Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення по Дніпропетровській області)
45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Services on current small repair of highways of the general use of the state value across the Dnipropetrovsk region)
Очікувана вартість
554 585 954,00 UAH
UA-2020-12-01-007216-c a5d4638ef6944a8b8f3f71686bb19fd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast
National ID: 25843931
Contact point: Svizinska Hanna Anatolyevna
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2021 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 14:59
Очікувана вартість: 554 585 954,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 772 929,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16637500 UAH
Publication date: 01 грудня 2020 17:33
Enquiries until: 26 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 січня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 554 585 954 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 772 930 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 16 637 500,00 грн. (шістнадцять мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The amount of security for the tender offer is 3.0% of the expected purchase price, namely UAH 16,637,500.00. (sixteen million six hundred thirty-seven thousand five hundred hryvnias 00 kopecks.)The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and signature authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds for returning the tender security.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2814.2 кілометри
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення по Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільні дороги загального користування державного значення, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services on current small repair of highways of the general use of the state value across the Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику до кінця звітного місяця, шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 71
Надання послуг Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється у розмірі до 30% від річної вартості договору в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2». Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:33
Проєкт договору пот. дрібний 2021-2023. 2).docx
01 грудня 2020 17:33
ТД поточний дрібний 2021-2023.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2021
UA-2020-12-01-007216-ca5d4638ef6944a8b8f3f71686bb19fd3
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:12

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 11:14
Електронний підпис
22 січня 2021 11:12
Довідки за ст. 17.pdf
22 січня 2021 11:12
public_doc.pdf
22 січня 2021 11:12
public_doc.p7s
05 січня 2021 15:26
Електронний підпис
05 січня 2021 15:26
Електронний підпис
05 січня 2021 13:57
4. Проект договору.pdf
05 січня 2021 13:57
2.3. Наявність досвіду.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.7. Машиністи ДТМ.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.6. Машиністи котка.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.3. Машиністи фрези.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.2. Водії.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.1. ІТР.pdf

Документи

Публічні документи

05 січня 2021 14:54
Електронний підпис
05 січня 2021 14:54
Електронний підпис
05 січня 2021 14:47
Банківська гарантія.7z
05 січня 2021 14:47
Витяг з ЄДР (копія).pdf
05 січня 2021 14:47
Сертифікат ISO 9001.pdf
05 січня 2021 14:47
Ліцензія ПБС.PDF
05 січня 2021 14:47
Довідка про підпис.pdf
05 січня 2021 14:47
Проект договору.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-12-01-007216-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: В процесі розгляду ТОВ "ШБУ-77" виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Зазначити щомісячний обсяг поставки ЩМАС 2. Відсутній акт від 27 грудня 2019. 3. Відсутні накази на Добоні І.І., Фролова В.В., Горіна В.В. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2.3 до тендерної документації у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт 3)Згідно додатку 2.6 до тендерної документації : Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт) та довідка (-ки) про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт); 4)Згідно додатку 2.5. до тендерної документації учасник долучає до тендерної пропозиції копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 5) На підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен долучити шляхом завантаження до тендерної пропозиції такі документи: Згідно додатку 2.3 до тендерної документації у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця 6)Згідно додатку 2.6 до тендерної документації : Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) від 27 грудня 2019р. 7) Згідно додатку 2.5. до тендерної документації учасник долучає до тендерної пропозиції копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Долучити накази на Добоні І.І., Фролова В.В., Горіна В.В.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 17:29
Електронний підпис
14 січня 2021 17:29
Електронний підпис
14 січня 2021 17:27
9 Довідка наявність АБЗ
14 січня 2021 17:27
37 Наказ Добоні
14 січня 2021 17:27
38 Наказ Фролов
14 січня 2021 17:27
39 Наказ Горін
05 січня 2021 16:53
Електронний підпис
05 січня 2021 16:53
Електронний підпис
05 січня 2021 16:24
51 Реєстр.PDF
05 січня 2021 16:24
47 Технічне завдання.PDF
05 січня 2021 16:24
46 Оригінал ліцензії.pdf
05 січня 2021 16:24
37 Доручення.PDF
05 січня 2021 16:24
35 Копія Статуту.PDF
05 січня 2021 16:24
33 Проєкт договору.PDF
05 січня 2021 16:24
28 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
05 січня 2021 16:24
28 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
05 січня 2021 16:24
27 Копія дог._26 з ДУ.pdf
05 січня 2021 16:24
25 Паспорт Асофроніє.pdf
05 січня 2021 16:24
23 Копії наказів_ ЦПУ.rar
05 січня 2021 16:24
2 Довідка техніка.PDF
05 січня 2021 16:24
1 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 533 520 000,00
UAH з ПДВ
527 974 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 540 000 000,00
UAH з ПДВ
533 509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 543 494 250,00
UAH з ПДВ
533 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 11:14
Електронний підпис
22 січня 2021 11:12
Довідки за ст. 17.pdf
22 січня 2021 11:12
public_doc.pdf
22 січня 2021 11:12
public_doc.p7s
05 січня 2021 15:26
Електронний підпис
05 січня 2021 15:26
Електронний підпис
05 січня 2021 13:57
4. Проект договору.pdf
05 січня 2021 13:57
2.3. Наявність досвіду.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.7. Машиністи ДТМ.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.6. Машиністи котка.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.3. Машиністи фрези.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.2. Водії.pdf
05 січня 2021 13:57
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 17:29
Електронний підпис
14 січня 2021 17:29
Електронний підпис
14 січня 2021 17:27
9 Довідка наявність АБЗ
14 січня 2021 17:27
37 Наказ Добоні
14 січня 2021 17:27
38 Наказ Фролов
14 січня 2021 17:27
39 Наказ Горін
05 січня 2021 16:53
Електронний підпис
05 січня 2021 16:53
Електронний підпис
05 січня 2021 16:24
51 Реєстр.PDF
05 січня 2021 16:24
47 Технічне завдання.PDF
05 січня 2021 16:24
46 Оригінал ліцензії.pdf
05 січня 2021 16:24
37 Доручення.PDF
05 січня 2021 16:24
35 Копія Статуту.PDF
05 січня 2021 16:24
33 Проєкт договору.PDF
05 січня 2021 16:24
28 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
05 січня 2021 16:24
28 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
05 січня 2021 16:24
27 Копія дог._26 з ДУ.pdf
05 січня 2021 16:24
25 Паспорт Асофроніє.pdf
05 січня 2021 16:24
23 Копії наказів_ ЦПУ.rar
05 січня 2021 16:24
2 Довідка техніка.PDF
05 січня 2021 16:24
1 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF

Публічні документи

05 січня 2021 14:54
Електронний підпис
05 січня 2021 14:54
Електронний підпис
05 січня 2021 14:47
Банківська гарантія.7z
05 січня 2021 14:47
Витяг з ЄДР (копія).pdf
05 січня 2021 14:47
Сертифікат ISO 9001.pdf
05 січня 2021 14:47
Ліцензія ПБС.PDF
05 січня 2021 14:47
Довідка про підпис.pdf
05 січня 2021 14:47
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 527 974 140,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
527 974 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 17:31
ПДР-1_ДУ6.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 17:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:49
ДУ-5 ПДР-1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:49
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 17:18
ДУ1_ПДР-1.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 17:18
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 17:39
ПДР-1.pdf укладений
08 лютого 2021 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: ПДР-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: ПДР-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: ПДР-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML