Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)
Pumps and compressors (Spare parts to the compressors МК-8)
Pumps and compressors (Spare parts to the compressors МК-8)
Очікувана вартість
2 634 374,00 UAH
UA-2020-06-11-000567-c ● a38c6bdd42b6499182c676e8c1024bc8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ростислав Процишин 461-22-87 protsyshyn-rm@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Barsen Igor Mikhailovich (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Additional contacts: |
Rostyslav Protsyshyn 461-22-87 protsyshyn-rm@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 2 634 374,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 11 червня 2020 09:57 |
Enquiries until: | 03 липня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 09 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 липня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 2 634 374 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 26 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-05-001474-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Запасні частини до компресорів МК-8». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-05-001474-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «Spare parts to the compressors МК-8». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
Вкладиш кришки компресорного шатуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Cap half of compressor bearing
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
7 шт.
Вкладиш шатуна компресора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Connecting rod liner of compressor
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
252 шт.
Кільце ущільнююче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
O ring
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
252 шт.
Кільце ущільнююче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
O ring
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
11 шт.
Палець крейцкопфа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Crosshead pin
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
9 шт.
Шток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Rod
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
3 шт.
Кришка силового циліндра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Power cylinder cover
CPV: 42120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 20 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 09:55 |
тд_1001_20_039_додаток_2_перелік інформації н.р..pdf | |
03 липня 2020 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1_ТЗ.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1-б_Гарантійний лист.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_4_проект договору.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf |
03 липня 2020 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2020 09:55 |
тд_1001_20_039_додаток_2_перелік інформації н.р..pdf
|
||||||
03 липня 2020 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1_ТЗ.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_1-б_Гарантійний лист.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_4_проект договору.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
|
||||||
11 червня 2020 09:54 |
тд_1001_20_039_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо змін в тендерну документацію.
Дата подання: 19 червня 2020 12:48
Дата відповіді: 23 червня 2020 17:48
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» розпочато процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-000567-c.
Згідно п. 2.1.3. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» додатку ІІ до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» учаснику в складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) потрібно завантажити ЕСЗ сканкопію відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний за предметом закупівлі договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наведеного учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).
Вважаємо, що для забезпечення поставки якісної продукції та унеможливлення участі в процедурі закупівлі недобросовісних учасників, з метою визначення добросовісності та поставки товару належної якості необхідно передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується та на виконання виробником гарантійних зобов’язань.
Вказані зміни до тендерної документації забезпечать участь у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід поставки товарів належної якості, належним чином та вчасно виконують взяті на себе гарантійні зобов’язання, а також унеможливлять участь у торгах недобросовісних учасників, які не мають жодного досвіду у виконанні аналогічних договорів, але з метою виконання вимог тендерної документації надають фіктивні договора за якими такий товар тільки нібито перепродається пов’язаним особам.
Додатково хочемо зазначити, що внесення таких змін сприятиме в отриманні замовником товару належної якості та виконання гарантійних зобов’язань зі сторони учасника, що мінімізує ризики неналежного чи повного невиконання договору про закупівлю товарів.
З огляду на викладене прошу розглянути питання щодо внесення до тендерної документації запропонованих змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вимагається відповідно до пункту 2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації – «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).»
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вимагається відповідно до пункту 2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації – «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).»
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Отримання уточненої інформації по оформленню тендерної пропозиції
Дата подання: 24 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:40
Шановний Замовнику!
З метою підготовки тендерної пропозиції та можливості запропонувати Вам якісний товар за найбільш економічно вигідною ціною, просимо Вас дати пояснення (уточнення) по наступній наявній інформації, отриману від виробника оригінальних запасних частин до компресорів МК-8, а саме:
1. Кільце ущільнююче, згідно креслення 8691-2401. Номер креслення, вказаний замовником, анульований. Уточнене позначення за актуальної версії конструкторської документації, а саме: кільце ущільнююче, згідно креслення 8651-2401.
2. Кільце ущільнююче, згідно креслення 8691-2402. Номер креслення, вказаний замовником, анульований. Уточнене позначення за актуальної версії конструкторської документації, а саме: кільце ущільнююче, згідно креслення 8651-2402.
По цим пунктам просимо Вас дати пояснення, як в такому випадку необхідно оформлювати тендерну пропозицію?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Потенційний учасник закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Найменування та креслення/тип запасних частин формувались Замовником на підставі наявної технічної документації, а їх відповідність була підтверджена аналізом ринку.
При цьому тендерною документацією по предмету закупівлі, а саме п.6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»". Додатком I до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» також визначено, що у разі надання еквіваленту Товару - вказати характеристики запропонованого еквіваленту Товару.
Тому, Учасник тендерної процедури може пропонувати еквівалентний товар. При цьому, відповідно до вимог Додатку I-а до тендерної документації - Учасник повинен гарантувати відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в тендерній документації на закупівлю.
Найменування та креслення/тип запасних частин формувались Замовником на підставі наявної технічної документації, а їх відповідність була підтверджена аналізом ринку.
При цьому тендерною документацією по предмету закупівлі, а саме п.6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»". Додатком I до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» також визначено, що у разі надання еквіваленту Товару - вказати характеристики запропонованого еквіваленту Товару.
Тому, Учасник тендерної процедури може пропонувати еквівалентний товар. При цьому, відповідно до вимог Додатку I-а до тендерної документації - Учасник повинен гарантувати відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в тендерній документації на закупівлю.
Про подачу документів
Дата подання: 25 червня 2020 13:31
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:53
Для забезпечення рівних умов для всіх учасників (постачальників) просимо врахувати, що у відповідності до нормативних документів АТ «Укртрансгаз», СОУ 49.5-30019801-115:2014 (Правила технічної експлуатації магістральних газопроводів). Розділ 8, пункт 8.1.4, допускається застосування при ремонтах і технічному обслуговуванні нових зразків матеріалів за умови їх відповідності вимогам нормативної документації що регламентує якість та безпеку, відповідність вимогам норм проектування, наявності позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом).
Посилаючись на вищенаведений пункт та інші нормативні документи якими керується експлуатаційний та ремонтний персонал АТ «Укртрансгаз» (НПАОП 60.3-1.01 «Положення про організацію ТО та ремонту ГПА та обладнання КС в ДК «Укртрансгаз», інструкції з експлуатації та ремонту обладнання заводів виробників та інших нормативних документів, при проведенні закупівлі ЗЧ до ГПА та іншого обладнання КС всі учасники (постачальники) запасних частин повинні бути в рівних умовах і виконання пунктів, правил, положень та інструкцій які визначені в нормативних документах АТ «Укртрансгаз» обов’язкове для всіх учасників закупівель а також обов’язкове виконання даних нормативних документів і для самого замовника.
Просимо додати в перелік необхідних документів до Тендерної Документації, необхідність подання документу який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ наведені у Додатку ІІ до тендерної документації, яка є вичерпною для Замовника. Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме пропозиція додати до Тендерної документації «документ який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом)», містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ наведені у Додатку ІІ до тендерної документації, яка є вичерпною для Замовника. Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме пропозиція додати до Тендерної документації «документ який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом)», містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-11-000567-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ "БЗ "РЕМА", Код ЄДРПОУ:14310460
Дата подання: 02 липня 2020 10:09
Щодо надання роз'яснень
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» оголошено процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з очікуваною вартістю предмета закупівлі 2 634 374,00 грн. без ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-000567-с).
У додатку IV до тендерної документації наведеної вище закупівлі наведено проект договору про закупівлю товарів.
Пунктом 4.2.1. вказаного договору передбачено, що Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 20% від ціни Договору, що складає _____ грн. (UAH) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, вимоги до якої зазначені в Додатку 4 до Договору, на суму авансу в розмірі _____ грн. Цим же пунктом передбачено, що несплата авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань по Договору.
Пунктом 4.2.2. Договору передбачено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8. цього договору.
З огляду на викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати наступні роз’яснення щодо тендерної документації, а саме:
1. Роз’яснити за яких саме умов Покупець може не сплатити авансовий платіж у відповідності до п. 4.2.1. Договору, у разі якщо Постачальником будуть виконані всі передбачені умови, а саме надання належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
2. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за несплату авансового платежу, у разі, коли Постачальник виконає всі умови п. 4.2.1 Договору та понесе фінансові витрати, пов’язані з оформленням безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
3. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за порушення строків оплати, передбачених п. 4.2.1., у розмірі співрозмірному відповідальності Постачальника за порушення строків поставки товару, а саме 0,1 відсотка за кожен день прострочення та додатково штраф у розмірі 10 відсотків від несвоєчасно сплаченої суми.
4. Роз’яснити яким чином Покупцем буде проводитись остаточна оплата згідно п. 4.2.2. Договору у разі здійснення оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, оскільки у нашому розумінні після оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору Покупець після поставки Постачальником відповідної партії товару, зобов’язаний протягом 30-календарних днів з дати поставки провести оплату в розмірі 80% від вартості поставленого товару (20% попередня оплата за весь товар та 80% по факту поставки за кожну партію товару протягом 30-ти календарних днів).
Прошу надати вичерпні та зрозумілі роз’яснення з порушених питань для забезпечення в подальшому однакового розуміння сторонами умов договору.
Розгорнути
Згорнути
У додатку IV до тендерної документації наведеної вище закупівлі наведено проект договору про закупівлю товарів.
Пунктом 4.2.1. вказаного договору передбачено, що Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 20% від ціни Договору, що складає _____ грн. (UAH) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, вимоги до якої зазначені в Додатку 4 до Договору, на суму авансу в розмірі _____ грн. Цим же пунктом передбачено, що несплата авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань по Договору.
Пунктом 4.2.2. Договору передбачено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8. цього договору.
З огляду на викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати наступні роз’яснення щодо тендерної документації, а саме:
1. Роз’яснити за яких саме умов Покупець може не сплатити авансовий платіж у відповідності до п. 4.2.1. Договору, у разі якщо Постачальником будуть виконані всі передбачені умови, а саме надання належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
2. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за несплату авансового платежу, у разі, коли Постачальник виконає всі умови п. 4.2.1 Договору та понесе фінансові витрати, пов’язані з оформленням безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
3. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за порушення строків оплати, передбачених п. 4.2.1., у розмірі співрозмірному відповідальності Постачальника за порушення строків поставки товару, а саме 0,1 відсотка за кожен день прострочення та додатково штраф у розмірі 10 відсотків від несвоєчасно сплаченої суми.
4. Роз’яснити яким чином Покупцем буде проводитись остаточна оплата згідно п. 4.2.2. Договору у разі здійснення оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, оскільки у нашому розумінні після оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору Покупець після поставки Постачальником відповідної партії товару, зобов’язаний протягом 30-календарних днів з дати поставки провести оплату в розмірі 80% від вартості поставленого товару (20% попередня оплата за весь товар та 80% по факту поставки за кожну партію товару протягом 30-ти календарних днів).
Прошу надати вичерпні та зрозумілі роз’яснення з порушених питань для забезпечення в подальшому однакового розуміння сторонами умов договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 12:50
Доброго дня.
Щодо запитання 1 вимоги:
Умови нездійснення авансового платежу зазначені у п. 4.2.1 проекту договору (ненадання вказаної в п. 4.2.1.проекту договору гарантії повернення авансового платежу, ненадання належнім чином оформленого рахунку) та у п. 14.11.1 проекту договору (у випадку прийняття Покупцем рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності, які передбачені тендерною документацією процедури закупівлі).
Щодо запитання 2 вимоги:
Пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
Щодо запитання 3 вимоги:
Встановлена в проекті договору відповідальність Постачальника у повній мірі відповідає вимогам ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України:
«У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.»
Також пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
Публікуючи тендерну документацію, частиною якої є проект договору, Замовник не має наміру порушувати встановленні в Законі зобов’язання.
Щодо запитання 4 вимоги:
У разі здійснення авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, остаточно оплата буде проводитись в розмірі 80% за кожну окрему поставлену партію товару.
Щодо запитання 1 вимоги:
Умови нездійснення авансового платежу зазначені у п. 4.2.1 проекту договору (ненадання вказаної в п. 4.2.1.проекту договору гарантії повернення авансового платежу, ненадання належнім чином оформленого рахунку) та у п. 14.11.1 проекту договору (у випадку прийняття Покупцем рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності, які передбачені тендерною документацією процедури закупівлі).
Щодо запитання 2 вимоги:
Пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
Щодо запитання 3 вимоги:
Встановлена в проекті договору відповідальність Постачальника у повній мірі відповідає вимогам ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України:
«У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.»
Також пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
Публікуючи тендерну документацію, частиною якої є проект договору, Замовник не має наміру порушувати встановленні в Законі зобов’язання.
Щодо запитання 4 вимоги:
У разі здійснення авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, остаточно оплата буде проводитись в розмірі 80% за кожну окрему поставлену партію товару.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 серпня 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 17:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 18:01
|
ТДВ "БЗ "РЕМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Енергосервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Енергосервіс |
2 000 000,00
UAH
|
1 776 310,27
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ" |
2 312 500,00
UAH
|
1 777 777,00
UAH
|
Документи |
ТДВ "БЗ "РЕМА" |
2 370 000,00
UAH
|
2 370 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Енергосервіс #32981155 |
Переможець |
1 776 310,27
UAH
|
13 серпня 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 18:24
|
т-65_2009000006_від_02.09.2020_ТОВ_Енергосервіс.pdf | укладений |
03 вересня 2020 18:24
|