Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 53 958 050,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 16:20 |
6118-20-ВТ_ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000042 ● 1143c1f6fd31485bbc34cf285d48718b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-08-11-001876-c 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-29 15:07:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС» (2-етап) (СРV за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-11-001876-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наданням підтвердних документів з наступного питання:
З яких підстав в електронній системі закупівель при оприлюдненні додатку «Договірна ціна» до договору від 17.09.2020 № 46-122-01-20-10008 не розміщено усі розшифровки (обґрунтування) складників ціни, як це передбачено умовами додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-02 12:08:06
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Пунктом 3 Додатку 1 до тендендерної документації визначено надання переможцем процедури закупівлі розшифровки (обгрунтування) складників ціни при укладанні договору. Дана вимога виконана, оскільки обгрунтуванням складників ціни є розрахунки (№№1-4 «Прямі витрати та загальновиробничі витрати»; №8 «Інші супутні витрати»; №9 «Розрахунок прибутку»; №10 «Кошти на покриття адміністративних витрат»). Зазначені витрати відображені в договірній ціні договору, мають вартісні показники та оприлюднені в електронній системі закупівель разом з додатком «Договірна ціна» в складі договору.
Договірна ціна закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: "Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС" (2-етап)» складена переможцем процедури в програмному комплексі АВК, яка автоматично формує номенклатуру витрат договірної ціни.
Обгрунтування - Розрахунки №5, №6, №7, №11, №12, №13, які зазначаються в договірній ціні договору, не мають вартісного показника (тобто «-»), дані витрати в ціні договору не враховуються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-06 16:47:33
Ухвала від 03.11.2020 по справі №640/26913/20
Ухвала окружного адміністративного суду міста Києва від 03.11.2020 по справі №640/26913/20 (закупівля №UA-2020-08-11-001876-c)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». При цьому в пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції».
2020-10-21 16:15:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16236/001 |
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Документи:
30 жовтня 2020 16:52
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2020 16:51
|
квитанція.pdf |
30 жовтня 2020 16:51
|
позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" |
53 668 050,00
UAH
|
53 668 050,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
53 718 100,00
UAH
|
53 718 100,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" #36699380 |
Переможець |
53 668 050,00
UAH
|
01 вересня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 11:12
|
6118-20-ВТ_ДУ3.pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 10:01
|
6118-20-ВТ_ДУ_2.pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 16:48
|
6118-20-ВТ_ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 16:10
|
Договір 46-122-01-20-10008 від 17.09.2020.pdf | укладений |
18 вересня 2020 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: зміна строку виконання робіт (закінчення робіт – 30 червня 2022 р.) та продовження терміну дії договору до 31.03.2023 р. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-10008 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. Випадки для внесення змін: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-10008 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору та внесення змін до відомості об'ємів будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-10008 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |