Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Очікувана вартість
9 643 513,60 UAH
UA-2025-04-18-009254-a 445773e69c854f69b7b8ca4d4e94a472
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2025 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 9 643 513,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 217,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001
2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35144 послуга
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
35144 послуга
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ помісячно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за місяцем, протягом якого надано Послуги, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних зведених актів приймання наданих послуг з організації харчування та/або Зведеного акту приймання-передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2025 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 квітня 2025 18:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі НАУ.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 10. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
18 квітня 2025 18:02
Додаток №12. Орієнтовні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 1. Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 11. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики нова редакція.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 квітня 2025 18:02
Додаток №8 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 квітня 2025 16:45
Дата відповіді: 24 квітня 2025 18:11
Відповідно до п.1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається «для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди/суборенди). Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення та бути чинними до 31 грудня 2025 року». Однак, вважаємо, необгрунтованим та безпідставним звуження переліку документів, які повинен надати потенційний учасник задля підтвердження права володіння та/або користування, а саме: «документи на право власності, договори оренди/суборенди». Таким чином, вважаємо доцільним для Замовника (задля забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників) внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сформулювавши вищезазначену вимогу у наступній редакції: «Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Додатку № 4 до Оголошення передбачено, що для підтвердження наявності приміщень для приготування та роздачі їжі (із зазначенням адрес, площі, кількості посадкових місць) Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди/суборенди). Будь-які інші документи, зокрема, договори про надання послуг, не включені до цього переліку і тому не можуть бути прийняті як підтвердження наявності приміщень чи транспорту. Договір про надання послуг не підтверджує речові права, такий договір встановлює лише обов’язок виконавця надати послугу та обов’язок замовника оплатити її, але не породжує й не передає жодних речових прав на нерухомість чи обладнання. Отже, такий договір не може визнаватися документом, що підтверджує право володіння або користування приміщеннями чи транспортом. З огляду на мету закупівлі — забезпечення курсантів стаціонарними та польовими умовами харчування — необхідним є наявність і підтвердження права користування приміщеннями для приготування та роздачі їжі. Договір про надання послуг не засвідчує існування таких приміщень і тому не відповідає встановленим критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ"" 9 642 810,72
UAH з ПДВ
9 642 810,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2025 16:00
Електронний підпис
09 травня 2025 15:25
Електронний підпис
09 травня 2025 12:34
Електронний підпис
09 травня 2025 12:32
8. Гарантійний лист.pdf
09 травня 2025 12:32
3. Виписка з ЄДР.pdf
09 травня 2025 12:32
2.1. Опис 20.06.24.pdf
09 травня 2025 12:32
2. Статут Товариства.pdf
06 травня 2025 16:29
Електронний підпис
06 травня 2025 16:27
Відповідь на вимогу.pdf
06 травня 2025 15:38
Електронний підпис
06 травня 2025 15:36
Відповідь на вимогу.pdf
06 травня 2025 15:30
Електронний підпис
06 травня 2025 15:27
Відповідь на вимогу.pdf
06 травня 2025 15:27
1. Лист-гарантія.pdf
29 квітня 2025 18:04
Електронний підпис
29 квітня 2025 18:03
Електронний підпис
29 квітня 2025 17:59
1. Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2025 17:59
23. ТД МС - Опис 20.06.24.pdf
29 квітня 2025 17:59
20. Лист-роз'яснення.pdf
29 квітня 2025 17:59
22. Статут ТД МС.pdf
29 квітня 2025 17:59
24. Виписка з ЄДР ТД МС.pdf

Конфіденційні документи

06 травня 2025 15:27
4.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Наказ про здійснення державної реєстрації потужності.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

06 травня 2025 15:27
3.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Договір оренди нежитлового приміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
7.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Довідка про наявність приміщень.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
16.1. КОНФІДЕНЦІЙНО Договір утилізації харчових та побутових відходів згідно Додатку.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
7.3. КОНФІДЕНЦІЙНО Договір суборенди нежитлового приміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
7.6. КОНФІДЕНЦІЙНО Договір надання послуг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
7.5. КОНФІДЕНЦІЙНО Витяг з реєстру потужностей (місце приготування їжі).pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

29 квітня 2025 17:59
17.2. КОНФІДЕНЦІЙНО ДУ №2 до Дог. дезінфекції.pdf

Обґрунтування конфіденційності

З міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
#40224324
Переможець 9 642 810,72
UAH з ПДВ
07 травня 2025 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 16:58

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається Лист-гарантія згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Лист-гарантію, проте такий лист не відповідає затвердженому додатку. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, проте п. 5 вказаної анкети не заповнено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно заповнити всі пункти та завантажити Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження матеріально-технічної бази надає довідку за наведеною формою про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, із зазначенням адрес. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди/суборенди). Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення та бути чинними до 31 грудня 2025 року. На підтвердження підпункту 1.1. пункту 1 Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах від 29 квітня 2025 року № 2904/07 в якій зазначає інформацію про наявність приміщення де буде відбуватись роздача та прийом їжі. Проте на підтвердження наявності приміщення надали Договір про надання послуг від 28 квітня 2025 року № 01/25. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати документи на право власності, договори оренди/суборенди, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування приміщенням де буде відбуватись роздача та прийом їжі,. 4. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати: - документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь (як власних, так і орендованих), де буде відбуватись приготування їжі, зазначених у довідці; - документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей приміщення/-нь (як власних, так і орендованих), де буде відбуватись роздача та прийом їжі, зазначених у довідці. У складі пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МИСТЕЦТВО СМАКУ»» відсутні документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності приміщення, де буде відбуватись роздача та прийом їжі, зазначеного у Довідці від 29 квітня 2025 року № 2904/07. Для усунення зазначеного недоліку Учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності приміщення, де буде відбуватись приготування їжі, зазначеного у Довідці від 29 квітня 2025 року № 2904/07. 5. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано Довідку про наявність працівників від 29.04.2025 № 2912/09 в якій Учасник зазначає працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, проте на працівника Падалюк Ярослава Федоровича (водій-експедитор) не надано наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та на працівника Уйварі Ірина Олександрівна (кухар) не надано медичної книжки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно на підтвердження наявності працівників надати копію наказу про прийняття на роботу або переведення та/або наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) на Падалюк Ярослава Федоровича (водій-експедитор) та копію медичної книжки на Уйварі Ірину Олександрівну (кухар). Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 травня 2025 14:10
Електронний підпис
07 травня 2025 14:08
ПРОТОКОЛ 0705-1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2025 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
#40224324
9 642 810,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2025 14:10
Електронний підпис
07 травня 2025 14:08
ПРОТОКОЛ 0705-1.docx