Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гумові кийки
Очікувана вартість
2 916 050,00 UAH
UA-2025-05-06-007206-a db50a16e68c54c17be39429aa54ba2a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головиріна Світлана Василівна

380951262390 s.golovyrina@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина 2276 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323534
Вебсайт: http://ngu.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Сумська обл.,
Контактна особа: Головиріна Світлана Василівна
380951262390
s.golovyrina@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2025 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2025 10:00
Очікувана вартість: 2 916 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 160,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 87481.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Кийок гумовий довгий (КГД)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 комплект
Кийок гумовий довгий (КГД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8925:2019. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 87481.5 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Закону.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ННН
Дата подання: 06 травня 2025 15:29
Дата відповіді: 07 травня 2025 08:55
Доброго дня Наказом Міністра оборони України від 18.12.2017 № 673 «Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 січня 2018 р. за № 50/31502 (надалі - наказ МОУ № 673) встановлено: «1. Роботи з кодифікації організовують і виконують під час: розробки або модернізації ПП (далі - розробка); закупівлі ПП, оплата яких здійснюється за централізованими розрахунками (далі - закупівля); експлуатації (використання) ПП у разі, якщо кодифікація не була здійснена під час розробки або закупівлі ПП (далі - експлуатація).» З урахуванням того, що Замовником у додатку 2 розміщено «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024, вимагаємо у тендерній документації зазначити номенклатурний номер НАТО на предмет закупівлі Кийок гумовий довгий (КГД) (колір – чорний). Також звертаємо увагу Замовника на те, що не існує нормативно-правових актів України, якими передбачено надання номенклатурного номеру НАТО Учасниками публічних закупівель. Оскільки Учасник не здійснює розробку або модернізацію предметів постачання, не здійснює закупівлю за держані кошти, а також не здійснює експлуатацію предметів постачання. Учасник лише виготовляє або здійснює постачання товарів за вимогами Замовника, а відтак не підпадає під вимоги щодо отримання ним номенклатурного номеру НАТО. Даний виріб вже існує, а ТС У 22.1-08803498-005:2024 розроблено Національною гвардією України то вона і повинна згідно чинного законодавства отримувати та надати номенклатурного номеру НАТО. Також звертаємо увагу Замовника на вимогу наказ МОУ № 673 «Взаємозамінні предмети постачання (незалежно від того, якими виробниками та згідно з якими нормативними документами вони виготовляються) повинні мати один номенклатурний номер.» Не можливо існування різних номенклатурних номерів НАТО на один предмет постачання різними виробниками. Враховуючи викладене вимагаємо надати номенклатурний номер НАТО або видалити цю вимогу з документації про проведення спрощеної закупівлі та при постачанні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно отримання номенклатурного номеру НАТО (NSN) звертайтеся до Головного управління Національної гвардії України про отримання номенклатурного номеру НАТО (NSN).
Дякуюємо за у вагу до нашої процедури.
Проект логовору
Дата подання: 06 травня 2025 17:15
Дата відповіді: 07 травня 2025 08:55
Доброго дня. В проекті договору встановлено: Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товару 9. Поставка Виконавцем та приймання Замовником кожної партії Товару за Контрактом здійснюється відповідно до Специфікації та оформляється Актом приймання-передачі Товару за затвердженою Сторонами формою (Додаток № 3). До Акту приймання-передачі додаються: видаткова накладна (повинна бути оформлена та містити обов’язкові реквізити відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зміст та обсяг господарської операції, зазначений у видатковій накладній, повинен відповідати Специфікації); документи про походження Товару і матеріалів, з яких він виготовлений, у разі, якщо його виготовлення здійснювалось за межами території України; декларацію Виконавця про відповідність Товару за формою, визначеною Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; гарантійний лист Виконавця щодо взяття на себе зобов’язання протягом гарантійного строку усунути виявлені дефекти у погоджений Сторонами строк у разі, коли вони не є наслідком порушення правил експлуатації або зберігання Товару; документ, який визначає повноваження представника Виконавця на здійснення представництва під час приймального контролю Товару за якістю (довіреність тощо); сертифікат відповідності Товару вимогам ДСТУ 8925:2019 з додаванням до нього оригіналів протоколів випробувань Товару; Акт приймання-передачі товару на відповідальне зберігання. 10. Товар (партія товару), що не відповідає вимогам Контракту (технічній специфікації), в тому числі стосовно якого отримано протоколи (висновки) з негативними результатами випробувань (згідно ДСТУ 8925:2019, проведених згідно вимог ДСТУ 8925:2019), прийманню Замовником не підлягає. Така партія Товару повертається Виконавцю за його рахунок та його силами, про що Замовник повідомляє Виконавця не пізніше трьох робочих днів з дати отримання висновку (протоколу) з негативними результатами випробувань. З огляду на те, що вимоги ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024 відрізняються від вимог ДСТУ 8925:2019 «Спеціальні засоби. Кийки гумові. Загальні технічні умови.» вимагаємо викласти в проекті договору твердження в такій редакції: «сертифікат відповідності Товару вимогам ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024 з додаванням до нього оригіналів протоколів випробувань Товару» «10. Товар (партія товару), що не відповідає вимогам Контракту (технічній специфікації), в тому числі стосовно якого отримано протоколи (висновки) з негативними результатами випробувань (згідно ТС У 22.1-08803498-005:2024), прийманню Замовником не підлягає. Така партія Товару повертається Виконавцю за його рахунок та його силами, про що Замовник повідомляє Виконавця не пізніше трьох робочих днів з дати отримання висновку (протоколу) з негативними результатами випробувань.» Оскільки якщо протоколи будуть на відповідність ДСТУ 8925:2019 вони не будуть відповідати ТС (додатку 2), і навпаки. Тому необхідно привести до єдиних вимог пронект договру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Технічної специфікації ТС У 22.1-08803498-005 :2024 є Нормативні посилання, а саме:
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
ДСТУ ГОСТ 2.610:2006 Єдина система конструкторської документації. Правила використання експлуатаційних документів;
ДСТУ 8925:2019 Спеціальні засоби. Кийки гумові. Загальні технічні умови.
1. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1.1 Кийки мають відповідати вимогам ДСТУ 8925 цієї технічної специфікації (ТС), нормативним документам (НД), технічній документації виробника (ТДВ).
Вимога
Дата подання: 07 травня 2025 14:44
Дата відповіді: 09 травня 2025 13:16
Доброго дня. Наведить законодачі підстави для звернення Учасника публічних закупівель до Головного управління Національної гвардії України про отримання номенклатурного номеру НАТО (далі - ННН)? Підстави для Звернення Замовника встановлені Наказом Міністра оборони України від 18.12.2017 № 673 «Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 січня 2018 р. за № 50/31502 (надалі - наказ МОУ № 673), а саме: «1. Роботи з кодифікації організовують і виконують під час: закупівлі предметів постачання, оплата яких здійснюється за централізованими розрахунками (далі - закупівля). Ви як організатор закупівлі та розробник «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024 повинні отримати ННН та повідомити його Учасникам закупівлі, або приберить чю вимогу. Не порушуйте законодавство України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктами 4,5 наказу від 18.12.2017 № 673 міністерства оборони України про затвердження порядку кодифікації предметів постачання, передбачено:
4. Для забезпечення виконання робіт з кодифікації під час проведення процедур закупівлі ПП замовник включає до тендерної документації вимоги, згідно з якими учасник торгів, пропозиція якого буде акцептована, має скласти перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, узгодити його із замовником та центральною службою забезпечення, до номенклатури якої належать ПП, та надати цей перелік центральній службі забезпечення разом з технічною документацією, необхідною для кодифікації включених до нього предметів.
5. Якщо до моменту укладання контракту (договору) на закупівлю необхідні для кодифікації документи не надані до центральної служби забезпечення, до державного контракту (договору) на закупівлю ПП включаються вимоги згідно з додатком 3 до цього Порядку.
Також згідно з додатком 3 до цього порядку визначено:
Постачальник повідомляє замовнику номенклатурні номери НАТО на предмети, що постачаються в межах контракту.
У разі ненадання інформації щодо призначених номенклатурних номерів НАТО постачальник:
складає та узгоджує із замовником та (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації (у тому числі складників виробів, інструментів, приладдя та матеріалів);
готує та надає (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) оформлений у встановленому порядку перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, та необхідні для кодифікації технічні документи в електронному або паперовому вигляді.
Порушення законодавства
Дата подання: 07 травня 2025 14:52
Дата відповіді: 09 травня 2025 13:16
Надайте номенклатурний номер НАТО, оскільки він є один один для всіх виробників
Відповідь: Згідно з пунктами 4,5 наказу від 18.12.2017 № 673 міністерства оборони України про затвердження порядку кодифікації предметів постачання, передбачено:
4. Для забезпечення виконання робіт з кодифікації під час проведення процедур закупівлі ПП замовник включає до тендерної документації вимоги, згідно з якими учасник торгів, пропозиція якого буде акцептована, має скласти перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, узгодити його із замовником та центральною службою забезпечення, до номенклатури якої належать ПП, та надати цей перелік центральній службі забезпечення разом з технічною документацією, необхідною для кодифікації включених до нього предметів.
5. Якщо до моменту укладання контракту (договору) на закупівлю необхідні для кодифікації документи не надані до центральної служби забезпечення, до державного контракту (договору) на закупівлю ПП включаються вимоги згідно з додатком 3 до цього Порядку.
Також згідно з додатком 3 до цього порядку визначено:
Постачальник повідомляє замовнику номенклатурні номери НАТО на предмети, що постачаються в межах контракту.
У разі ненадання інформації щодо призначених номенклатурних номерів НАТО постачальник:
складає та узгоджує із замовником та (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації (у тому числі складників виробів, інструментів, приладдя та матеріалів);
готує та надає (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) оформлений у встановленому порядку перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, та необхідні для кодифікації технічні документи в електронному або паперовому вигляді.
Технічні
Дата подання: 07 травня 2025 16:57
Дата відповіді: 09 травня 2025 13:16
Доброго дня. Висновок в протоколі випробувань має бути лише відповідає або не відповідає вироб (товар) одному документу (ДСТУ або ТС). ТС У 22.1-08803498-005:2024 в цілому відповідає ДСТУ 8925:2019, але в ДСТУ відсутні такі вимоги, що є в ТС, зокрема: в Маркуванні кийка в) номер партії; - зазначено лише в ТС е) термін зберігання; - зазначено лише в ТС в Маркуванні пункт 1.7.5. Кийку має бути надано (присвоєно) номенклатурний номер НАТО (NSN). зазначено лише в ТС та інші дрібні відмінності. Якщо проводити випробування відповідно до ДСТУ 8925:2019 то учасник не підтверджує відповідність усіх вимог ТС. Тому наполягаємо викласти пункти 9 та 10 проекту договору в такій редакції: «9. Поставка Виконавцем та приймання Замовником кожної партії Товару за Контрактом здійснюється відповідно до Специфікації та оформляється Актом приймання-передачі Товару за затвердженою Сторонами формою (Додаток № 3). До Акту приймання-передачі додаються: видаткова накладна (повинна бути оформлена та містити обов’язкові реквізити відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зміст та обсяг господарської операції, зазначений у видатковій накладній, повинен відповідати Специфікації); документи про походження Товару і матеріалів, з яких він виготовлений, у разі, якщо його виготовлення здійснювалось за межами території України; декларацію Виконавця про відповідність Товару за формою, визначеною Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; гарантійний лист Виконавця щодо взяття на себе зобов’язання протягом гарантійного строку усунути виявлені дефекти у погоджений Сторонами строк у разі, коли вони не є наслідком порушення правил експлуатації або зберігання Товару; документ, який визначає повноваження представника Виконавця на здійснення представництва під час приймального контролю Товару за якістю (довіреність тощо); сертифікат відповідності Товару вимогам ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024 (надалі -ТС У 22.1-08803498-005:2024) з додаванням до нього оригіналів протоколів випробувань Товару; Акт приймання-передачі товару на відповідальне зберігання. 10. Товар (партія товару), що не відповідає вимогам Контракту (технічній специфікації), в тому числі стосовно якого отримано протоколи (висновки) з негативними результатами випробувань згідно ТС У 22.1-08803498-005:2024, проведених відповідно до розділу 11 ДСТУ 8925:2019 (Методи контролювання), прийманню Замовником не підлягає. Така партія Товару повертається Виконавцю за його рахунок та його силами, про що Замовник повідомляє Виконавця не пізніше трьох робочих днів з дати отримання висновку (протоколу) з негативними результатами випробувань. А також за текстом в інших пунктах проекту договору(крім додатків) слова «ДСТУ» замінити на «ТС У 22.1-08803498-005:2024»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кийки мають відповідати вимогам ДСТУ 8925:2019 та технічної специфікації (ТС) ТС У 22.1-08803498-005:2024, нормативним документам (НД), технічній документації виробника (ТДВ).
Сертифікат
Дата подання: 07 травня 2025 17:09
Дата відповіді: 09 травня 2025 13:18
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 р. обов’язкова сертифікація продукції скасована. Продукція, що підлягає сертифікації визначена Законом України №124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Згідно Закону передбачені процедури оцінки відповідності, які містяться в Технічних регламентах або інших нормативно-правових актах, передбачених для даного виду продукції. Просимо зазначити яким технічним регламентом передбачена сертифікація предмету закупівлі, або вимогу щодо надання сертифікати потрібно виключити за усім текстом в проекті договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з затвердженням наказу міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018р. обов’язкова сертифікація скасована. В той же час дана вимога є потребою військової частини 2276, в зв’язку з специфікою продукції.
Протокол випробувань
Дата подання: 09 травня 2025 18:10
Дата відповіді: 10 травня 2025 09:01
Протокол випробувань повинен потреджувати технічні вимоги, що викладені в додатку 2 до оголошення?
Відповідь: Добрий день. Дякую за увагу до нашої закупівлі. як ми надавали відповідь у попередніх запитаннях: "Кийки мають відповідати вимогам ДСТУ 8925:2019 та технічної специфікації (ТС) ТС У 22.1-08803498-005:2024, нормативним документам (НД), технічній документації виробника (ТДВ)" та підтвердуватись протоколом випробувань, як зазначено в Додатку 3 і відповідає вимогам Контракту (технічній специфікації).
Проект договору
Дата подання: 09 травня 2025 18:16
Дата відповіді: 10 травня 2025 09:21
Просимо зазначити в проекті договору, який протокол випробувань буде підтверджувати якість товару, відповідно до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або ДСТУ 8529:2019
Відповідь: Добрий день. дякую за увагу до нашої закупівлі. Якість товару буде підтверджувати Протоколів випробувань Товару який надає випробувальна лабораторія, акредитована Національним агентством з акредитації на технічну компетентність та незалежність.
Сертифікат
Дата подання: 09 травня 2025 18:18
Дата відповіді: 10 травня 2025 09:24
Якщо правильно зрозуміли, сертифікація продукції не підпадає під законодавчі акти України та є добровільною?
Відповідь: Добрий день. У зв’язку з затвердженням наказу міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018р. обов’язкова сертифікація скасована. В той же час дана вимога є потребою військової частини 2276, в зв’язку з специфікою продукції, відповідно вимог ТД .
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" 2 700 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 травня 2025 15:08
Електронний підпис
22 травня 2025 15:08
inform.pdf
22 травня 2025 15:08
Витяг.pdf
22 травня 2025 15:08
inform.pdf.p7s
22 травня 2025 15:08
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 травня 2025 15:08
bankr.rar
22 травня 2025 15:08
Файл підпису.p7s
22 травня 2025 15:08
Довідка..zip
22 травня 2025 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2025 15:08
Довідка.zip
14 травня 2025 18:41
Електронний підпис
14 травня 2025 18:41
Електронний підпис
14 травня 2025 18:39
16. Лист пояснення.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
6. Опис.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
10. Згода з перс дані.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
17. Гарантійний лист 1.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
11. Згода з перс дані.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
14. Довідка 236 ГКУ.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
23 ТХ таблиця.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
3. Наказ_№2_.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
8. Гарантійний лист.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
7. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
2. Рішення №3.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
15. Бініфіціар.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
13. Ліцензія МВС ЗІЗ .pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
Витяг УОЕ ПДВ.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
4. Статут.pdf.p7s
14 травня 2025 18:39
21. Договор кийки.pdf.p7s
14 травня 2025 18:36
Електронний підпис
14 травня 2025 18:36
Електронний підпис
14 травня 2025 18:36
6. Опис.pdf
14 травня 2025 18:36
23 ТХ таблиця.pdf
14 травня 2025 18:36
Довідка.zip
14 травня 2025 18:36
15. Бініфіціар.pdf
14 травня 2025 18:36
16. Лист пояснення.pdf
14 травня 2025 18:36
8. Гарантійний лист.pdf
14 травня 2025 18:36
7. Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 травня 2025 18:36
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 47507.7z
14 травня 2025 18:36
13. Ліцензія МВС ЗІЗ .pdf
14 травня 2025 18:36
банкр.rar
14 травня 2025 18:36
Довідка..zip
14 травня 2025 18:36
4. Статут.pdf
14 травня 2025 18:36
10. Згода з перс дані.pdf
14 травня 2025 18:36
3. Наказ_№2_.pdf
14 травня 2025 18:36
2. Рішення №3.pdf
14 травня 2025 18:36
24. Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2025 18:36
21. Договор кийки.pdf
14 травня 2025 18:36
17. Гарантійний лист 1.pdf
14 травня 2025 18:36
Витяг УОЕ ПДВ.pdf
14 травня 2025 18:36
14. Довідка 236 ГКУ.pdf
14 травня 2025 18:36
11. Згода з перс дані.pdf
14 травня 2025 18:36
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 47507.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ"
#33345054
Переможець 2 700 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2025 14:26

Документи

19 травня 2025 14:26
Електронний підпис
19 травня 2025 14:26
Протокол 97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2025 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ"
#33345054
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2025 14:26
Електронний підпис
19 травня 2025 14:26
Протокол 97.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2025 16:36
ДУ 1СО до ДК75СО.pdf укладений
18 червня 2025 16:35
Електронний підпис укладений
29 травня 2025 16:52
ДК_75СО від 28.05.2025.pdf укладений
29 травня 2025 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2025 — 30 листопада 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з нагальною потребою перерозподілу коштів на інші цілі для гарантованого забеспечення потреб безпеки і оборони України.