Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44155417 |
Місцезнаходження: | 56530, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський р-н., селище міського типу Олександрівка, вул.Подзігуна генерала, будинок 208 |
Контактна особа: |
Луцик Яна Олегівна 380500806311 osr-mkosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2025 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 629 266,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 146,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2025 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2025 15:04 |
Протокол про внесення змін.docx | |
16 червня 2025 15:04 |
Перелік змін 16.06.2025.docx | |
13 червня 2025 11:57 |
Проєкт договору(Додаток3).docx | |
13 червня 2025 11:46 |
Додаток №5до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
13 червня 2025 11:46 |
Відомість обсягів робіт (додаток 2 ).rtf | |
13 червня 2025 11:46 |
Відомість ресурсів (додаток 4).rtf | |
13 червня 2025 11:46 |
Додаток 6 країна походження.docx | |
13 червня 2025 11:46 |
Договір укриття(Додаток3).docx | |
13 червня 2025 11:46 |
Кваліфікаційні вимоги (додаток 1).docx | |
13 червня 2025 11:44 |
Тендерна документація за Особливостями 2025.docx |
16 червня 2025 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 червня 2025 15:04 |
Протокол про внесення змін.docx
|
||||||
16 червня 2025 15:04 |
Перелік змін 16.06.2025.docx
|
||||||
13 червня 2025 11:57 |
Проєкт договору(Додаток3).docx
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Додаток №5до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Відомість обсягів робіт (додаток 2 ).rtf
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Відомість ресурсів (додаток 4).rtf
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Додаток 6 країна походження.docx
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Договір укриття(Додаток3).docx
|
||||||
13 червня 2025 11:46 |
Кваліфікаційні вимоги (додаток 1).docx
|
||||||
13 червня 2025 11:44 |
Тендерна документація за Особливостями 2025.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-07-11-000035 ● eee2e108bf7e4f5a85e0d03ab8dabf8a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2025 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2025-06-13-004767-a 13.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-07-15 10:15:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво протирадіаційного укриття в Олександрівському ліцеї ім. Т.Г. Шевченка по вул. Подзігуна генерала, 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області. Коригування.» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-13-004767-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення з приводу посилання на джерело фінансування за кошти Ukraine Fasility відповідно до постанови КМУ від 18.03.2025 №312 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" |
43 736 781,33
UAH з ПДВ
|
43 736 781,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" #44657806 |
Переможець |
43 736 781,33
UAH з ПДВ
|
04 липня 2025 08:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2025 13:21
|