Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області
(Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
2 216 726,00 UAH
UA-2023-09-04-013272-a ● a742f881a45d4be2a492dd8c7c3170a9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ігор Вихор +380669877115 silraga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 13:28 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 216 726,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 167,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17584, Україна, Чернігівська область, смт Линовиця Прилуцького району, вул. Якова де Бальмена, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 08:51 |
Додаток 3 Технічне завдання відповідно до ПКД.docx | |
06 вересня 2023 08:37 |
Тендерна документація.docx | |
04 вересня 2023 20:53 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
04 вересня 2023 20:53 |
Експертиза кошторису.pdf | |
04 вересня 2023 20:53 |
3_СД_ССР Зведений КР.rtf | |
04 вересня 2023 20:53 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
04 вересня 2023 20:53 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
04 вересня 2023 20:53 |
РП 594.23 креслення.pdf | |
04 вересня 2023 20:53 |
Фасад школи.pdf | |
04 вересня 2023 20:53 |
Дефектний акт.pdf | |
04 вересня 2023 20:53 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx | |
04 вересня 2023 20:53 |
ПЗ Линовиця ВІКНА школа 08.05.23.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За тендером - UA-2023-09-04-013272-a
Дата подання: 05 вересня 2023 12:04
Дата відповіді: 06 вересня 2023 08:33
Доброго дня.
В проекті, та в Додатку 3, Технічні завдання,
- влаштування внутрішніх укосів виконати, попередньо демонтувавши фрагменти існуючої штукатурки, розчиновою сумішшю "Ceresit CT 85", потім шпатлювання шпатлівкою фінішною "Ceresit CT 127", після чого покрити грунтовкою "Ceresit CT 17 Super" і пофарбувати акриловою фарбою "Ceresit CT 42". Поточний ремонт буде виконуватися в одну чергу.
Суміш "Ceresit CT 85" - Суха суміш Ceresit СТ 85 призначена для приклеювання пінополістирольних плит і улаштування гідрозахисного армованого шару при утепленні фасадів будівель і споруд. Ефективна для приклеювання декоративних елементів із пінополістиролу всередині та зовні будівель.
Але ніяк не підходить для нанесення на відкоси. Прошу замінити на другу суміш яка підходить для штукатурення відкосів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Ceresit CT 85" може бути замінено за погодженням з службою авторського нагляду на штукатурка цементна Сеresit
щодо строку подання пропозицій
Дата подання: 05 вересня 2023 21:48
Дата відповіді: 06 вересня 2023 08:39
Шановний Замовнику, Тендерна документація містить інформацію, що "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10:00 год. 25.07.2023 р." Будь ласка вкажіть реальний кінцевий строк подання пропозицій
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10:00 год. 12.09.2023, тендерну документацію відкореговано
щодо термінів проведення ремонту
Дата подання: 05 вересня 2023 21:55
Дата відповіді: 06 вересня 2023 08:55
Шановний Замовнику, Додаток 3 до ТД містить інформацію, що "Поточний ремонт буде проводитися в період літніх канікул учнів." тоді як відповідно до проєкту строк дії договору вказано "до 31 грудня 2023 року." Надайте роз'яснення щодо можливості проведення ремонтних робіт в осінньо -зимовий період (вересень-грудень 2023 року).
Відповідь: Поточний ремонт в школі буде проводитися в період осінніх канікул учнів (спочатку планувалося проведення ремонту під час літніх канікул), заміну вікон потрібно провести в період осінніх канікул з 24.10.2023 по 30.10.2023 та завершити всі роботи по поточному ремонту не пізніше 30.11.2023. Додаток 3 до ТД відкореговано.
Строк дії договору вказано "до 31 грудня 2023 року", що передбачає проведення всіх розрахунків до вказаної дати до завершення бюджетного року, але п.1.4. проєкту договору визначає: строки виконання Робіт: до 30.11.2023 року
Строк дії договору вказано "до 31 грудня 2023 року", що передбачає проведення всіх розрахунків до вказаної дати до завершення бюджетного року, але п.1.4. проєкту договору визначає: строки виконання Робіт: до 30.11.2023 року
Технічні характеристики вікон
Дата подання: 06 вересня 2023 09:42
Дата відповіді: 07 вересня 2023 09:16
1. В документації проектної організації прописано К опору теплопередачі 0,75 м2*К/ Вт віконних блоків і це подається як досягнення рекомендованої фірми виробника яку рекомендує проектант і ця документація затверджена в 2023 році.. Насправді з З 1 вересня 2022 року набула чинності низка державних будівельних норм, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі. Зокрема: - ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» - ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення».
• Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
• Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей
• Впроваджено енергетичне маркування
• Введена вимога використання «дитячих» замків
Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»
Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]: Просимо привести документацію у відповідність до вимог ДБН та ДСТУ.
2. В конструкціях № 1, 2, 3, 4 склопакети мають розмір більше 2,7 м2 що недопустимо з точки зору виробників металопластикових вікон. Такі розміри програмні розрахункові комплекси навідь не прораховують, Склопакети таких розмірів руйнуються (злипання скла) це обмеження викликано технічними особливостями скла 4 мм, тому необхідно зробити заміну скла 4 мм на 6 мм, або змінити конфігурацію віконних блоків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в пояснювальній записці до ПКД, аркуш ПЗ-№4, зазначено: Відповідно до табл.З ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель" та вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 «Настанова щодо проектування і улаштування вікон та дверей» і ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» світлопрозорі огороджувальні конструкції для 1-ої кліматичної зони нормативне значення опору теплопередачі віконного блоку повинно мати значення не менше R(q min) - 0,75 м2, а тому може становити 0,92 м2 К/Вт і більше, що не суперечить ПКД.
В робочому проєкті "РП 594.23 креслення" арк. 10 містяться зміни щодо улаштування віконних конструкцій 1,2,3,4 через зєднувач
В робочому проєкті "РП 594.23 креслення" арк. 10 містяться зміни щодо улаштування віконних конструкцій 1,2,3,4 через зєднувач
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-04-013272-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 14 вересня 2023 20:54
Неправомірне визнання переможцем
Протокольним рішенням Замовника від 14.09.2023р. ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" визнано переможцем закупівлі.
Ми категорично не погоджуємось із вказаним рішенням Замовника та вимагаємо його скасувати з огляду на наступне.
1. Тендерною документацією передбачено, що учасниками надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
Учасник НЕ НАДАВ сертифікати, протоколи, висновки СЕС на фурнітуру, а також протокол випробувань на віконний блок.
Отже, учасник НЕ НАДАВ документи про технічні, якісні характеристики (документи відсутні), що є підставою для відхилення тендерної пропозиції БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
2. Додаток 5 передбачає: Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені уповноваженої особи на підписання документів пропозиції, договору , А ТАКОЖ НА ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКИХ МІСТИТЬСЯ В ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ.
У складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
3. Учасник не надав Гарантійний лист у довільній формі, що, у разі перемоги у процедурі закупівлі, у учасника будуть в наявності на момент початку виконання робіт згідно з обсягами робіт, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, зазначені у довідці.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
У випадку ігнорування вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Ми категорично не погоджуємось із вказаним рішенням Замовника та вимагаємо його скасувати з огляду на наступне.
1. Тендерною документацією передбачено, що учасниками надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
Учасник НЕ НАДАВ сертифікати, протоколи, висновки СЕС на фурнітуру, а також протокол випробувань на віконний блок.
Отже, учасник НЕ НАДАВ документи про технічні, якісні характеристики (документи відсутні), що є підставою для відхилення тендерної пропозиції БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
2. Додаток 5 передбачає: Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені уповноваженої особи на підписання документів пропозиції, договору , А ТАКОЖ НА ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКИХ МІСТИТЬСЯ В ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ.
У складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
3. Учасник не надав Гарантійний лист у довільній формі, що, у разі перемоги у процедурі закупівлі, у учасника будуть в наявності на момент початку виконання робіт згідно з обсягами робіт, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, зазначені у довідці.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
У випадку ігнорування вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2023 10:49
Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або 2 скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2023-09-04-013272-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ", Код ЄДРПОУ:37280567
Дата подання: 18 вересня 2023 12:56
неправомірна дискваліфікація
Протокольним рішенням Замовника № 85 від 15.09.2023р. ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" (Учасник) було дискваліфіковано. Ми категорично не погоджуємось із вказаним рішенням Замовника та вимагаємо його скасувати з огляду на наступне.
1. Тендерною документацією передбачено, що учасниками надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру. Учасник НАДАВ сертифікати, протоколи, висновки СЕС на фурнітуру, а також протокол випробувань на віконний блок. ( скріншот з майданчику та архів з завантаженими сертифікатами додається);
2. Додаток 5 передбачає: Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені уповноваженої особи на підписання документів пропозиції, договору , А ТАКОЖ НА ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКИХ МІСТИТЬСЯ В ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ. У складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних, що не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3. Учасник не надав Гарантійний лист у довільній формі, що, у разі перемоги у процедурі закупівлі, у учасника будуть в наявності на момент початку виконання робіт згідно з обсягами робіт, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, зазначені у довідці, що не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
У випадку ігнорування вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
1. Тендерною документацією передбачено, що учасниками надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру. Учасник НАДАВ сертифікати, протоколи, висновки СЕС на фурнітуру, а також протокол випробувань на віконний блок. ( скріншот з майданчику та архів з завантаженими сертифікатами додається);
2. Додаток 5 передбачає: Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені уповноваженої особи на підписання документів пропозиції, договору , А ТАКОЖ НА ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКИХ МІСТИТЬСЯ В ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ. У складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних, що не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3. Учасник не надав Гарантійний лист у довільній формі, що, у разі перемоги у процедурі закупівлі, у учасника будуть в наявності на момент початку виконання робіт згідно з обсягами робіт, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації, всі необхідні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, зазначені у довідці, що не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника БЕЗ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ПРОТЯГОМ 24 УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
У випадку ігнорування вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2023 16:18
Тендерною документацією передбачено, що учасниками надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
Завантажений файл ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" "сертифікати.zip" не містить повного пакету документів передбачених тендерною документацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Таким чином, вважаємо правомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Завантажений файл ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" "сертифікати.zip" не містить повного пакету документів передбачених тендерною документацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Таким чином, вважаємо правомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
1 704 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
1 705 092,98
UAH з ПДВ
|
1 705 092,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
1 877 700,00
UAH з ПДВ
|
1 877 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #37280567 |
Рішення скасоване |
1 704 090,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 10:32
|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #37280567 |
Відхилено |
1 704 090,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 10:46
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Переможець |
1 705 092,98
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 11:17
|
дод угода 5 семидар.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:17
|
дод угода семидар.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:15
|
дод угода симедар.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 08:23
|
дод угода 3 вікна двері.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 08:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:38
|
дод угода 2 вікна двері.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:35
|
протокол.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 16:03
|
дод угода вікна двері.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 20:08
|
договір 1 вікна двері.pdf | укладений |
26 вересня 2023 20:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, за змістом додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку надання послуг на підставі протокольного рішення замовника про зміну технології надання послг та внесення відповідних змін до проектно-кошторисної документації без зміни договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю у разі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю у звязку з об’єктивними обставинами повязаними із затримкою фінансування витрат замовника без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |