Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 01529122 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8 |
Контактна особа: |
Віктор Анатолійович Варвус +380372573922 nkp.roddom2.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 489 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2020 12:04 |
ТД Пологовий Лікарські засоби зі змінами.doc | |
21 червня 2020 12:04 |
Перелік змін до ТД.docx |
21 червня 2020 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 червня 2020 12:04 |
ТД Пологовий Лікарські засоби зі змінами.doc
|
|||||||||
21 червня 2020 12:04 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-09-000011 ● 61742f5d7aed43699c378293c6f4b264
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.07.2020 № 24
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 липня 2020 року № 24
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-14-000059-с від 14.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок щодо проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція, у встановлені законодавством строки надає аргументовані заперечення щодо наявності в діях Замовника порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель повідомляємо, що в річному плані закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) наявна інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, на підтвердження вищезазначеного факту додається витяг з авторизованого електронного майданчику Замовника (додаток № 1). Щодо (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у відповідності вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, повідомляємо, що у зв’язку з відсутністю обов’язкової форми для заповнення документів у сфері публічних закупівель, замовником вказано в примітці до оголошення про проведення відкритих торгів, про те що тендерні пропозиції готуються українською мовою, на підтвердження вищезазначеного факту додається витяг з авторизованого електронного майданчику Замовника (додаток № 2). На підставі викладеного, в діях Замовника відсутні ознаки порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Стосовно розгляду тендерних пропозицій та визнання переможцем учасника ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ», повідомляємо, що вищезазначена пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а також Замовником під час кваліфікації та розгляду вищезазначеної пропозиції, дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник заперечує проти виявленого порушення, щодо запропонованих еквівалентів, а саме: еквівалент Азитроміцину запропонував Азицин, а еквівалентом Цефтриаксону - Цефтріаксон БХФЗ. Наголошуємо, що Учасником виконано вищезазначену вимогу та надано у складі пропозиції надано порівняльну характеристику запропонованих еквівалентів товару, що відповідає вимогам Замовника. Звертаємо увагу, що учасник не повинен надавати інструкції із застосування запропонованих ним товарів (лікарських засобів) оскільки по аналогам Міжнародна Незапатентована Назва відповідає таким, що вказані в медико-технічних вимогах, тим самим учасник не порушує вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимоги до предмету закупівлі, визначені Додатком І тендерної документації; Щодо визначення порушення у Додатку №1 тендерної документації де встановлена вимога щодо закупівлі лікарського засобу Етамзілат (розчин для ін’єкцій), дозуванням 250 мг/2 мл в ампулах загальною кількістю 50 ампул, або 5 упаковок, що відповідає загальній кількості 100 мл. Замовник надає роз’яснення та заперечує проти виявленого порушення, зокрема наведені у висновку дані не вірно сформульовані. Замовником було вказано потребу щодо закупівлі лікарського засобу Етамзілат дозуванням 250 мг/2 мл в ампулах загальною кількістю 5 упаковок по 50 апмул в кожній, тож загальна кількість у вимогах становить 500мл. На виконання вищезазначеної технічної вимоги учасник запропонував лікарський засіб Етамзилат-Дарниця (розчин для ін’єкцій) дозуванням 125 мг/2 мл в ампулах, кількістю 25 упаковок (по 10 ампул в одній упаковці), що відповідає загальній кількості 500мл – таким чином не порушивши вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимоги до предмету закупівлі, визначені Додатком І тендерної документації. Крім того повідомляємо що термін придатності лікарського засобу Етамзилату-Дарниця, який вказаний в інструкції для медичних препаратів - до листопада 2019 року не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно підстав ст. 31 Закону. Повідомляємо, що інструкції для медичних препаратів несуть виключно інформаційний характер та не мають терміну придатності. Термін придатності самого препарату вказується на упаковці товару. Звертаємо увагу, що у складі пропозиції надано гарантійний лист № 26/06/2014 від 26.06.2020 року про те, що термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від дати виготовлення, визначеного виробником, що в повній мірі відповідає вимогам Додатку № 1 до Тендерної документації. Наголошуємо, що згідно Тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання інструкції для медичних препаратів в яких повинно бути зазначений термін придатності. Тому, дане зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області не може вважатись порушенням вимог Додатку 1 тендерної документації. На підставі викладеного Замовник заперечує хибні твердження щодо розрахунку наданих лікарських засобів у складі пропозиції, а саме: учасник ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ» у тендерній пропозиції запропонував Етамзилат-Дарниця (розчин для ін’єкцій) дозуванням 125 мг/2 мл в ампулах, кількістю 25 упаковок (по 10 ампул в одній упаковці), що відповідає загальній кількості 500 мл. Замовником вказано потребу: ЕТАМЗІЛАТ Р-н для ін’єкцій 250 мг /2 мл в амп., 50амп – 5 упаковок. Тобто: 2мл (1ампула) х 50 амп (упаковка)=100мл(в одній упаковці) та х 5 упаковок = 500мл. Учасник пропонує: ЕТАМЗІЛАТ-ДАРНИЦЯ р-н для ін’єкцій 125 мг / мл амп. 2мл, контурн. Чарунк. Уп., пачка №10 – 25 упаковок 125 мг / мл – мається на увазі 125мг на 1 мл, тобто: 2мл (1ампула)х №10 (10шт в упаковці)= 20мл в упаковці. Від учасника запропоновано – 25 упаковок х 20мл= 500мл загальна кількість препарату. Різниця тільки в розфасовці по упаковках. Таким чином, учасником надано правильну кількість лікарського засобу. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації надаємо роз’яснення щодо змісту вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відхилення тендерних пропозицій) регламентує, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: За результатами вивчення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону передбачено що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; Згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону передбачено, що За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти. На підставі викладеного Замовник не погоджується з підставами моніторингу, щодо наявності ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ» та відсутності підстав для відхилення згідно вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
2020-07-21 20:46:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ |
424 165,57
UAH з ПДВ
|
387 034,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
410 630,91
UAH з ПДВ
|
401 940,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ #40819184 |
Переможець |
387 034,22
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:41
|
Додаткова 4 Подорожник 219 26.01.21.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 11:46
|
Додаткова 4 Подорожник 219 26.01.21.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:46
|
Додаткова продовж дії ТОВ Подорожник 219 08.12.20.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:33
|
Додаткова 2 ТОВ Подорожник 12.11.20.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:31
|
Договір Подорожник 22.09.20.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:34
|
Додаткова Подорожник зменш 16.09.20.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 10:39
|
Договір ТОВ Подорожник 14.07.20.pdf | укладений |
15 липня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п.3 ч.1 ст.41 Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5.ч 5 ст.41 Закону України №Про публічні закупівлі" зменшення суми договору на 8607,35грн. Сума договору становить 375491,87 грн., в т.ч. ПДВ 18295,26грн |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились укласти Додаткову угоду про постачання товару на суму 74795,51грн. (у т.ч. ПДВ 3695,87грн) |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Cума додаткової угоди - 74795,51грн,з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |