Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тлумачкомунсервіс |
Код ЄДРПОУ: | 43290562 |
Місцезнаходження: | 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Макуха,2 |
Контактна особа: |
Кулинич Юрій Зіновійович +380347921555 tcsboss@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 764 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунковим періодом вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця). Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений у договорі поточний рахунок/або рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника електричної енергії. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 13:20 |
Рішення про внесення змін.docx | |
05 лютого 2020 13:20 |
Тендерна докуметація (1).docx | |
27 січня 2020 12:57 |
додаток 3.1.doc | |
27 січня 2020 12:57 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
27 січня 2020 12:57 |
додаток 3.2-1.doc |
05 лютого 2020 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2020 13:20 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
05 лютого 2020 13:20 |
Тендерна докуметація (1).docx
|
|||
27 січня 2020 12:57 |
додаток 3.1.doc
|
|||
27 січня 2020 12:57 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
27 січня 2020 12:57 |
додаток 3.2-1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Є в наявності автоматизована система комерційного обліку електроенергії, що встановлена на насососній станції на яку припадає 80 відсотків споживання електроенергії.
2. Розподіл враховується в ціну.
3. Ми відносимось до Бурштинського енерго острову.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-06-000031 ● d87b98142b1d4b5687b752206b063570
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2020 № 8
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.02.2020 № 8
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-01-27-001130-a 27.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 10 лютого 2020 року повідомляємо вам наступне. Замовник двічі надавав роз’яснення до тендерної документації, зокрема: Дата подання запитання: 28 січня 2020 11:36 -Дата відповіді: 28 січня 2020 16:57 а також: Дата подання запитання: 29 січня 2020 17:23 - Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:35. Замовник не надавав роз’яснення до тендерної документації 10 лютого 2020 року. 29 січня 2020 року впродовж усього робочого дня через технічні збої провайдера Інтернету, послугами якого користується низка електронних майданчиків електронної системи закупівель Prozorro, у Замовника був відсутній доступ до електронного майданчика. Також варто зазначити, що технічний збій був непередбачуваний і попередження щодо виникнення можливих проблем у роботі електронного майданчика до Замовника напередодні не надходило. Після виявлення запитання 05 лютого 2020 Замовник того ж дня надав роз’яснення в електронній системі закупівель та вніс зміни до тендерної документації, і продовжив строк подання тендерних пропозицій до 17 лютого 2020 року, таким чином усунувши порушення. Окрім того повідомляємо про те, що в ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких Замовник відміняє торги, жодна з яких не мала місце в даній ситуації. Отож, у відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі Від 10 лютого 2020 року повідомляємо вам про те, що порушення усунуто.
2020-02-12 15:17:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12