Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25
Очікувана вартість
36 041 446,80 UAH
UA-2025-04-17-011098-a ● 7caf8c23d47b4bd984a1bf0ddfe03db1
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ М.В.ЛИСЕНКА" |
Код ЄДРПОУ: | 38385217 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 25 |
Контактна особа: |
Блохін Валентин +380955959186 ula_prozzoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2025 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2025 13:34 |
Початок аукціону: | 02 травня 2025 13:34 |
Очікувана вартість: | 36 041 446,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 207,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61057, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2025 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2025 17:22 |
1. ТД капремонт Модерн.rtf | |
17 квітня 2025 17:22 |
1_Додатки до ТД капремонт Модерн.rtf | |
17 квітня 2025 17:22 |
Bідомість об'ємів робіт Модернізація протипожежних систем.XLS | |
17 квітня 2025 17:22 |
Відомість ресурсів Модернізація протипожежних систем.xlsx | |
17 квітня 2025 17:21 |
Дефектний акт Модернізація протипожежних систем.xlsx | |
17 квітня 2025 17:21 |
ЛК Устаткування Модернізація протипожежних систем.xlsx | |
17 квітня 2025 17:21 |
Зведений кошторис. Протипожежні системи.pdf | |
17 квітня 2025 17:21 |
Проект договору.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 20 квітня 2025 19:30
Дата відповіді: 21 квітня 2025 11:57
Ми, як потенційні учасники розглядаємо можливість участі в оголошеній Вами закупівлі, однак, аналізуючи попередню аналогічну закупілю— UA-2024-11-04-015006-a — , у нас виникла низка питань, що викликають обґрунтовані сумніви в прозорості та добросовісності окремих рішень, прийнятих під час минулої процедури.
Згідно з відкритими джерелами, минула закупівля завершилась скаргами з боку учасників, скасуванням закупілі та втручанням органу моніторингу. У зв’язку з цим просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань:
1. Які саме причини стали підставою для скасування закупівлі UA-2024-11-04-015006-a?
2. Які конкретні порушення були виявлені під час моніторингу, та які заходи було вжито Вашою організацією для їх усунення?
3. Чим обґрунтовано поновлення закупівлі в практично ідентичному форматі, без публічного аналізу причин попередніх порушень?
4. Які зміни (процедурні, кадрові або інші) було запроваджено замовником для уникнення подібної ситуації в новій закупівлі?
5. Чи можете Ви публічно підтвердити, що в межах цієї закупівлі не буде надано преференцій окремому учаснику, зокрема тим, з ким могли існувати попередні домовленості чи неформальні зв’язки в рамках скасованої процедури UA-2024-11-04-015006-a?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить запитання за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення, не містить вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру за оголошенням UA-2025-04-17-011098-a. Тому просимо Вас уточнити Ваше питання поточної закупівлі.
Щодо закупівлі за UA-2024-11-04-015006-a, вся інформація що ви запитуєте міститься у відкритих джерелах інформації, у тому числі за номером оголошення закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Відповідно до п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить запитання за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення, не містить вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру за оголошенням UA-2025-04-17-011098-a. Тому просимо Вас уточнити Ваше питання поточної закупівлі.
Щодо закупівлі за UA-2024-11-04-015006-a, вся інформація що ви запитуєте міститься у відкритих джерелах інформації, у тому числі за номером оголошення закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 22 квітня 2025 13:03
Дата відповіді: 23 квітня 2025 10:53
У п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога "1)Довідку за формою 1, що містить перелік обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), яка буде використовуватися під час виконання робіт, та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації.".
Чи правильно ми зрозуміли в ході вивчення тендерної документації, що "підтвердження розрахунками до договірної ціни" буде саме переможцем закупівлі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Саме, переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з урахуванням вимог пункту 3.8, 6.4 тендерної документації, на підставі Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації, з розрахунками у форматі РDF та .хls (х), а саме:
• договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни та пояснювальну записку;
• локальний/ні кошторис/си (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
• документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови;
• щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
• розрахунок загальновиробничих витрат
• розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
• розрахунок прибутку
• інші розрахунки, що передбачені за договірною ціною з урахуванням Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації
Дякуємо за запитання!
Саме, переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з урахуванням вимог пункту 3.8, 6.4 тендерної документації, на підставі Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації, з розрахунками у форматі РDF та .хls (х), а саме:
• договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни та пояснювальну записку;
• локальний/ні кошторис/си (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
• документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови;
• щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
• розрахунок загальновиробничих витрат
• розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
• розрахунок прибутку
• інші розрахунки, що передбачені за договірною ціною з урахуванням Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації
Дякуємо за запитання!
Дискримінація
Дата подання: 22 квітня 2025 14:59
Дата відповіді: 23 квітня 2025 10:52
У додатку №1 до тендерної документації міститься наступна вимога:
«Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі».
На нашу думку, ця вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації, визначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлена вимога про наявність не менше 7 працівників не відповідає положенням Ліцензійних умов Постанови КМУ №852.Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога замовника про наявність мінімум 7 працівників у складі учасника перевищує законодавчо встановлені вимоги, що створює необґрунтовані бар’єри для участі.Встановлення обов’язкової кількості працівників не підтверджує спроможність виконання робіт, оскільки:
обсяги робіт можуть бути виконані меншою кількістю працівників;
технічна та організаційна спроможність визначається за сукупністю факторів, а не лише кількістю персоналу.
ВИМАГАЄМО:
Вилучити з тендерної документації вимогу про обов’язкову наявність не менше 7 працівників у складі учасника;
Замінити її на загальну вимогу щодо наявності працівників з відповідною кваліфікацією та досвідом (з можливістю залучення через субпідряд), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №852.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі Технічного завдання надав такі документи: Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок. Під час вивчення цього завдання вами повинно бути проаналізовано, що окрім робіт з протипожежного призначення є також інші роботи, що не входять до складу робіт що повинні виконуватися з урахуванням Постанови КМУ №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме з демонтажу, монтажу та водопостачання.
Також, під час розрахунку договірної ціни вами повинно бути проаналізовано та розраховано фактичну трудомісткість для виконання робіт за цім об’єктом, враховуючи строки виконання робіт та те що потрібно виконати повний об’єм робіт що передбачено проектом. Тому ваші висновки, що виконання робіт за цім проектом потребує менш ніж 7 працівників є необґрунтованим та не відповідає дійсності.
Дякуємо за запитання!
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі Технічного завдання надав такі документи: Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок. Під час вивчення цього завдання вами повинно бути проаналізовано, що окрім робіт з протипожежного призначення є також інші роботи, що не входять до складу робіт що повинні виконуватися з урахуванням Постанови КМУ №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме з демонтажу, монтажу та водопостачання.
Також, під час розрахунку договірної ціни вами повинно бути проаналізовано та розраховано фактичну трудомісткість для виконання робіт за цім об’єктом, враховуючи строки виконання робіт та те що потрібно виконати повний об’єм робіт що передбачено проектом. Тому ваші висновки, що виконання робіт за цім проектом потребує менш ніж 7 працівників є необґрунтованим та не відповідає дійсності.
Дякуємо за запитання!
дискримінація
Дата подання: 22 квітня 2025 15:01
Дата відповіді: 23 квітня 2025 10:51
Доброго дня. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами було встановлено вимогу: «…довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та/або техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо», що є дискримінаційним та нічим не обґрунтованим. Адже предметом даної закупівлі є – «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)». Для даного виду робіт не використовується ні техніка (якщо брати до уваги опубліковану Вами Відомість ресурсів), ні машини (спецтехніка). Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести у відповідність вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі Технічного завдання надав такі документи: Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок. Як що ви уважно переглянете відомість ресурсів, то розділ II. Будівельні машини та механізми містить інформацію, згідно проекту на виконання робіт, якій пройшов державну будівельну експертизу, містить інформацію про перелік будівельних машин та механізмів, які згідно цього проекту можуть бути використані під час виконання робіт.
Дякуємо за запитання!
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі Технічного завдання надав такі документи: Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок. Як що ви уважно переглянете відомість ресурсів, то розділ II. Будівельні машини та механізми містить інформацію, згідно проекту на виконання робіт, якій пройшов державну будівельну експертизу, містить інформацію про перелік будівельних машин та механізмів, які згідно цього проекту можуть бути використані під час виконання робіт.
Дякуємо за запитання!
Уточнення
Дата подання: 22 квітня 2025 15:20
Дата відповіді: 23 квітня 2025 10:51
Вимога:Копію зареєстрованої в територіальному органі Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
Чи можна залучити субпідрядника для віповідності даної вимоги ТД
Відповідь: Шановний Учасник!
У разі залучення субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у пунктах 1.1 та 1.2 додатка 1 Тендерної докуметації, надається щодо кожного залученого субпідрядника.
а) документи, що не передбачені законодавством, не надаються учасником у складі тендерної пропозиції (в цьому разі, учасник надає в складі тендерної пропозиції письмові пояснення причин та законодавчих підстав ненадання таких документів). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дякуємо за запитання.
У разі залучення субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у пунктах 1.1 та 1.2 додатка 1 Тендерної докуметації, надається щодо кожного залученого субпідрядника.
а) документи, що не передбачені законодавством, не надаються учасником у складі тендерної пропозиції (в цьому разі, учасник надає в складі тендерної пропозиції письмові пояснення причин та законодавчих підстав ненадання таких документів). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дякуємо за запитання.
Щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 23 квітня 2025 14:00
Дата відповіді: 25 квітня 2025 13:05
Добрий день. Чи буде вважатися відповідністю та виконанням вимоги п.п. 2 п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, якщо в Сертифікаті (свідоцтві або іншому документі) буде зазначено ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»?
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до п.6 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Розгляд пропозиції Учасників відбувається з обов’язковим врахуванням вимог п.6 ст.23 Закону.
Дякуємо за запитання!
Відповідно до п.6 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Розгляд пропозиції Учасників відбувається з обов’язковим врахуванням вимог п.6 ст.23 Закону.
Дякуємо за запитання!
Щодо зазначення ціни
Дата подання: 23 квітня 2025 14:01
Дата відповіді: 25 квітня 2025 13:04
Скажіть, будь ласка, при складанні розрахунків договірної ціни Учасники повинні брати ціни зазначені Вами у Локальному кошторисі та Відомості ресурсів? Чи все Учасник самостійно визначає вартість на обладнання та матеріали?
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Дякуємо за запитання!
Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Дякуємо за запитання!
Лабораторія
Дата подання: 24 квітня 2025 11:24
Дата відповіді: 25 квітня 2025 13:04
Шановний замовник, надайте роз’яснення щодо вимоги: для підтвердження можливості виконання пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, надати документи на електротехнічну лабораторію: сертифікат (свідоцтво або інший документ) на систему керування вимірюванням вимірювальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» разом зі сферою вимірювань (галуззю вимірювань або переліком вимірювальних можливостей, тощо). Ми маємо відповідний документ – Свідоцтво про технічну компетентність, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданий уповноваженим органом, але даний документ не містить напис «(ISO 10012:2003, IDT)». Просимо задля запобігання звуження кола потенційних учасників внести зміни в дану вимогу, та викласти її у наступній редакції: «для підтвердження можливості виконання пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, надати документи на електротехнічну лабораторію: сертифікат (свідоцтво або інший документ) на систему керування вимірюванням вимірювальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» разом зі сферою вимірювань (галуззю вимірювань або переліком вимірювальних можливостей, тощо)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до п.6 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Розгляд пропозиції Учасників відбувається з обов’язковим врахуванням вимог п.6 ст.23 Закону.
Дякуємо за запитання!
Відповідно до п.6 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Розгляд пропозиції Учасників відбувається з обов’язковим врахуванням вимог п.6 ст.23 Закону.
Дякуємо за запитання!
Уточнення
Дата подання: 24 квітня 2025 17:29
Дата відповіді: 25 квітня 2025 13:03
До тендерної документації додано Відомість ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва № М/21-12-2023. Зазначена Відомість містить матеріально-технічні ресурси та матеріали, які фактично не використовуються під час виконання робіт. Крім того, інвесторська документація розроблена у програмному комплексі «Будівельні Технології. Кошторис 8.1», який має відмінності у методиці розрахунків порівняно з програмним комплексом АВК-5. Зокрема, мають місце розбіжності в округленні трудовитрат, розрахунку середнього розряду, виокремленні витрат праці верхолазів в окрему позицію тощо.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо надати роз’яснення:
Чи буде вважатися, як невідповідність тендерної пропозиції переможця відсутність у кошторисній документації деяких механізмів (які фактично не будуть використовуватись під час виконання робіт), допоміжних матеріалів або незначні розбіжності у трудовитратах, які виникли внаслідок різниці між програмними комплексами, що використовуються при розрахунках (наприклад, АВК-5)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовник не обмежує Учасників у виборі програмного комплексу, якій буде використовуватися під час розрахунку Договірної ціни.
Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями.
Вид договірної ціни за умовами цієї закупівлі: тверда.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, обладнання зазначені у технічному завданні Додатку № 1.1 до додатка № 1, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Розрахунок договірної ціни з підтверджувальними розрахунками за формою згідно з додатком 30 до Настанови, сформований за результатами аукціону або сформований з урахуванням пункту 37 Особливостей, надається переможцем процедури закупівлі в обсязі та в строки, передбачені пунктом 6.4 цієї тендерної документації.
Дякуємо за запитання!
Замовник не обмежує Учасників у виборі програмного комплексу, якій буде використовуватися під час розрахунку Договірної ціни.
Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями.
Вид договірної ціни за умовами цієї закупівлі: тверда.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, обладнання зазначені у технічному завданні Додатку № 1.1 до додатка № 1, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Розрахунок договірної ціни з підтверджувальними розрахунками за формою згідно з додатком 30 до Настанови, сформований за результатами аукціону або сформований з урахуванням пункту 37 Особливостей, надається переможцем процедури закупівлі в обсязі та в строки, передбачені пунктом 6.4 цієї тендерної документації.
Дякуємо за запитання!
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 24 квітня 2025 17:40
Дата відповіді: 25 квітня 2025 13:03
Доброго дня.
Чи необхідно учаснику в складі закупівлі надавати, кошторисні розрахунки.
Чи кошторисні розрахунки надає лише переможець закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник! Саме, переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з урахуванням вимог пункту 3.8, 6.4 тендерної документації, на підставі Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації, з розрахунками у форматі РDF та .хls (х), а саме: • договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни та пояснювальну записку; • локальний/ні кошторис/си (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); • документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; • щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції); • розрахунок загальновиробничих витрат • розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; • розрахунок прибутку • інші розрахунки, що передбачені за договірною ціною з урахуванням Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації Дякуємо за запитання!
Уточнення
Дата подання: 25 квітня 2025 17:36
Дата відповіді: 28 квітня 2025 10:37
Шановний замовник, надайте роз’яснення щодо вимоги: «Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку за формою 1, що містить перелік обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), яка буде використовуватися під час виконання робіт, та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої, орендовано або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт.» А саме не зовсім зрозумілим є формулювання в частині «та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації». Дана вимога неоднозначно трактується.
Шановний Замовник, надайте чітке пояснення: на виконання даної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції надає виключно ДОВІДКУ З ВІДПОВІДНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ?
Також звертаємо увагу, що у Додатку №1.1. до Додатку №1 немає жодних умов до розрахунків! А відповідно частини вимоги: «та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації» повідомляємо – Додаток 2 – це перелік документів, які подаються переможцем процедури закупівлі, отже інформація згідно Додатку 2 немає жодного стосунку до вимог до документів, що має надати Учасник у складі пропозиції.
Шановний Замовнику, надайте чітке і зрозуміло роз’яснення щодо даної вимоги в Додатку 1 та внесіть зміни, щоб Учасники, а також органи ДАСУ змогли чітко зрозуміти, що в ній вимагається!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Не зовсім зрозуміле Ваше питання, на що саме надати роз’яснення. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії до Учасника.
На виконання даної вимоги, а саме для підтвердження відповідності критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за формою 1, що містить перелік обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), яка буде використовуватися під час виконання робіт, та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої, орендовано або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Для підтвердження можливості виконання пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, надати документи на електротехнічну лабораторію: сертифікат (свідоцтво або інший документ) на систему керування вимірюванням вимірювальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» разом зі сферою вимірювань (галуззю вимірювань або переліком вимірювальних можливостей, тощо). Лабораторія може бути власна, або залучена за договором оренди/надання послуг (надати чинний договір оренди/надання послуг у складі пропозиції).
Тобто подається не виключно Довідка з відповідною інформацією, а ще перелік документів згідно вимог Тендерної документації.
Додаток №1.1. до Додатку №1 містить інформацію що роботи повинні бути виконані відповідно до проєкту «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (експертний звіт №17/1473-07/24 від 17.07.2024, Реєстраційний номер EX01:4054-2519-8537-2985 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку №3 до тендерної документації, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання. Для розрахунку ціни пропозиції Замовником завантажено Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок – саме ці розрахунки містять інформацію для розрахунку тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, додаток №1.1. до Додатку №1 містить інформацію про умови розрахунку тендерної пропозиції.
Додаток 2 містить інформацію про перелік Документів що подаються Переможцем закупівлі. Переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з урахуванням вимог пункту 3.8, 6.4 тендерної документації, на підставі Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації. Перелік розрахунків зазначається у Додатку 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Не зовсім зрозуміле Ваше питання, на що саме надати роз’яснення. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії до Учасника.
На виконання даної вимоги, а саме для підтвердження відповідності критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за формою 1, що містить перелік обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), яка буде використовуватися під час виконання робіт, та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої, орендовано або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Для підтвердження можливості виконання пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, надати документи на електротехнічну лабораторію: сертифікат (свідоцтво або інший документ) на систему керування вимірюванням вимірювальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» разом зі сферою вимірювань (галуззю вимірювань або переліком вимірювальних можливостей, тощо). Лабораторія може бути власна, або залучена за договором оренди/надання послуг (надати чинний договір оренди/надання послуг у складі пропозиції).
Тобто подається не виключно Довідка з відповідною інформацією, а ще перелік документів згідно вимог Тендерної документації.
Додаток №1.1. до Додатку №1 містить інформацію що роботи повинні бути виконані відповідно до проєкту «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (експертний звіт №17/1473-07/24 від 17.07.2024, Реєстраційний номер EX01:4054-2519-8537-2985 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку №3 до тендерної документації, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання. Для розрахунку ціни пропозиції Замовником завантажено Bідомість об'ємів робіт, Відомість ресурсів, Дефектний акт, Локальний кошторис на устаткування, Зведений кошторисний розрахунок – саме ці розрахунки містять інформацію для розрахунку тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, додаток №1.1. до Додатку №1 містить інформацію про умови розрахунку тендерної пропозиції.
Додаток 2 містить інформацію про перелік Документів що подаються Переможцем закупівлі. Переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з урахуванням вимог пункту 3.8, 6.4 тендерної документації, на підставі Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації. Перелік розрахунків зазначається у Додатку 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2025 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
26 414 277,61
UAH з ПДВ
|
26 234 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" |
29 187 699,60
UAH з ПДВ
|
26 414 275,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ" |
30 595 005,66
UAH з ПДВ
|
26 414 276,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС |
34 600 000,00
UAH з ПДВ
|
34 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Очікує рішення |
26 234 070,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 14:09
|