Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22704183 |
Вебсайт: | http://kharkivosvita.net.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Тютюнник Олена 380999803352 golke.helen@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 13 831 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 156,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 16:25 |
Додатки_5-9.doc | |
13 липня 2020 16:25 |
Додатки_1-4.doc | |
13 липня 2020 16:25 |
Тендерна документація 132.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000024 ● 2fa8c29af38547339172d211ffd8c4bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
6 UA-2020-07-13-003524-b 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент освіти Харківської міської ради (далі – Замовник) надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі -ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.08.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. У зв’язку з цим повідомляємо, що на момент подачі оголошення про проведення відкритих торгів, як на електронних майданчиках, на яких Замовник розміщує інформацію, так і на веб-порталі уповноваженого органу, відсутнє поле «інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». У свою чергу, ця обставина унеможливлює виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, до оголошення про проведення відкритих торгів доданий файл з Тендерною документацією, в якій зазначена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРРЕМБУДСЕРВІС-2016» умовам Тендерної документації. У довідці, наданій ТОВ «УКРРЕМБУДСЕРВІС-2016», про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.07.2020 № 15 відсутня будь-яка інформація про наявність в Учасника орендованої будівельної техніки. Крім того, в наданому у складі Тендерної пропозиції ТОВ «УКРРЕМБУДСЕРВІС-2016», гарантійному листі щодо обладнання та матеріально-технічної бази від 24.07.2020 № 16, відсутній перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору, які плануються для залучення, у разі укладання Договору за результатами торгів. У зв’язку з цим повідомляємо, що згідно пункту 1 розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності Тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, наведеною у Додатку 3 до Тендерної документації. У примітці Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, якщо в Учасника на момент подачі Тендерної пропозиції немає всього переліку обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору, він надає гарантійний лист щодо можливості їх залучення, у разі укладання Договору за результатами торгів. ТОВ «УКРРЕМБУДСЕРВІС-2016» надало у складі Тендерної пропозиції довідку від 24.07.2020 № 15. Ця довідка містить всю необхідну інформацію передбачену Додатком 3 до Тендерної документації, а саме: найменування та тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази, підстава користування, кількість наявних одиниць. Крім того, Учасник надав гарантійний лист від 24.07.2020 № 16 про те, що при необхідності, у разі укладання Договору за результатами торгів, залучатиме додаткове обладнання, будівельні машини та механізми а також іншу матеріально-технічну базу, необхідні для виконання умов Тендерної документації та Договору про закупівлю. Тобто, Учасник виконав умови Тендерної документації в повному обсязі. Слід зазначити, що у Тендерній документації не було встановлено вимог щодо обов’язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази всіх машин та механізмів, зазначених у відомості ресурсів. Крім цього, Тендерною документацією не було передбачено необхідності зазначення у гарантійному листі переліку обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору, які плануються для залучення, у разі укладання Договору за результатами торгів. На підставі зазначеного вище, Учасник жодним чином не порушив умови Тендерної документації. Разом з тим маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. В рішенні зазначається про відсутність порушень у Тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що Тендерна документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. Слід зазначити, що згідно діючого законодавства України не заборонено додатково залучати машини та механізми (наприклад: шляхом укладання договорів оренди, договорів надання послуг) для виконання зобов’язань за Договором. Також, Учаснику не заборонено залучати субпідрядні організації, менше, ніж 20% (без оприлюднення інформації про субпідрядників у Тендерній пропозиції) від вартості Договору. У зв’язку з зазначеним вище, дії Замовника в частині оприлюднення оголошення про проведення торгів та визначення переможця торгів не суперечать законодавству України.
2020-09-02 10:58:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРРЕМБУДСЕРВІС-2016" #37948657 |
Переможець |
11 879 991,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:59
|
ХЗШ№132 ДЦ, ДА.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:58
|
132.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:58
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:28
|
ДУ132Ш.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 10:28
|
132ШТ.pdf | укладений |
14 серпня 2020 10:26
|
ДЦ.pdf | укладений |
14 серпня 2020 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | № 132 ШТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | № 132 ШТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |