Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Очікувана вартість
21 277 881,44 UAH
UA-2025-04-21-007370-a 4cbf091f11ea43eaaa5f35169b3ef4dc
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2025 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2025 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2025 13:09
Початок аукціону: 05 травня 2025 13:09
Очікувана вартість: 21 277 881,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 389,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001 2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001

1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001
2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77648 послуга
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
77648 послуга
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ помісячно, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за місяцем, протягом якого надано Послуги, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних зведених актів приймання наданих послуг з організації харчування та/або Зведеного акту приймання-передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2025 18:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2025 18:16
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
24 квітня 2025 18:16
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору нова редакція.docx
24 квітня 2025 18:16
Перелік змін.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 10. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників (Я. Мудрого).docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 11. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
21 квітня 2025 17:44
Додаток №12. Орієнтовні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 8. Проєкт договору Я. Мудрого.docx
24 квітня 2025 18:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2025 17:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2025 18:16
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
21 квітня 2025 17:44
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
24 квітня 2025 18:16
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору нова редакція.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
24 квітня 2025 18:16
Перелік змін.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 10. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників (Я. Мудрого).docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 11. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
21 квітня 2025 17:44
Додаток №12. Орієнтовні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
21 квітня 2025 17:44
Додаток № 8. Проєкт договору Я. Мудрого.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2025 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ"" 21 277 881,44
UAH з ПДВ
17 626 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ-КЕЙТЕРІНГ" 20 871 782,40
UAH з ПДВ
20 613 991,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2025 14:23
Електронний підпис
09 травня 2025 14:20
5. Відповідь на вимогу.pdf
09 травня 2025 14:20
4.1. Документи водія.pdf
09 травня 2025 14:20
1. Лист-гарантія.pdf
02 травня 2025 15:17
Електронний підпис
02 травня 2025 15:17
Електронний підпис
02 травня 2025 15:12
1. Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2025 15:12
21. ТД МС - Опис 20.06.24.pdf
02 травня 2025 15:12
5. Підписаний Додаток 3.pdf
02 травня 2025 15:12
13. Анкета.pdf
02 травня 2025 15:12
12. Лист-гарантія.pdf
02 травня 2025 15:12
20. Статут ТД МС.pdf
02 травня 2025 15:12
2. Документи Додатку 3.pdf
02 травня 2025 15:12
3. Гарантійний лист.pdf
02 травня 2025 15:12
22. Виписка з ЄДР ТД МС.pdf
02 травня 2025 15:12
7.2. Договір суборенди.pdf
02 травня 2025 15:12
15. Гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

09 травня 2025 14:20
3.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Акт приймання-передачі приміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 15:12
7.5. КОНФІДЕНЦІЙНО Наказ про реєстрацію потужності.PDF

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 15:12
7.3. КОНФІДЕНЦІЙНО Договір суборенди.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 15:12
7.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Довідка про наявність приміщень.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

Публічні документи

02 травня 2025 18:45
Електронний підпис
02 травня 2025 18:43
5 анкета - додаток 6.pdf.p7s
02 травня 2025 18:41
5 анкета - додаток 6.pdf

Конфіденційні документи

02 травня 2025 18:43
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - договір оренди приміщень - додаток 4.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 18:43
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - довідка про приміщення - додаток 4.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 18:43
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - реєстрація потужності - додаток 4.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 18:41
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - реєстрація потужності - додаток 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 18:41
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - довідка про приміщення - додаток 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

02 травня 2025 18:41
3.1.1 КОНФІДЕНЦІЙНО - договір оренди приміщень - додаток 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ-КЕЙТЕРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
#40224324
Переможець 17 626 096,00
UAH з ПДВ
12 травня 2025 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2025 17:26

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається Лист-гарантія згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Лист-гарантію, проте такий лист не відповідає затвердженому додатку. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, проте п. 5 вказаної анкети не заповнено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно заповнити всі пункти та завантажити Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає довідку за наведеною формою про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, із зазначенням адрес. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. На підтвердження підпункту 1.1. пункту 1 Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах із зазначенням адрес від 02 травня 2025 року № 0205/07 в якій зазначає інформацію про наявність приміщення де буде відбуватись приготування їжі. На підтвердження приміщення зазначеного у довідці Учасник надає Договір суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11, проте відсутній Акт приймання – передачі приміщення. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати Акт приймання – передачі приміщення до Договору суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення не підтверджено інформації на працівника який буде виконувати роль/функцію «Водій». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно для підтвердження наявності працівників вказати інформацію про водія, разом з цим для підтвердження наявності такого водія надати копії наказу про прийняття його на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичної книжки, чинної на дату розкриття пропозиції. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

12 травня 2025 16:35
Електронний підпис
12 травня 2025 16:32
ПРОТОКОЛ 1205-6.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2025 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
#40224324
17 626 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2025 16:35
Електронний підпис
12 травня 2025 16:32
ПРОТОКОЛ 1205-6.docx