Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 17:58 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
19 січня 2023 17:58 |
Тендерна документація з особливостями у новій редакції.doc | |
13 січня 2023 21:59 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
19 січня 2023 17:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2023 17:58 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
19 січня 2023 17:58 |
Тендерна документація з особливостями у новій редакції.doc
|
|||
13 січня 2023 21:59 |
Тендерна документація з особливостями.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення, перенесення, зняття дорожнього тимчасового огородження. Обезпилення розкритих тріщин та швів компресором. Прогрівання кромки тепловим списом. Грунтування кромок тріщин і швів праймером. Закладання поліуретановго шнура в шви та тріщини покриття (2, 4, 6, 8, 10, 12). Розпакування та завантаження мастики у котелмашини плавильно-заливальної. Розігрівання мастики. Заповнення тріщин і швів мастикою. Присипання щебенем. Супроводження процесу виконання робіт автомобілем прикриття
Вимоги про усунення порушення
було встановлено наявність дискримінаційних положень,
які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах, а саме:
Обмеження щодо обсягу викинонаних робіт аналогічного договору
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у додатку 2 пункт 3.1 визначено,
що під терміном аналогічні договори мається на увазі договір,
який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає
технічній специфікації замовника згідно з додатком 3 до тендерної документації,
а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше,
ніж: ремонту деформаційних швів та тріщин - 2 тис. м.п
Ми на ринку будівництва майже 10 років, за цей час виконало незліченну кількість робіт і послуг з будівництва, ремонту доріг, відновлення асфальтового покриття, міжквартальних проїздів тощо, та набуло значного досвіду у виконанні подібних робіт. Натомість, обсяги робіт що виконувалися по кожному окремому договору не завжди досягають тієї межі, яку встановив Замовник у даній закупівлі. Відтак, для нас вимога Замовника про надання аналогічного договору певного обсягу є дискримінаційною, оскільки не дає можливості підтверджувати свій реальний досвід договорами меншого обсягу.
Законом України «Про публічні закупівлі» у ст. 16 дозволено ставити замовнику кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Однак, ані цією статтею, ані жодною іншою статтею Закону замовнику не дозволяється встановлювати цінові чи обсягові рамки, інші обмежувальні характеристики аналогічних договорів. Стаття 19 Конституції України: Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України («дозволено тільки те, що прямо передбачено законом»).
У 2020 році для замовників Мінекономіки розроблені «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572.
У пункті 2 Розділу IV наголошується, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пункт 15 цього розділу передбачає, що при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг аналогічним за предметом закупівлі договором, крім договору на нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію, може вважатися також договір на поточний середній ремонт, який містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі.
Отже, ми бачимо, що для визнання наявності в учасника аналогічного досвіду визначальним для законодавця є виконання учасником робіт, що за своїм характером подібні основним (ключовим) роботам за предметом закупівлі. Ціна договору, обсяги робіт, строки дії договорів та інші їх умови не є визначальними під час кваліфікації підрядника як спроможного до виконання технічного завдання.
Аналогічного висновку дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України у рішенні № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 у справі за скаргою ТОВ "СТС-ГЕНПІДРЯД" на дії я "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради" в рамках публічної закупівлі UA-2018-08-17-000641-b.
Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
У разі не виконання даної вимоги ми будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000086 ● eaf139ae52e742c68141a99bba6be306
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-01-13-009143-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 15:07:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (аварійно-відновлювальні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-009143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 23:18:00
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (аварійно-відновлювальні роботи)
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до кошторисної документації на послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (аварійно-відновлювальні роботи). На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області буде врахований замовником в подальшій роботі. З метою недопущення в подальшому подібних недоліків чи порушень, з особою, відповідальною за проведення закупівель проведена роз’яснювальна робота. Крім того, уповноваженій особі рекомендовано передбачити в проекті договору порядок змін його умов
2023-07-07 18:41:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
4 799 836,22
UAH з ПДВ
|
4 799 836,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" |
4 842 491,57
UAH з ПДВ
|
4 842 491,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Відхилено |
4 799 836,22
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 17:09
|
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" #37669226 |
Переможець |
4 842 491,57
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 19:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:18
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 16:22
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 00:19
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 00:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 17:15
|
Договір_102_від 10.02.2023.pdf | укладений |
10 лютого 2023 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору строку виконання зобов’язань до 15.11.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання зобов'язань до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |