Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
431 970,00 UAH
UA-2025-04-11-011333-a ● 338b908f97f549df9a641aeae4d28a6e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Монаку Валерія Валеріївна 380487102023 movv@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2025 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2025 13:40 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2025 13:40 |
Очікувана вартість: | 431 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 319,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2025 18:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2025 18:19 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 23.04.2025_Validation_Report.pdf | |
23 квітня 2025 18:19 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 23.04.2025.docx.asice | |
23 квітня 2025 18:19 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 23.04.2025.docx | |
23 квітня 2025 18:19 |
2. ТД - Послуги з технічного огляду та випробовувань (із змінами) 23.04.2025_Validation_Report.pdf | |
23 квітня 2025 18:19 |
2. ТД - Послуги з технічного огляду та випробовувань (із змінами) 23.04.2025.docx.asice | |
23 квітня 2025 18:19 |
2. ТД - Послуги з технічного огляду та випробовувань (із змінами) 23.04.2025.docx | |
23 квітня 2025 18:19 |
Проєкт договору (із змінами) 23.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 16:04 |
Додаток 1.1.1.docx | |
11 квітня 2025 16:04 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 15 квітня 2025 16:58
Дата відповіді: 17 квітня 2025 12:25
Шановний замовник, прошу надати роз’яснення щодо наступної ситуації:
Ви оголосили відкриті торги з Бюджетом 431 970 UAH, зазначеною з ПДВ. Участь у торгах можуть брати як платники ПДВ, так і неплатники. Як у такому випадку правильно зазначати цінову пропозицію на етапі подання тендерних пропозицій?
Чи повинен неплатник ПДВ вказувати ціну з урахуванням ПДВ, навіть якщо він його не нараховує?
Чи не призведе це до некоректного порівняння пропозицій під час аукціону?
Як у такій ситуації визначається переможець?
Буду вдячний за роз’яснення щодо правильного формування суми пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне.
Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, методика оцінки здійснюється за Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, а саме за ціною. Питома вага критерію ціни – 100 (сто) % з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій із урахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Тому з урахуванням вище наведеного, при подачі пропозиції учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими– платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, методика оцінки здійснюється за Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, а саме за ціною. Питома вага критерію ціни – 100 (сто) % з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій із урахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Тому з урахуванням вище наведеного, при подачі пропозиції учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими– платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2025 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
323 977,50
UAH з ПДВ
|
319 657,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕРУС ЛІМІТЕД" |
349 895,00
UAH з ПДВ
|
323 977,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
335 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #30545563 |
Очікує рішення |
319 657,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 14:09
|