Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області. (Коригування)
Очікувана вартість
24 020 616,00 UAH
UA-2020-07-09-002873-c ● a3f94fed7edf432dbfd0f7117d7c871d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Воскресенська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376682 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 57210, Україна , Миколаївська обл., смт. Воскресенське, вул. Cоборна, буд. 86 |
Контактна особа: |
Наталія Кучманич +380979428531 natali1997@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 24 020 616,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 103,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул.Горького,66 в смт.Воскресенське Вітовського району Миколаївської області Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57210, Україна, Миколаївська область, смт. Воскресенське, вул. Горького 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, співфінансування з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Підписання договору | Замовник, протягом двох тижнів, при наявності фінансових ресурсів, сплачує Виконавцю аванс на придбання матеріалів у розмірі 2923296,96 гривень (Два мільйони двісті тридцять дві тисячі двісті дев’яносто шість гривень 96 коп.) що складає 30% від вартості річного обсягу робіт передбаченого на 2020 рік, (9744323,20 гривень, (Дев’ять мільйонів сімсот сорок чотири тисячі триста двадцять три гривні 20 коп)). | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 15:52 |
ТД зміни від 24.07.2020.doc | |
24 липня 2020 15:52 |
Додаток 5 зміни від 24.07.2020.zip | |
24 липня 2020 15:52 |
Додаток 6 зміни від 24.07.2020.doc | |
24 липня 2020 15:52 |
Перелiк змiн від 24.07.2020.doc | |
21 липня 2020 16:24 |
Перелiк змiн від 21.07.2020.doc | |
17 липня 2020 10:44 |
Перелiк змiн від 17.07.2020.doc | |
16 липня 2020 12:04 |
Перелiк змiн від 16.07.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-002873-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38525214
Дата подання: 14 серпня 2020 17:26
Оскарження визначення переможця
Рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "Ніковіта" прийняте Замовником з порушенням вимог тендерної документації.
1. Згідно Додатку 2 ТД Замовника:
«До довідки також надаються:
1. Скан-копія таблиці 6/копія таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені до робіт).»
Учасник ТОВ Ніковіта надає копію табл.6, інформація у якій не відповідає інформації, вказаній у довідці про наявність працівників №01/30 від 30.07.2020р., яку Учасник надав в складі своєї пропозиції.
2. Згідно п.5.2 («Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника):
«Договірна ціна надається Замовнику у електроному вигляді.
….
Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати замовлення розраховується виходячи з обсягів та видів робіт, передбачених Технічним завданням, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ.»
ТОВ Ніковіта не надав договірну ціну у електронному форматі, як вимагалось тендерною документацією.
3. Згідно п.3.2 («Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника):
« Документ, що підтверджує зарахування грошового покриття та початок дії гарантії (надається у разі, якщо для набуття чинності гарантії необхідно внесення грошового покриття до банку).»
Тендерна пропозиція ТОВ «Ніковіта» не містить вказаного документу.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Додатку 2 ТД Замовника:
«До довідки також надаються:
1. Скан-копія таблиці 6/копія таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені до робіт).»
Учасник ТОВ Ніковіта надає копію табл.6, інформація у якій не відповідає інформації, вказаній у довідці про наявність працівників №01/30 від 30.07.2020р., яку Учасник надав в складі своєї пропозиції.
2. Згідно п.5.2 («Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника):
«Договірна ціна надається Замовнику у електроному вигляді.
….
Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати замовлення розраховується виходячи з обсягів та видів робіт, передбачених Технічним завданням, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ.»
ТОВ Ніковіта не надав договірну ціну у електронному форматі, як вимагалось тендерною документацією.
3. Згідно п.3.2 («Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника):
« Документ, що підтверджує зарахування грошового покриття та початок дії гарантії (надається у разі, якщо для набуття чинності гарантії необхідно внесення грошового покриття до банку).»
Тендерна пропозиція ТОВ «Ніковіта» не містить вказаного документу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 17:15
Розглянувши подану вимогу UA-2020-07-09-002873-c.a1 щодо оскарження визначення переможця тендерної процедури щодо предмета закупівлі «Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області. (Коригування)» від 14.08.2020, повідомляємо наступне.
1. Учасник ТОВ «НІКОВІТА» в своїй тендерній пропозиції надав Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» від 30.07.2020 № 01/30 в якій зазначено працівників, що будуть залучені для виконання робіт, відповідно до штатного розпису та Договорів цивільно-правового характеру.
До довідки надано копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
Керуючись вимогами тендерної документації, Таблиця 6, має містити відомості про працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені до виконання робіт, що і було подано учасником
Враховуючи вищевикладене учасник, в особі ТОВ «НІКОВІТА» надав тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Договірна ціна надається Замовнику у електронному вигляді.
Так, учасником ТОВ «НІКОВІТА» в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, в електронному вигляді, що підтверджує факт відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
3. Згідно пункту 3.2. розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що підтверджує зарахування грошового покриття та початок дії гарантії (надається у разі, якщо для набуття чинності гарантії необхідно внесення грошового покриття до банку).
В ході вивчення тендерної пропозиції було встановлено, що банком, для набуття чинності гарантії, не вимагалося внесення грошового покриття.
1. Учасник ТОВ «НІКОВІТА» в своїй тендерній пропозиції надав Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» від 30.07.2020 № 01/30 в якій зазначено працівників, що будуть залучені для виконання робіт, відповідно до штатного розпису та Договорів цивільно-правового характеру.
До довідки надано копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
Керуючись вимогами тендерної документації, Таблиця 6, має містити відомості про працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені до виконання робіт, що і було подано учасником
Враховуючи вищевикладене учасник, в особі ТОВ «НІКОВІТА» надав тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Договірна ціна надається Замовнику у електронному вигляді.
Так, учасником ТОВ «НІКОВІТА» в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, в електронному вигляді, що підтверджує факт відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
3. Згідно пункту 3.2. розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що підтверджує зарахування грошового покриття та початок дії гарантії (надається у разі, якщо для набуття чинності гарантії необхідно внесення грошового покриття до банку).
В ході вивчення тендерної пропозиції було встановлено, що банком, для набуття чинності гарантії, не вимагалося внесення грошового покриття.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-002873-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38525214
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ніковіта |
21 378 348,00
UAH з ПДВ
|
19 076 254,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" |
21 970 883,03
UAH з ПДВ
|
19 076 255,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
23 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 076 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" |
22 098 911,70
UAH з ПДВ
|
19 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГА- ПЛЮС" |
22 180 050,00
UAH з ПДВ
|
20 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
22 699 482,12
UAH з ПДВ
|
21 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївпромбудмонтаж |
23 100 265,50
UAH з ПДВ
|
22 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" |
23 540 203,00
UAH з ПДВ
|
23 540 203,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ніковіта #37436307 |
Переможець |
19 076 254,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 10:19
|
Додаткова угода №3.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 16:15
|
д41.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 13:31
|
Додаткова угода №1 до Договору №41.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 18:07
|
Відомості обсягів робіт.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
Підсумкова відомість робіт.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
7-3-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
7-2-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
7-1-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
6-2-2.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
6-2-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
6-1-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
4-1-3.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
4-1-2.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:02
|
4-1-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:01
|
2-1-23.pdf | укладений |
02 вересня 2020 18:01
|
2-1-22.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-21.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-20.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-19.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-18.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-17.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-16.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-15.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-14.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-13.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:49
|
2-1-12.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-11.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-10.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-9.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-8.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-7.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-6.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-5.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-4.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-3.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-2.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
2-1-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
1-1-1.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:48
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:47
|
Договір №41.pdf | укладений |
02 вересня 2020 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.15.1. та доповнити наступним змістом, а саме: План фінансування будівництва (на весь період будівництва) (Додаток 3); Помісячний план фінансування будівництва на 2020 рік (Додаток 4) |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування, зміна д.3 План фінансування будівництва на на період будівництва, д.4 Помісячний план фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 серпня 2020 — 13 жовтня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 426 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 737 825,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №41 від 28.08.2020 року |