Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні
Очікувана вартість
515 250,00 UAH
UA-2025-04-11-011082-a ● a567732b05f74d1cabfb36d8c85fa712
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Карапка Олена Петрівна +380382641875 olenakp2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2025 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2025 14:18 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2025 14:18 |
Очікувана вартість: | 515 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 152,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44140000-3: Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Стовпчик паркувальний анкерний 0,8 (80*80) (з кріпленням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44144000-1 — Стовпи
190 штука
Стовпчик парквальний (80*80, 50*50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44144000-1 — Стовпи
50 штука
Стовпчик паркувальний відкидний (80*80, 50*50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44144000-1 — Стовпи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2025 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2025 13:53 |
pdf24_merged (2).pdf | |
18 квітня 2025 13:53 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція).doc | |
15 квітня 2025 15:48 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція).doc | |
15 квітня 2025 15:48 |
Протокол змін.pdf | |
11 квітня 2025 15:52 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
11 квітня 2025 15:52 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
11 квітня 2025 15:52 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
11 квітня 2025 15:52 |
Тендерна документація .doc | |
11 квітня 2025 15:52 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
11 квітня 2025 15:52 |
Додаток 4 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічного завдання
Дата подання: 14 квітня 2025 15:29
Дата відповіді: 15 квітня 2025 14:37
Шановний замовнику! в технічних характеристиках Стовпчику паркувального (80*80, 50*50), Вказана висота стовбчика 1010мм, але враховуючи відстань від фланцю до верху стовбчика 800мм, задана загальна висота буде 1050мм, будь-ласка внесіть зміни якомога скоріше.
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник, будьте уважні! Зверніть увагу на графічне (конструкційне) зображення та технічні характеристики стовпчиків паркувальних, які знаходиться в Додатку 4. Параметри стовпчиків паркувальних визначені вірно. У зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
щодо дискримінаційних кваліфікаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 14 квітня 2025 15:37
Дата відповіді: 15 квітня 2025 14:39
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація за вказаною процедурою закупівлі містить низку дискримінаційних вимог, які суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежують добросовісну конкуренцію.
Зокрема: 1. Невідповідність кваліфікаційних вимог предмету закупівлі:
Предметом закупівлі є поставка товару (стовпчики паркувальні), а не виконання робіт чи надання послуг. Незважаючи на це, у тендерній документації встановлено кваліфікаційні вимоги, які характерні саме для виконання робіт:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• обов’язкова наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (зварювальників, електробезпека);
• вимога надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам охорони праці.
Ці вимоги є необґрунтованими у контексті поставки готового товару. Учасник не зобов’язаний виготовляти продукцію самостійно або залучати відповідних працівників, якщо товар постачається вже виготовленим. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та не звужувати коло потенційних учасників.
2. Дискримінація за формою трудових відносин: Заборона залучення працівників на умовах підряду або аутсорсу також порушує принципи рівності. Учасник має право самостійно обирати модель виконання зобов’язань за договором.
3. Суб’єктивна оцінка досвіду:
Вимога надати позитивний відгук про виконання аналогічного договору, без альтернативних підтверджень досвіду, унеможливлює участь нових учасників.
На підставі викладеного, вимагаємо Прибрати вимоги які зазначені в Додатку 2, а саме пункт 14.1, 14.2, підкоригувати пункт 14.3, прибрати вимогу надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам охорони праці, інакше ми будем вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з метою моніторингу, перевірки даної державної закупівлі та контроля за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
У разі відмови внести відповідні зміни до тендерної документації, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби, а також ініціювати судовий розгляд з метою визнання дій Замовника незаконними.
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник, ваше зауваження взято до уваги. У тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Наявні дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 14 квітня 2025 16:07
Дата відповіді: 15 квітня 2025 14:40
Доброго дня! У вашій тендерній документації встановлено вимоги щодо обов’язкової наявності у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації (зокрема зварювальників та фахівців з електробезпеки), а також надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам охорони праці. Зазначені умови є НЕЗАКОННИМИ ТА необґрунтованими, оскільки предмет закупівлі — постачання готової продукції, а не виконання робіт чи надання послуг. Такі вимоги значно звужують коло потенційних учасників і мають ознаки дискримінації. Внесіть, будь ласка зміни та не порушуйте Закон . Приберіть вимоги, які не стосуються предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що у схожих випадках практика Антимонопольного комітету стабільно підтримує позицію учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник, ваше зауваження взято до уваги. У тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-11-011082-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Світ розваг Хмельницький", Код ЄДРПОУ:43486738
Дата подання: 28 квітня 2025 16:23
Вимога
Згідно Протоколу №296 від 25 квітня 2025 року відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738), щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
Дане рішення є неправомірним з наступних причин:
1. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що під час детального розгляду поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) (далі- Учасник) було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам визначеним у Додатку 4 «Технічна специфікація» та і Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме у тендерній пропозиції учасника міститься файли «Паспорт СП 016. pdf» та «Паспорт СП 017. pdf» які включають в себе документи, в яких відображено технічну специфікацію товару, що пропонується учасником. Дані документ не в повній мірі відображає технічну специфікацію товару, що закуповується Замовником та яку відображено в додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації.
- На виконання вимоги Замовником в п.21. Додатку 2 надати Копії чинних документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, паспорт виробника, тощо), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, ТОВ «Світ Розваг Хмельницький» було надано «Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018».
Вимога щодо вмісту та/або форми даного документу замовник не передбачив, натомість вказав в п.3 Додатку 2, що документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації, є згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додатку 4 тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.)
Замовник в протоколі №296 вказує що «Паспорт СП 016. pdf» та «Паспорт СП 017. pdf» «не в повній мірі відображає технічну специфікацію товару, що закуповується Замовником та яку відображено в додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації», тоді виникають питання а «Паспорт СП 018» відображає в «повній мірі»? Що собою являє термін «в повній мірі» та де в тендерній документаціє є критерії щодо цієї міри та вимога щодо змісту паспорта? В якому законодавчому акті прописана дана «міра»?
Отже, відповідно до вимог Замовника «Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018» підтверджує якість товару (п.21. Додатку 2)
Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додатку 4 тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.) підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації (п.3 Додатку 2).
2. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що Файл «Паспорт СП 017. pdf» містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником у своїй тендерній пропозиції, однією з яких є «пп. 2.2. Висота 1050мм (800мм від рівня землі) п.2 Загальні технічні характеристики та данні», однак Замовником в п. п.1.2.2 Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) Додатку 4. «Технічна специфікація» тендерної документації передбачив вимогу – Висота стовпчика – 1010 мм.
- Файл «Паспорт СП 017. pdf» містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником у своїй тендерній пропозиції, однією з яких є «пп. 2.2. Висота 1050 мм (800 мм від рівня землі) п.2 Загальні технічні характеристики та данні» який ВІДПОВІДАЄ вимозі Замовника, встановленій у п.п.1.2.2 Графічне (конструкційне) зображення де вказано що висота - 1050 мм (800 мм від рівня землі та 250 мм глибина бетонування від фланця) (адже якщо додати 800мм до 250мм виходить 1050мм аж ніяк не 1010мм).
3. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що Файл «Паспорт СП 016. pdf» містить Габаритні розміри (Ескіз 8.2 Габаритні розміри) п. 8 Встановлення виробу не відповідає Графічному (конструкційному) зображенню, що відображено в п.1.2.3 Стовпчик паркувальний відкидний (80*80, 50*50), Додатку 4. «Технічна специфікація».
- Відповідно до Додатку 2 п.1.5 Якщо запропонований товар є еквівалентом в Технічній специфікації товару, його показники мають бути не гіршими, ніж показники товару в переліку.
Товар запропонований ТОВ «Світ Розваг Хмельницький» повністю відповідає вимогам Замовника встановленим в Технічній Специфікації (Додаток 4) та іншим вимогам Тендерної пропозиції та є еквівалентом який нічим не гірший та виконує всі необхідні функції для даного виду товару наприклад стовпчик має мати можливість складатись паралельно землі.
Враховуючи вищевказан обставини причини для дискваліфікації вітсутні, рішення прийнято неправомірно та є таким що порушує основні принципи здійснення закупівель та наші права як Учасника.
4. Замовник посилається на пункт 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
- Наголошуємо, що інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) НАЯВНА в складі тендерної пропозиції:
«Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018» - підтверджує якість товару (п.21. Додатку 2)
Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.) підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації (п.3 Додатку 2).
Отже, Замовник спочатку зобов’язаний був розмістити відповідно до ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) у складі своєї тендерної пропозиції та обґрунтувати в чому саме полягає невідповідність.
Відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вище зазначеного Замовником прийнято незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738), щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету до 01.05.2025 00:00.
Додатково звертаємо увагу, що Замовником в п. п.1.2.2 Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) Додатку 4. «Технічна специфікація» тендерної документації передбачив вимогу – Висота стовпчика – 1010 мм, проте Графічне (конструкційне) зображення передбачає висоту стовпчика 1050, відповідно якщо надавати пропозицію згідно п.1.2.2. то вона буде суперечити графічному зображенню, наданому Замовнику в Додатку 4 в п.1.2.2. Графічне (конструкційне) зображення.
Отже, якщо врахувати причину дискваліфікації ТОВ "Світ розваг Хмельницький" в абз.3 Протоколу №296 від 25 квітня 2025 року, виконати вимогу Замовника щодо висоти стовпчика не можливо, адже Замовник сам собі протирічить – в п.1.2.2 вказує висоту 1010 мм а в Графічному (конструкційному) зображенні висота 1050 мм.
Враховуючи дані обставини Вимагаємо відмінити відкриті торги у зв’язку із неможливості усунення Замовником порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення є неправомірним з наступних причин:
1. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що під час детального розгляду поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) (далі- Учасник) було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам визначеним у Додатку 4 «Технічна специфікація» та і Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме у тендерній пропозиції учасника міститься файли «Паспорт СП 016. pdf» та «Паспорт СП 017. pdf» які включають в себе документи, в яких відображено технічну специфікацію товару, що пропонується учасником. Дані документ не в повній мірі відображає технічну специфікацію товару, що закуповується Замовником та яку відображено в додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації.
- На виконання вимоги Замовником в п.21. Додатку 2 надати Копії чинних документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, паспорт виробника, тощо), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, ТОВ «Світ Розваг Хмельницький» було надано «Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018».
Вимога щодо вмісту та/або форми даного документу замовник не передбачив, натомість вказав в п.3 Додатку 2, що документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації, є згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додатку 4 тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.)
Замовник в протоколі №296 вказує що «Паспорт СП 016. pdf» та «Паспорт СП 017. pdf» «не в повній мірі відображає технічну специфікацію товару, що закуповується Замовником та яку відображено в додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації», тоді виникають питання а «Паспорт СП 018» відображає в «повній мірі»? Що собою являє термін «в повній мірі» та де в тендерній документаціє є критерії щодо цієї міри та вимога щодо змісту паспорта? В якому законодавчому акті прописана дана «міра»?
Отже, відповідно до вимог Замовника «Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018» підтверджує якість товару (п.21. Додатку 2)
Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додатку 4 тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.) підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації (п.3 Додатку 2).
2. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що Файл «Паспорт СП 017. pdf» містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником у своїй тендерній пропозиції, однією з яких є «пп. 2.2. Висота 1050мм (800мм від рівня землі) п.2 Загальні технічні характеристики та данні», однак Замовником в п. п.1.2.2 Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) Додатку 4. «Технічна специфікація» тендерної документації передбачив вимогу – Висота стовпчика – 1010 мм.
- Файл «Паспорт СП 017. pdf» містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником у своїй тендерній пропозиції, однією з яких є «пп. 2.2. Висота 1050 мм (800 мм від рівня землі) п.2 Загальні технічні характеристики та данні» який ВІДПОВІДАЄ вимозі Замовника, встановленій у п.п.1.2.2 Графічне (конструкційне) зображення де вказано що висота - 1050 мм (800 мм від рівня землі та 250 мм глибина бетонування від фланця) (адже якщо додати 800мм до 250мм виходить 1050мм аж ніяк не 1010мм).
3. В Протоколі №296 від 25 квітня 2025 року Замовник вказує, що Файл «Паспорт СП 016. pdf» містить Габаритні розміри (Ескіз 8.2 Габаритні розміри) п. 8 Встановлення виробу не відповідає Графічному (конструкційному) зображенню, що відображено в п.1.2.3 Стовпчик паркувальний відкидний (80*80, 50*50), Додатку 4. «Технічна специфікація».
- Відповідно до Додатку 2 п.1.5 Якщо запропонований товар є еквівалентом в Технічній специфікації товару, його показники мають бути не гіршими, ніж показники товару в переліку.
Товар запропонований ТОВ «Світ Розваг Хмельницький» повністю відповідає вимогам Замовника встановленим в Технічній Специфікації (Додаток 4) та іншим вимогам Тендерної пропозиції та є еквівалентом який нічим не гірший та виконує всі необхідні функції для даного виду товару наприклад стовпчик має мати можливість складатись паралельно землі.
Враховуючи вищевказан обставини причини для дискваліфікації вітсутні, рішення прийнято неправомірно та є таким що порушує основні принципи здійснення закупівель та наші права як Учасника.
4. Замовник посилається на пункт 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
- Наголошуємо, що інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) НАЯВНА в складі тендерної пропозиції:
«Паспорт СП 016», «Паспорт СП 017», «Паспорт СП 018» - підтверджує якість товару (п.21. Додатку 2)
Технічна специфікація №16/07.1 від 16.04.2025р., Лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) №16/07 від 16.04.2025р.) підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації (п.3 Додатку 2).
Отже, Замовник спочатку зобов’язаний був розмістити відповідно до ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738) у складі своєї тендерної пропозиції та обґрунтувати в чому саме полягає невідповідність.
Відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вище зазначеного Замовником прийнято незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Світ розваг Хмельницький" (Код ЄДРПОУ 43486738), щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету до 01.05.2025 00:00.
Додатково звертаємо увагу, що Замовником в п. п.1.2.2 Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) Додатку 4. «Технічна специфікація» тендерної документації передбачив вимогу – Висота стовпчика – 1010 мм, проте Графічне (конструкційне) зображення передбачає висоту стовпчика 1050, відповідно якщо надавати пропозицію згідно п.1.2.2. то вона буде суперечити графічному зображенню, наданому Замовнику в Додатку 4 в п.1.2.2. Графічне (конструкційне) зображення.
Отже, якщо врахувати причину дискваліфікації ТОВ "Світ розваг Хмельницький" в абз.3 Протоколу №296 від 25 квітня 2025 року, виконати вимогу Замовника щодо висоти стовпчика не можливо, адже Замовник сам собі протирічить – в п.1.2.2 вказує висоту 1010 мм а в Графічному (конструкційному) зображенні висота 1050 мм.
Враховуючи дані обставини Вимагаємо відмінити відкриті торги у зв’язку із неможливості усунення Замовником порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2025 15:03
Ваша вимога взята до уваги, закупівля буде відмінена
Номер вимоги: UA-2025-04-11-011082-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Світ розваг Хмельницький", Код ЄДРПОУ:43486738
Дата подання: 29 квітня 2025 13:39
Вимога
Згідно Протоколу №300 від 28.04.2025 р. було визначено переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -44140000-3 Продукція, повʼязана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція -44144000-1 Стовпи), «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-011082-а учасника Topгiв ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" (код ЄДРПОУ 43496149).
Дане рішення є незаконним та таким що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, адже пропозиція Учасника містить ряд порушень та невідповідностей, а саме:
1. У п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації міститься Графічне (конструкційне) зображення, згідно якого висота стовпчика 1050 мм (800 мм від рівня землі та 250 мм глибина бетонування від фланця).
В Паспорті якості Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) (5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики_vz), який надає учасник міститься Мал. 1 – Габаритні і приєднувальні розміри, який не відповідає Графічному (конструкційному) зображенню, що відображено в п.1.2.2 Додатку 4. «Технічна специфікація», адже Учасник не вказав висоту від землі – 800, отже, загальна висота стовпчика не відповідає вимогам Замовника, визначеним у п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації «Графічне (конструкційне) зображення».
2. ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" у складі своєї пропозиції надає Технічну специфікацію Вих.№14 від 17.04.2025 р. де в п.1.2.2 в колонці «Вимоги Замовника» подає недостовірну інформацію, а саме згідно п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації міститься Графічне (конструкційне) зображення, згідно якого висота стовпчика 800 мм від рівня землі, але учасник вирішив вказати висоту 80.
На підставі ч. 14 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
В Технічній специфікації Вих.№14 від 17.04.2025 р. де в п.1.2.2 в колонці «Підтвердження вимог учасником» ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" не вказано висоту стовпчика від землі 800 отже, загальна висота стовпчика відрізняється від загальної висоти яку вказав Замовник та не відповідає вимогам Замовника, визначеним у п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації «Графічне (конструкційне) зображення».
Висота стовпчика від землі ВІДСУТНЯ в Технічній специфікації Вих.№14 від 17.04.2025 р. в п.1.2.2 в колонці «Підтвердження вимог учасником» та в Паспорті якості Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) (5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики_vz).
Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" (код ЄДРПОУ 43496149) згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі ВІДСУТНІСТЬ у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товар, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Отже, Замовник не може розмістити відповідно до ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вище зазначеного Замовником МАЄ БУТИ ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
3. На виконання вимоги Замовника в 1. Додатку 2 учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації. ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" подає Тендерну Пропозицію Вих.№13 від 17.04.2025 р. (8. Тендерна пропозиція), в якій Загальна вартість складає 444840,00 грн. дана вартість є підсумком прорахунку ціни за кожну одиницю всіх позицій товару з урахуванням податків, тому технічна описка виключена.
В системі прозоро початкова пропозиція Учасника становить 440 840,00 грн.
На підставі ч. 14 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Цінова пропозиція є ОСНОВНОЮ частиною тендерної документації, і розбіжність між сумою, що задекларована в електронній системі, та тією, що фактично подана учасником у складі пропозиції, вважається суттєвим порушенням.
Зазначене свідчить про свідоме заниження ціни в системі з метою отримання переваги в аукціоні (вийти в пріоритет).
Така розбіжність є суттєвим порушенням, що прямо впливає на результати аукціону.
Замовник Протоколом №300 від 28.04.2025 р. порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі), а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи вищевказане ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету до 04.05.2025 00:00.
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення є незаконним та таким що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, адже пропозиція Учасника містить ряд порушень та невідповідностей, а саме:
1. У п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації міститься Графічне (конструкційне) зображення, згідно якого висота стовпчика 1050 мм (800 мм від рівня землі та 250 мм глибина бетонування від фланця).
В Паспорті якості Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) (5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики_vz), який надає учасник міститься Мал. 1 – Габаритні і приєднувальні розміри, який не відповідає Графічному (конструкційному) зображенню, що відображено в п.1.2.2 Додатку 4. «Технічна специфікація», адже Учасник не вказав висоту від землі – 800, отже, загальна висота стовпчика не відповідає вимогам Замовника, визначеним у п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації «Графічне (конструкційне) зображення».
2. ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" у складі своєї пропозиції надає Технічну специфікацію Вих.№14 від 17.04.2025 р. де в п.1.2.2 в колонці «Вимоги Замовника» подає недостовірну інформацію, а саме згідно п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації міститься Графічне (конструкційне) зображення, згідно якого висота стовпчика 800 мм від рівня землі, але учасник вирішив вказати висоту 80.
На підставі ч. 14 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
В Технічній специфікації Вих.№14 від 17.04.2025 р. де в п.1.2.2 в колонці «Підтвердження вимог учасником» ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" не вказано висоту стовпчика від землі 800 отже, загальна висота стовпчика відрізняється від загальної висоти яку вказав Замовник та не відповідає вимогам Замовника, визначеним у п.1.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації «Графічне (конструкційне) зображення».
Висота стовпчика від землі ВІДСУТНЯ в Технічній специфікації Вих.№14 від 17.04.2025 р. в п.1.2.2 в колонці «Підтвердження вимог учасником» та в Паспорті якості Стовпчик паркувальний (80*80, 50*50) (5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики_vz).
Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" (код ЄДРПОУ 43496149) згідно пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі ВІДСУТНІСТЬ у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товар, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Отже, Замовник не може розмістити відповідно до ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації (та /або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вище зазначеного Замовником МАЄ БУТИ ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
3. На виконання вимоги Замовника в 1. Додатку 2 учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації. ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" подає Тендерну Пропозицію Вих.№13 від 17.04.2025 р. (8. Тендерна пропозиція), в якій Загальна вартість складає 444840,00 грн. дана вартість є підсумком прорахунку ціни за кожну одиницю всіх позицій товару з урахуванням податків, тому технічна описка виключена.
В системі прозоро початкова пропозиція Учасника становить 440 840,00 грн.
На підставі ч. 14 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Цінова пропозиція є ОСНОВНОЮ частиною тендерної документації, і розбіжність між сумою, що задекларована в електронній системі, та тією, що фактично подана учасником у складі пропозиції, вважається суттєвим порушенням.
Зазначене свідчить про свідоме заниження ціни в системі з метою отримання переваги в аукціоні (вийти в пріоритет).
Така розбіжність є суттєвим порушенням, що прямо впливає на результати аукціону.
Замовник Протоколом №300 від 28.04.2025 р. порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі), а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи вищевказане ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" щодо закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: Стовпчики паркувальні», код ДК 021: 2015 - 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (номенклатурна позиція - 44144000-1 Стовпи).
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету до 04.05.2025 00:00.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2025 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Світ розваг Хмельницький" |
393 090,00
UAH з ПДВ
|
374 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" |
440 840,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Світ розваг Хмельницький" #43486738 |
Відхилено |
374 994,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 14:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" #43496149 |
Рішення скасоване |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 15:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" #43496149 |
Очікує рішення |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 15:03
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 01 травня 2025 08:58 |
Кінець періоду оскарження: | 12 травня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
01 травня 2025 08:58
|
Електронний підпис |
01 травня 2025 08:57
|
Протокол |