Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 92181@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2025 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2025 16:00 |
Очікувана вартість: | 141 225 549,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 412 255,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 706125 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 | |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2025 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2025 11:06 |
Перелік змін.doc | |
15 квітня 2025 11:06 |
ТД.pdf | |
15 квітня 2025 11:06 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
15 квітня 2025 11:06 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
14 квітня 2025 15:13 |
ТД.pdf | |
14 квітня 2025 15:13 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
14 квітня 2025 15:13 |
Додаток 3 до ТД.pdf |
15 квітня 2025 11:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2025 11:06 |
Перелік змін.doc
|
|||
15 квітня 2025 11:06 |
ТД.pdf
|
|||
15 квітня 2025 11:06 |
Додаток 4 до ТД.pdf
|
|||
15 квітня 2025 11:06 |
Додаток 3 до ТД.pdf
|
|||
14 квітня 2025 15:13 |
ТД.pdf
|
|||
14 квітня 2025 15:13 |
Додаток 4 до ТД.pdf
|
|||
14 квітня 2025 15:13 |
Додаток 3 до ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000050 ● bda0bb39561a44c883349ce614fe32d8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2025-04-14-009727-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-12 10:17:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трамвайної лінії по вул. Володимира Мономаха – вул. Центральній (від вул. Короленка до вул. В’ячеслава Липинського включно) в м. Дніпрі» (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-009727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2025 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДНІПРОМОНТАЖ" |
139 414 548,49
UAH з ПДВ
|
139 414 548,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДНІПРОМОНТАЖ" #34735493 |
Переможець |
139 414 548,49
UAH з ПДВ
|
01 травня 2025 16:47
|