Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5 л)
Очікувана вартість
656 168 000,00 UAH
UA-2025-04-24-012794-a bc9be2dfc8ce440cab05a0aedaf63926
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Нараєвська

+380934785637 o.naraevska@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Нараєвська
+380934785637
o.naraevska@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2025 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2025 00:00
Очікувана вартість: 656 168 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Вода питна бутильована до 1,5 л - N-03-07-01-002-14012

Тендерна документація

30 квітня 2025 17:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2025 17:53
Оголошення вода нова редакція.docx
30 квітня 2025 17:53
Додаток № 8 Проєкт Договору Вода (зі змінами).docx
30 квітня 2025 17:53
Перелік змін Вода.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 10. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_Вода.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_Вода.docx
30 квітня 2025 17:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2025 19:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2025 17:53
Оголошення вода нова редакція.docx
24 квітня 2025 19:11
Оголошення вода.docx
30 квітня 2025 17:53
Додаток № 8 Проєкт Договору Вода (зі змінами).docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 8 Проєкт Договору Вода.docx
30 квітня 2025 17:53
Перелік змін Вода.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 10. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_Вода.docx
24 квітня 2025 19:11
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_Вода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення щодо перегляду умов проекту договору
Дата подання: 29 квітня 2025 21:29
Дата відповіді: 30 квітня 2025 18:02
Шановний Замовнику, доброго дня! ПрАТ «Оболонь» вимушене звернутись з проханням переглянути умови проекту контракту, а саме: 1. Вказані в проекті контракту умови відповідальності постачальника (пункти 7.2. 7.3., 7.4., 7.5. та 7.6) є надмірно великими, при цьому замовник в свою чергу (пункти 7.8., 7.9. та 7.10) взагалі звільняється від відповідальності, що призводить до істотного дисбалансу між договірними правами та обов’язками сторін. Постачальник має намір здійснювати поставку за контрактом по всій території України, в умовах воєнного стану, з ризиками поломок транспорту, в тому числі у прифронтових областях, де ремонт може бути ускладнений або неможливий, що, згідно п. 7.2 проекту Договору, як наслідок, призводить до надмірних санкцій (штрафу) в розмірі 100 % за прострочення у поставці більше ніж на 7 днів. Враховуючи вказане, просимо привести умови відповідальності постачальника передбачені в проекті контракту відповідно відповідальності, що містяться в частини 2 статті 231 Господарського кодексу України з урахуванням пункт 4 статті 17 Закону № 4196-IX від 09.01.2025, а саме: пункті 7.2 100%, замінити на 20%, а в пункті 7.3 100% замінити на пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. 2. Окрім того пункт 7.10 проекту контракту не відповідає ст. 625 ЦК України. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення. Таким чином, вказане зобов’язання прямо передбачене чинним законодавством України і сторони не мають права його змінювати на власний розсуд. Просимо виключити пункт 7.10 проекту контракту, оскільки цей пункт не відповідає вимогам чинного законодавства України. 3. Відповідно пункт 7.6 проекту контракту: у випадку застосування санкцій щодо постачальника, Замовник має право притримати оплату взагалі всієї, навіть належним чином поставленої продукції, за прострочення однієї незначної поставки. Просимо вилучити частину першого речення пункту 7.6. контракту до слів «у випадку несплати суми пені/штрафу у строки….». 4. В пункті 5.10 строки на підписання актів/зведених приймання Товару щодо поставки/оплати передбачені лише щодо Отримувачів, але не по відношенню до Замовника. Просимо передбачити строк на розгляд та підписання Замовником актів приймання передачі та зведений акти на оплату (додатки 4 та 7 до договору). 5. Угодою (пункти 5.11) Постачальнику надано лише 24 години на спростування неналежної якості поставленого товару, що фактично виконати неможливо. Перевірка якості продукції на предмет відповідності численним вимогам законодавства України передбачає проведення належного дослідження та необхідних процедур, у т. ч. в сертифікованих лабораторіях. Просимо вилучити останні два речення пункту 5.11 проекту контракту. 6. Пункти 4.5 та 4.2.2. містять взаємовиключні умови щодо строків поставки за заявкою. В пункті 4.5 зазначається, що строк може бути коротшим за 1 календарний день, що неможливо фізично виконати. Пункт 4.2.2. передбачає необхідність розгляду заявки на коригування кількості необхідного товару – не пізніше 3 днів до кінцевої дати поставки. Просимо виключити пункт 4.5 проекту контракту. У випадку відхилення вказаного прохання, просимо передбачити та забезпечити інформування Постачальника з боку Замовника на електрону адресу ______________ та телефон _____________________Постачальника. Пункт 4.2.2 передбачає розгляд та можливість коригування замовлення Замовником не пізніше, ніж за 3 календарні дні. Однак, за цей час, товар вже може бути на шляху до отримувача і дуже важливим є оперативне реагування з метою мінімізації неналежної поставки або необхідності додаткового часу на перетарування/сортування або повернення вантажу перевізником для таких дій. Просимо передбачити, що в такому випадку, зміни, передбачені пунктом 4.2.2 в частині зміни кількості або адреси пункту призначення, Замовник зобов’язаний продублювати шляхом надсилання відповідного повідомлення на електрону адресу ______________ та телефон _____________________постачальника. 9. Також оскільки згідно даної Закупівлі та контракту передбачається постачання лише однієї позиції (вода питна бутильована до 1,5 л), яка відноситься до категорії “Безалкогольні напої” розділу “Продукти харчування та безалкогольні напої” Індексу споживчих цін на товари та послуги, що оприлюднюється на сайті https://ukrstat.gov.ua/, просимо змінити формулювання в п. 3.4.1 з ”…, переглядається Сторонами в бік зменшення/збільшення у випадку встановлення індексу споживчих цін на товари та послуги (до попереднього місяця) для всієї території України розділу «Продукти харчування та безалкогольні напої» на рівні меншому ніж 98% та/або більшому ніж 102% відповідно” на ”…, переглядається Сторонами в бік зменшення/збільшення у випадку встановлення індексу споживчих цін на товари та послуги (до попереднього місяця) для всієї території України по категорії “Безалкогольні напої” розділу «Продукти харчування та безалкогольні напої» на рівні меншому ніж 98% та/або більшому ніж 102% відповідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо пункту 1 вимогу задоволено частково з наступних причин: відповідно до частини 2 статті 231 Господаського кодексу України розмір штрафних санкцій визначається цим кодексом ЯКЩО ІНШЕ НЕ ВСТАНОВЛЕНО ДОГОВОРОМ. Таким чином, ДП "ДОТ" користується своїм правом на встановлення відмінних від тих, що передбачені ГК України штрафів, що не суперечить вимогам законодавства. Разом з тим, Замовником внесено зміни до Додатку 8 тендерної документації в частині збільшення строків порушення поставки Товару. Що стосується необхідності застосування штрафних санкцій в цілому за порушення вищевказаних норм Договору, то ця необхідність обумовлюється наступним: замовлення доводиться не менше ніж за 7 днів. У випадку настання об'єктивних обставин, право застосування штрафних санкцій може бути переглянуто з огляду на характер об'єктивних причин, які вплинули на порушення вимог Договору. Під час віськового стану дотримання вимог вчасності, повноти і якості поставки мають прямий вплив на обороноздатність ЗС України та, зокрема, на здоров'я військовослужбовців, особливо в теплий період року для такого товару як вода.
Щодо пункту 2 вимогу відхилено з наступних причин: при укладенні договору сторони керуються поняттям свободи договору і встановлюють умови на власний розсуд. Законодавство не встановлює пряму заборону на застосування інших взаємовідносин, ніж передбачено вказаною нормою нормативно-правового акту. Серед напрямів використання бюджетних коштів, визначених Порядком використання державним підприємством Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” коштів, передбачених у державному бюджеті для оборонних закупівель, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2023 р. № 1142, не передбачено можливості спрямування коштів на покриття штрафних санкцій та інфляційних витрат. Також, слід зауважити, що з огляду на зазначене, у проєкті державного контракту (договору) розмір процентів індексу інфляції та річних визначено 0%.
Щодо пункту 3 зауваження прийняті. Задовільнено у повному обсязі: умову притримання оплати за поставлений Товар на підставі несплачених сум пені/штрафу з договору виключено
Щодо пункту 4 вимогу з наступних причин: відповідно до абз. 6 пункту 5.10 Замовнику також встановлено граничний строк на підписання документу.
Щодо пункту 5 вимогу відхилено, з наступних причин: умови договору передбачають складання Актів про порушення військовими частинами із зазначеними виявленими порушеннями та належними доказами факту наявності порушень . В такому випадку постачальник має 24 годин на заміну харчового продукту, що відповідає вимогам Порядку контролю за якістю послуг з харчування особового складу Збройних Сил, згідно якого харчовий продукт неналежної якості повинен бути переміщений виконавцем за межі території військової частини протягом одного календарного дня.
Щодо пункту 6 вимогу задоволено частково, а саме: внесено зміни до Додатку 8 тендерної документації, зокрема до пункту 4.5. , а саме: збільшено строк з 1 дня до 3 днів.
Щодо пункту 7 вимогу відхилено з наступних причин: у пункті 3.4.1 визначено випадки за яких здійснюється перегляд ціни, тобто у випадку коливання індексу нижче 98 чи вище 102. Категорія відносно якої враховується показник індексу споживчих цін визночено в пункті 3.4, та у формулі зазначеній у даному пункті. Ця категорія - "Безалкогольні напої".

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5 л)
Опис предмету закупівлі:
Вода питна бутильована до 1,5 л - N-03-07-01-002-14012
Статус: Активний
Очікувана вартість: 53 215 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 266 075,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 532 150,00 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.   Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:   • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);   • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;   • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.   Забезпечення пропозиції не повертається у разі:   1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;   3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.    Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:   1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;   2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;   3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;   4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 532150 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Позиції

14500000 кг
Вода питна бутильована до 1,5 л
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 532 150,00 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.   Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:   • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);   • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;   • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.   Забезпечення пропозиції не повертається у разі:   1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;   3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.    Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:   1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;   2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;   3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;   4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 

Сума забезпечення: 532150 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" 53 070 000,00
UAH з ПДВ
53 070 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2025 22:44
Електронний підпис
07 травня 2025 19:01
Електронний підпис
07 травня 2025 18:54
ЗМІНА №1 БГ №86.pdf.p7s
07 травня 2025 18:53
ВИТЯГ_ (2).pdf.p7s
07 травня 2025 18:53
ВИТЯГ_.pdf.p7s
07 травня 2025 18:53
Витяг КР.pdf.p7s
07 травня 2025 18:53
Kvytantsiia.pdf.p7s
07 травня 2025 18:53
Instruktsiia.pdf.p7s
07 травня 2025 18:38
ВИТЯГ_ (2).pdf
07 травня 2025 18:38
ВИТЯГ_.pdf.p7s
07 травня 2025 18:38
ДОВІРЕНІСТЬ ЗАВІРЕНА.pdf
07 травня 2025 18:38
Витяг КР.pdf
07 травня 2025 18:38
Instruktsiia.pdf
07 травня 2025 18:38
Витяг КР.pdf.p7s
07 травня 2025 18:38
ВИТЯГ_.pdf (2).p7s
07 травня 2025 18:38
Витяг МВС.p7s
07 травня 2025 18:38
ЗМІНА №1 БГ №86.pdf
07 травня 2025 18:38
ЗМІНА №1 БГ №86.pdf.p7s.p7s
07 травня 2025 18:38
Kvytantsiia.pdf
07 травня 2025 18:38
ВИТЯГ_.pdf

Конфіденційні документи

07 травня 2025 18:53
Додаток 1 п. 3 Додаток 4 п. 2 Накази К .pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Інформація містить персональні дані

07 травня 2025 18:38
Додаток 1 п. 3 Додаток 4 п. 2 Накази К .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
#05391057
Очікує рішення 53 070 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2025 00:00