Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128
Очікувана вартість
9 800 132,00 UAH
UA-2023-12-01-014307-a a6a50ec0211d403e9d5d0eef6b017da4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференчук Ірина Анатоліївна

+380486365185 centr3zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33113264
Вебсайт: https://3scshr.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 66161, Україна , Одеська обл., село Білине, вул.Привокзальна, 78
Контактна особа: Ференчук Ірина Анатоліївна
+380486365185
centr3zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2023 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2023 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2023 13:06
Початок аукціону: 11 грудня 2023 13:06
Очікувана вартість: 9 800 132,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 000,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердження “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, враховуючи Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.12.2020 р. № 462, та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою забезпечення потреб, відповідно бюджетного фінансування, за нагальної потреби, оскільки двічі відкриті торги не відбулись
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66410, Україна, Одеська область, с.Жеребкове, вул.Арсенальна,128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-23-000005 ● f9760122dd4c46f981f17cc921130f96
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 лютого 2024 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.02.2024 № 21

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 №21

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-01-014307-a 01.12.2023
3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-29 12:13:49

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a), проведеної 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-04 11:57:24

надання пояснення 3 СЦШР ДСНС України

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) від 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій які обґрунтувують розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

На виконання вказаної вимоги надаю наступну інформацію:

1. Обґрунтувати розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначити його очікувану вартість можливо за результатом проведених відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2023-08-12-000135-a) закупівлі послуг з “Розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту : «Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
Проектно-кошторисна документація складена та затверджена переможцем ВТзО ТОВ ФІРМА "АРХІТЕКТОН" (Код ЄДРПОУ: 13318790), відповідно чого складений експертний звіт № 04-07-0401 від 18 жовтня 2023 (долучено до протоколу файл «ex01_6122-1470-9728-1771_20231018120836»). Затверджена вартість капітального ремонту складає 10 010 934,00 грн, але так як у склад цієї вартості включені кошти на здійснення технічного нагляду та експертизи, тому оголошено відкриті торги на суму 9 800 132,00 грн.

2. Надаємо посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) -
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/4/1/9/0/0/ua-2023-12-01-014307-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/7/ua-2023-11-13-011915-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/8/ua-2023-11-13-011915-a-texnicne-zavdanniadoc.pdf

Виконання 3 СЦШР ДСНС України завдань щодо здійснення комплексу заходів із запобігання, реагування та ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, передбачає навчання особового складу та вдосконалення вмінь та навичок, - що можливо шляхом здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, а саме: ремонт навчальних приміщень тощо.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що вказані заходи передбачають приведення до належного стану будівель та споруд Центру. При проведенні закупівлі, уповноваженою особою дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаної вимоги: 1. Внести зміни та викласти п.16.1 Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції «16.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт. Гарантійний строк переривається на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.». Внести зміни та викласти Розділ ХХІV. Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції: «Невід’ємними частинами цього Договору є договірна ціна, календарний план робіт та план фінансування виконання робіт»

2024-03-20 15:06:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що при укладанні договору від 19.12.2023 № 813 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови № 668.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" 9 799 932,00
UAH з ПДВ
9 099 999,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВРОРА" 9 800 000,00
UAH з ПДВ
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 16:57
Електронний підпис
14 грудня 2023 13:59
Довідка на ТОВ
14 грудня 2023 13:59
Довідка керівник
14 грудня 2023 13:59
Довідка НАЗК на ТОВ
14 грудня 2023 13:59
Довідка НАЗК керівник
08 грудня 2023 17:03
Електронний підпис
08 грудня 2023 17:00
19. ВИТЯГ з ЄДР.pdf
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ЗВВ.xls
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ДЦ_3.xls
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ОК_02-01.xls.p7s
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls.p7s
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls.p7s
08 грудня 2023 17:00
310_ДЦ_ВОБ.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ПВР.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ОК_02-01_2.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ОК_02-01.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК3_02-01-013.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls
08 грудня 2023 16:59
39. Фін.звітність 2022.PDF
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ДЦ_4.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ДЦ_2.xls
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ВОБ.xls
08 грудня 2023 16:59
310.imd
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ПВР.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ОК_02-01_2.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК3_02-01-013.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
08 грудня 2023 16:59
310.imd.p7s
08 грудня 2023 16:59
РЕЄСТР.PDF
08 грудня 2023 16:59
14.3 КБ-3.PDF
08 грудня 2023 16:59
14.2. КБ-2в.PDF
08 грудня 2023 16:59
48. Довідка РФ_ РБ.PDF
08 грудня 2023 16:59
44. Проєкт договору.PDF
08 грудня 2023 16:59
8. Опис до СТАТУТУ.PDF
08 грудня 2023 16:59
5. Рішення 02.pdf
08 грудня 2023 16:59
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

08 грудня 2023 20:03
Електронний підпис
08 грудня 2023 20:03
Електронний підпис
08 грудня 2023 18:39
СТАТИСТИКА.pdf
08 грудня 2023 18:39
Р_шення №4.pdf
08 грудня 2023 18:39
Реєстр документів.pdf
08 грудня 2023 12:07
лицензия.PDF
07 грудня 2023 19:33
Електронний підпис
07 грудня 2023 19:33
Електронний підпис
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-010.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-04.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-06.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-07.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-03.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ССР.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ВРПОД.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-02.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-013.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_прибуток.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-08.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ВОБ.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-05.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-09.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-012.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_загальновир.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ДЦ_ЛС1_02-01-011.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
u_451_ адиін.rtf.p7s
07 грудня 2023 19:31
Договірна ціна.pdf
07 грудня 2023 19:31
Додаток 1.pdf
07 грудня 2023 19:31
Наказ ШР.PDF
07 грудня 2023 19:31
Довідка співпраця.pdf
07 грудня 2023 19:31
рішення №5 КВЕД.pdf
07 грудня 2023 19:31
Довідка загальна.pdf
07 грудня 2023 19:31
витяг_пдв.pdf
07 грудня 2023 19:31
Реєстр.pdf
07 грудня 2023 19:31
довідка про рахунок.pdf
07 грудня 2023 19:31
Дозвіл держ.праця.pdf
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Лісовий.pdf
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Черних.pdf
07 грудня 2023 19:31
Лист пожежна ліцензія.pdf
07 грудня 2023 19:31
Выписка ЕДР ФОП Окунь.pdf
07 грудня 2023 19:31
держ.праця2.pdf
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Леденчук.pdf
07 грудня 2023 19:31
Довідка_НАЗК.pdf
07 грудня 2023 19:31
Витяг Окунь.pdf
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Сусло.pdf
07 грудня 2023 19:31
Витяг ЄДР 10.11.23.pdf
07 грудня 2023 19:31
Накази Аврора.pdf
07 грудня 2023 19:31
vytiah_pro_nesudymist_vid_2023-11-06.pdf
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Грицуняк.pdf
07 грудня 2023 19:31
наказ_на_директора.pdf
07 грудня 2023 19:31
Довідка-супровід.pdf
07 грудня 2023 19:31
держ.праця3.pdf
07 грудня 2023 19:31
Фін звіт-1.PDF
07 грудня 2023 19:31
Штатний розклад.PDF
07 грудня 2023 19:31
Договір ЦПВ Слуцький.pdf
07 грудня 2023 19:31
Статут.pdf
07 грудня 2023 19:31
КБ3_червень.pdf
07 грудня 2023 19:31
КБ3_грудень.pdf
07 грудня 2023 19:31
Лист Продінвес.pdf
07 грудня 2023 19:31
Додаток 5.pdf
07 грудня 2023 19:31
КБ3_липень.pdf
07 грудня 2023 19:31
Акти_КБ2_грудень.pdf
07 грудня 2023 19:31
Акти_КБ2В_червень.pdf
07 грудня 2023 19:31
Акти_КБ2_липень.pdf
07 грудня 2023 19:31
КБ3_липень2.pdf
07 грудня 2023 19:31
Додаток 3.pdf
07 грудня 2023 19:31
Суд_експертиза.pdf
07 грудня 2023 19:31
Довідка Аврора_Бінеф.pdf
07 грудня 2023 19:31
Додаток 4.pdf
07 грудня 2023 19:31
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВРОРА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
#42294592
Переможець 9 099 999,90
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 14:24

Документи

13 грудня 2023 14:25
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 14:24
Електронний підпис
13 грудня 2023 14:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2023 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
#42294592
9 099 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2023 14:25
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 14:24
Електронний підпис
13 грудня 2023 14:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2024 11:39
ДУ_4_461_Затишний дім.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 11:25
Електронний підпис укладений
29 серпня 2024 09:20
ДУ 3_375_ЗатишнийДім_продовження строків.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 09:15
Електронний підпис укладений
20 березня 2024 14:47
протокол щодо внесення змін.pdf зміни до договору
20 березня 2024 14:46
ДУ 2 108_ЗатишнийДім_.pdf зміни до договору
20 березня 2024 14:45
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 11:57
ДУ_1 851 Затишний дім.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 22:49
Договірна ціна.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 22:48
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 12:19
Договір укладений
19 грудня 2023 12:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128 1 послуга 9 099 999,90
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: б-н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з сприятливими погодними умовами та можливістю виконання Підрядником більшого об'єму робіт у 2023 році, Сторони дійшли згоди викласти п.5.1. розділу 5 Ціна договору у такій редакції : Загальна вартість робіт, погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів складає 9 099 999,90 грн. Вартість робіт яку доручається підряднику для виконання у 2023 р становить 2637371,00 в т.ч.ПДВ, із коштів державного бюджету; 2024 році становить 6462628,90 грн в т.чюПДВ із коштів державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаної вимоги: 1. Внести зміни та викласти п.16.1 Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції «16.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт. Гарантійний строк переривається на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.». Внести зміни та викласти Розділ ХХІV. Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції: «Невід’ємними частинами цього Договору є договірна ціна, календарний план робіт та план фінансування виконання робіт»
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, обумовлені договором № 813 від 19.12.2023 р. (далі – Договір), календарним планом робіт (Додаток № 2 до Договору), уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.1. Розділу VІІ. Договору «Виконання робіт (терміни і умови їх перегляду)» та викласти його в редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, складає 312 календарних днів і визначається календарним планом робіт.». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний план робіт» до Договору та викласти його у редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/375
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, обумовлені договором № 813 від 19.12.2023 р. (далі – Договір), календарним планом робіт (Додаток № 2 до Договору), уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.1. Розділу VІІ. Договору «Виконання робіт (терміни і умови їх перегляду)» та викласти його в редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, складає 344 календарних днів і визначається календарним планом робіт.». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний план робіт» до Договору та викласти його у редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/461
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128 1 9 099 999,90
UAH з ПДВ