідній Закупівлі вони мають отримати від нього письмове підтвердження.
Також зазначаємо, що відповідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який направить на розгляд компанії в управлінні якої знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», якої заходиться надати транспортну схему вивозу сміття для підтвердження, не встигне його отримати в термін подачі пропозиції для участі в Закупівлі, який є значно меншим, а саме становить 18 днів.

Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Також в Документації, ми виявили вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству. У пункті 10 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Учасник повинен до та після закінчення надання послуг провести геодезичну зйомку, яку мають виконувати сертифіковані спеціалісти».
Згідно підпункту 2.4.7 пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю «Виконавець забов’язаний здійснити до та після закінчення надання послуг геодезичну зйомку».
Предметом Закупівлі (№ UA-2019-10-11-003610-b) є ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, проте Замовником включено вимоги по наданню послуг, які не входять в відповідний предмет Закупівлі, послуги з геодезичної зйомки відповідають коду ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Враховуючи зазначене послуги з геодезичної зйомки не можуть входити в договір предметом якого є ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Також в Документації, ми виявили вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству. Відповідно підпункту 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції міститься вимога наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»
Зазначаємо, що відповідно пункту 13 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу належить до основних функцій Уповноваженого органу.
Згідно пункту 34 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Відповідно абзацу 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
Таким чином Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області є замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а отже при здійсненні закупівель має керуватися Законом України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що консультації з питань закупівель надаються безоплатно Уповноваженим органом.
В свою чергу Замовником Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області, в тендерну документацію включено наступну вимогу «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.», відповідна вимога немає жодного правового обгрунтування і має на меті перекласти витрати Замовника по організації Закупівлі на переможця відповідної Закупівлі.

Також в Документації, а саме пункті Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Ліквідація стихійних сміттєзвалищ повинна відбуватися згідно із графіком та дислокацією, які вказує Замовник.».
Зазначаємо, що Замовником у складі тендерної пропозиції не надано графік та дислокація, що унеможливлює вирахувати затрати на надання відповідної послуги і визначити цінову пропозицію.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункт 11 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі наступного змісту «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття»;
2. Виключити пункт 10 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі наступного змісту «Учасник повинен до та після закінчення надання послуг провести геодезичну зйомку, яку мають виконувати сертифіковані спеціалісти»;
3. Виключити підпункт 2.4.7 пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю наступного змісту «Виконавець забов’язаний здійснити до та після закінчення надання послуг геодезичну зйомку»;
4. Виключити підпункт 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»;
5. Включити до складу Документації графік та дислокацію за якими буде здійснюватися ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 16:44
Доброго дня. Відповідно до Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003610-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:36
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області (далі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, предмет закупівлі: ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-10-11-003610-b (далі – Закупівля).

Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію. У пункті 11 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно ж підпункту 2.2.1 пункту 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю «Замовник зобов’язаний подати Виконавцю письмову заявку на надання послуг із ліквідації стихійного сміттєзвалища, в якому вказати його розташування».
За таких умов, учаснику на час подання тендерної пропозиції не відомо розташування стихійних сміттєзвалищ, відповідна інформація стане відома лише переможцю закупівлі після укладення договору і отримання відповідної заявки від Замовника, а отже вимога Замовника відповідно до якої «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття» є завідомо неможливою до виконання.
Також зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ».
За таких умов вимога Замовника «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття» є завідомо дискримінаційною, оскільки відповідна вимога ставить учасників в нерівні умови, організації, які є учасниками даної Закупівлі та надають послуги користуючись Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договорів з ТОВ «СОЮЗ» знаходяться в дискримінаційних умовах, оскільки для участі в відповідній Закупівлі вони мають отримати від нього письмове підтвердження.
Також зазначаємо, що відповідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який направить на розгляд компанії в управлінні якої знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», якої заходиться надати транспортну схему вивозу сміття для підтвердження, не встигне його отримати в термін подачі пропозиції для участі в Закупівлі, який є значно меншим, а саме становить 18 днів.
Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Також в Документації, ми виявили вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству. У пункті 10 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Учасник повинен до та після закінчення надання послуг провести геодезичну зйомку, яку мають виконувати сертифіковані спеціалісти».
Згідно підпункту 2.4.7 пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю «Виконавець забов’язаний здійснити до та після закінчення надання послуг геодезичну зйомку».
Предметом Закупівлі (№ UA-2019-10-11-003610-b) є ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, проте Замовником включено вимоги по наданню послуг, які не входять в відповідний предмет Закупівлі, послуги з геодезичної зйомки відповідають коду ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Враховуючи зазначене послуги з геодезичної зйомки не можуть входити в договір предметом якого є ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти, що виділяються з місцевого бюджету) - Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Також в Документації, ми виявили вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству. Відповідно підпункту 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції міститься вимога наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»
Зазначаємо, що відповідно пункту 13 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу належить до основних функцій Уповноваженого органу.
Згідно пункту 34 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Відповідно абзацу 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
Таким чином Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області є замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а отже при здійсненні закупівель має керуватися Законом України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що консультації з питань закупівель надаються безоплатно Уповноваженим органом.
В свою чергу Замовником Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області, в тендерну документацію включено наступну вимогу «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.», відповідна вимога немає жодного правового обгрунтування і має на меті перекласти витрати Замовника по організації Закупівлі на переможця відповідної Закупівлі.

Також в Документації, а саме пункті Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі міститься вимога наступного змісту «Ліквідація стихійних сміттєзвалищ повинна відбуватися згідно із графіком та дислокацією, які вказує Замовник.».
Зазначаємо, що Замовником у складі тендерної пропозиції не надано графік та дислокація, що унеможливлює вирахувати затрати на надання відповідної послуги і визначити цінову пропозицію.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити пункт 11 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі наступного змісту «Учасник, в складі тендерної пропозиції має надати транспортну схему вивозу сміття, а також письмове підтвердження організації, яка буде приймати таке сміття»;
2. Виключити пункт 10 Додатку № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі наступного змісту «Учасник повинен до та після закінчення надання послуг провести геодезичну зйомку, яку мають виконувати сертифіковані спеціалісти»;
3. Виключити підпункт 2.4.7 пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю наступного змісту «Виконавець забов’язаний здійснити до та після закінчення надання послуг геодезичну зйомку»;
4. Виключити підпункт 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»;
5. Включити до складу Документації графік та дислокацію за якими буде здійснюватися ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 16:47
будуть внесені зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 18:36
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЛІКАТ" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 1 499 200,00
UAH з ПДВ
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНССЕРВІСБУД" 1 395 000,00
UAH з ПДВ
1 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
04 листопада 2019 11:05
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:02
42) Листи- згоди працівників.PDF
01 листопада 2019 17:02
41) Довідка про працівників.PDF
01 листопада 2019 17:02
40) Лист-згода у разі відмови.PDF
01 листопада 2019 17:02
39) Лист згода учасника.PDF
01 листопада 2019 17:02
38) Лист згода посад.особи.PDF
01 листопада 2019 17:02
37) Паспорт Романенко І.Ф..PDF
01 листопада 2019 17:02
36) Ідент.Код Романенко І.Ф..PDF
01 листопада 2019 17:02
35) Рішення №1.PDF
01 листопада 2019 17:02
34) Наказ про приз. директора.PDF
01 листопада 2019 17:02
33) Свідодство ПДВ.PDF
01 листопада 2019 17:02
32) Витяг з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 17:02
28) Опис документів.PDF
01 листопада 2019 17:02
27) Довідка щодо Статуту.PDF
01 листопада 2019 17:02
23) Довідка про відомості.PDF
01 листопада 2019 17:02
22) Довідка про банк.рахунки.PDF
01 листопада 2019 17:02
21) Довідка щодо печатки.PDF
01 листопада 2019 17:02
18) Інфор. щодо право підпису.PDF
01 листопада 2019 17:02
7) Лист-відгук.PDF
01 листопада 2019 17:02
6) Аналог. договір.PDF
01 листопада 2019 17:02
5) Довідка про анал.договори.PDF
01 листопада 2019 17:02
4) Cвід-ва реєстрації ТЗ.rar
01 листопада 2019 17:02
3) Довідка про МТБ.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 18:45
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:44
1-Реєстр.pdf
04 листопада 2019 18:44
30-Довідка 358.pdf
04 листопада 2019 18:44
25-Довідка Стаття 17.pdf
04 листопада 2019 18:44
24-Довідка рахунок IBAN.pdf
04 листопада 2019 17:40
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:38
34-Довідка 358.pdf
04 листопада 2019 17:38
28-Довідка Стаття 17.pdf
04 листопада 2019 17:38
26-Довідка рахунок IBAN.pdf
04 листопада 2019 17:38
18-Про відсутність ліцензії.pdf
04 листопада 2019 17:38
17-ВН8986АХ тех паспорт (1).pdf
04 листопада 2019 17:38
17 8ТЕХ паспорт SEDDON ATKINSON 0982.pdf
04 листопада 2019 17:38
9-Витяг з реєстру ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 17:38
8-Сканована копія виписки.pdf
04 листопада 2019 17:38
4-Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
04 листопада 2019 13:44
КОД ВОЙТЕНКО К.М. -5.PDF
04 листопада 2019 13:44
9533.PDF
04 листопада 2019 13:44
8918.PDF
04 листопада 2019 13:44
7109.PDF
04 листопада 2019 13:44
6910.PDF
04 листопада 2019 13:44
6910,1.PDF
04 листопада 2019 13:44
6470.PDF
04 листопада 2019 13:44
6310.PDF
04 листопада 2019 13:44
6310.1.PDF
04 листопада 2019 13:44
4473.PDF
04 листопада 2019 13:44
3878_8918.PDF
04 листопада 2019 13:44
3526.PDF
04 листопада 2019 13:44
3351.PDF
04 листопада 2019 13:44
1922.PDF
04 листопада 2019 13:44
1406.PDF
04 листопада 2019 13:44
Дог найма 8918 3878.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог найма 8918 3878.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог найма 8918 3878.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог найма 8918 3878.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог найма 6470 7109.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог найма 6470 7109.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог найма 6470 7109.PDF
04 листопада 2019 13:44
1Дог найма 6470 7109.PDF
04 листопада 2019 13:44
Дог орен6470 1922.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог орен6470 1922.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог орен6470 1922.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог орен6470 1922.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог орен 6310.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог орен 6310.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог орен 6310.PDF
04 листопада 2019 13:44
1Дог орен 6310.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог найму 4473 3351.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог найму 4473 3351.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог найму 4473 3351.PDF
04 листопада 2019 13:44
1Дог найму 4473 3351.PDF
04 листопада 2019 13:44
4Дог орен 3526.PDF
04 листопада 2019 13:44
3Дог орен 3526.PDF
04 листопада 2019 13:44
2Дог орен 3526.PDF
04 листопада 2019 13:44
1Дог орен 3526.PDF
04 листопада 2019 13:44
Технічна специфікація.PDF
04 листопада 2019 13:44
тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ17.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ16.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ15.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ14.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ13.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ12.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ11.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ10.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ9.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ8.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ7.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ6.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ5.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ4.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ3.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ2.PDF
04 листопада 2019 13:44
СТ1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол4.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол4.1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол3.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол_2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Протокол_1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Паспорт Войтенко К.М. -6.PDF
04 листопада 2019 13:44
Паспорт Войтенко К.М. -4.PDF
04 листопада 2019 13:44
Паспорт Войтенко К.М. -3.PDF
04 листопада 2019 13:44
Паспорт Войтенко К.М. -2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Паспорт Войтенко К.М. -1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Опис.PDF
04 листопада 2019 13:44
Наказ.PDF
04 листопада 2019 13:44
Лист-Гарантія.PDF
04 листопада 2019 13:44
договір -Союз.PDF
04 листопада 2019 13:44
Договір союз -3.PDF
04 листопада 2019 13:44
договір союз -2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Договір с Трйд Конс стр 1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Договір с Трейд Конс ср2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Довідка учасник не банкрут.pdf
04 листопада 2019 13:44
Довідка про код доступу.PDF
04 листопада 2019 13:44
Довідка про заборгованість.PDF
04 листопада 2019 13:44
Довідка про довкілля.PDF
04 листопада 2019 13:44
Довідка про винагороду.PDF
04 листопада 2019 13:44
Гарантійний лист2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Гарантійний лист1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Гарантійний лист.PDF
04 листопада 2019 13:44
Гарантій лист про санкції.PDF
04 листопада 2019 13:44
Гарантій лист про санкції 2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Відгук.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст6.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст5.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст4.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст3.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст2.PDF
04 листопада 2019 13:44
Витяг ст1.PDF
04 листопада 2019 13:44
Акт с Трейд Конс.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:48
27 геолокація.pdf
04 листопада 2019 16:43
16 Виписка з ЄДРЮОФОП копія.pdf
04 листопада 2019 16:43
12 Паспорт копія.pdf
04 листопада 2019 16:43
19 Лист пояснення.pdf
04 листопада 2019 16:43
19лист щодо ліцензії.pdf
04 листопада 2019 16:43
14 Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 16:43
21 Згода учасника.pdf
04 листопада 2019 16:43
18 Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 16:43
15 Лист - пояснення.pdf
04 листопада 2019 16:43
10 Технічна спеціфікація.pdf
04 листопада 2019 16:42
6Відгук Визир.джерело.pdf
04 листопада 2019 16:42
6Відгук АСО.pdf
04 листопада 2019 16:42
3 Лист гарантія.pdf
04 листопада 2019 16:42
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЛІКАТ"

ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ТРАНССЕРВІСБУД"

Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЛІКАТ"
#32898057
Відхилено 980 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 20:17
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2234403187
Відхилено 997 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:37
ТОВ "ТРАНССЕРВІСБУД"
#41121647
Відхилено 1 197 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:14
Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович
#2797702939
Відхилено 1 487 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 18:06

Документи

12 листопада 2019 20:17
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:16
ПРОТОКОЛ відхилення 1.docx
05 листопада 2019 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2019 10:37
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 листопада 2019 10:34
ПРОТОКОЛ відхилення 2.docx

Документи

20 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 листопада 2019 16:12
ПРОТОКОЛ відхилення 3.docx

Документи

22 листопада 2019 18:06
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2019 18:02
ПРОТОКОЛ відхилення 4.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 18:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі